Dostawa mebli medycznych do Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich

Data publikacji 2019-03-28
Data zakończenia 2019-04-05 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
Miejscowość Strzelce Opolskie
Województwo opolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530919-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Dostawa i montaż mebli:
I. Zestaw Mebli – kpl. 1 – Odział Noworodków – pokoje personelu
II. Zestaw mebli – kpl. 1 – Oddział Noworodków - pozostałe pomieszczenia
III. Zestaw mebli – kpl. 1 - Oddział Położniczy – pomieszczenia
IV. Konsola pielęgniarska –kpl.1 - Oddział Położniczy
2) Zestawienie wymaganych parametrów technicznych mebli oraz warunków realizacji zamówienia stanowi zał. 2 do siwz (Wymogi techniczno-eksploatacyjne mebli)
3) Koszty transportu, montażu i uruchomienia ponosi Wykonawca.
Wymagania przedmiotowe (przedmiot zamówienia, wymagania materiałowe, wykonawcze, normatywne) zawarto w zał. 2 do siwz. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały nazwy i oznaczenia producentów lub konkretnych produktów lub norm, ma to na celu jak najdokładniejsze określenie elementów, modeli i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia – Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnego asortymentu, Zamawiający ustanawia obowiązek udowodnienia równoważności. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokładny opis zastosowanych rozwiązań równoważnych w zakresie technologicznym i jakościowym, ze wskazaniem że rozwiązanie te są równoważne (niegorsze).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2ce84e0f-0371-4891-88b6-1d1e95236afe
Biuletyn 530919-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
Regon 31158500000000
Zamawiajacy adres ulica Opolska
Zamawiajacy adres numer domu 36 A
Zamawiajacy miejscowosc Strzelce Opolskie
Zamawiajacy kod pocztowy 47-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4613291-5,
Zamawiajacy fax 774 612 763
Zamawiajacy email zam.publiczne1@szpital.strzelce-op.pl,
Adres strony url www.szpital.strzelce-op.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu „Poprawa wydajności usług medycznych w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich poprzez Modernizację Oddziału Ginekologiczno-Położniczego i Noworodków” wraz z dostawą sprzętu” – dofinansowanego z Funduszy Europejskich, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, Oś Priorytetowa X
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SPZOZ
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.strzelce-op.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, na adres Zamawiajacego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Opolska 36A, 47-100 Strzelce Opolskie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli medycznych do Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich
Numer referencyjny SP/5-ZP/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Dostawa i montaż mebli: I. Zestaw Mebli – kpl. 1 – Odział Noworodków – pokoje personelu II. Zestaw mebli – kpl. 1 – Oddział Noworodków - pozostałe pomieszczenia III. Zestaw mebli – kpl. 1 - Oddział Położniczy – pomieszczenia IV. Konsola pielęgniarska –kpl.1 - Oddział Położniczy 2) Zestawienie wymaganych parametrów technicznych mebli oraz warunków realizacji zamówienia stanowi zał. 2 do siwz (Wymogi techniczno-eksploatacyjne mebli) 3) Koszty transportu, montażu i uruchomienia ponosi Wykonawca. Wymagania przedmiotowe (przedmiot zamówienia, wymagania materiałowe, wykonawcze, normatywne) zawarto w zał. 2 do siwz. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały nazwy i oznaczenia producentów lub konkretnych produktów lub norm, ma to na celu jak najdokładniejsze określenie elementów, modeli i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia – Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnego asortymentu, Zamawiający ustanawia obowiązek udowodnienia równoważności. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokładny opis zastosowanych rozwiązań równoważnych w zakresie technologicznym i jakościowym, ze wskazaniem że rozwiązanie te są równoważne (niegorsze).
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia jest oceniany. Minimalny 21 dni, maksymalnie 50 dni.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, w tym okresie, min. trzy dostawy i montaże mebli, wykonanych z materiałów, posiadających świadectwa higieniczne dopuszczające do eksploatacji w pomieszczeniach medycznych, o wartości min. 100.000zł dla każdej dostawy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony druk ofertowy Ponadto – jeśli dotyczy: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia – zgodnie z pkt 6 siwz. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania zasobów wykonawcy. 3. Opis rozwiązań równoważnych – zgodnie z pkt 4 siwz.
IV 4 4 data 2019-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia - 21 dni - 50 dni
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)