GuidZP400 |
5a9f8574-fae7-43f1-9bb2-58e1c635f921
|
Biuletyn |
530890-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
|
Regon |
51131574500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Biskupiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
089 7152023 w. 317, 313
|
Zamawiajacy fax |
897 156 208
|
Zamawiajacy email |
info@szpital-biskupiec.pl
|
Adres strony url |
szpital-biskupiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
szpital-biskupiec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
szpital-biskupiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu, ul. Armii Krajowej 8, 11-300 Biskupiec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
|
Numer referencyjny |
PN/03/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje preparaty do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry, do pielęgnacji skóry.
|
Cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej;
- zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych materiałów potrzebne do wypełnienia Formularza cenowego oraz sprawdzenia właściwości oferowanych w danym Pakiecie materiałów;
b) Wypełnione Oświadczenie dotyczące produktów biobójczych (wg załączonego wzoru) – dotyczy Pakietów: 2 (poz. 3); 4 (poz. 4), 7 (poz. 3);
c) Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy dotyczące produktów kosmetycznych (wg załączonego wzoru) - dotyczy Pakietów 8 i 9;
d) Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wyrobów medycznych (wg załączonego wzoru) - dotyczy Pakietów: 1, 2 (poz. 1, 2, 4 – 7), 3, 4 (poz. 1 - 3), 5, 7 ( poz. 1, 6 - 8);
e) Wypełnione Oświadczenie dotyczące produktów leczniczych (wg załączonego wzoru) – dotyczy Pakietów: 6, 7 (poz. 2, 4, 5);
f) Oświadczenie w sprawie przyjęcia od Zamawiającego opakowań wielokrotnego użytku i odpadów opakowaniowych po środkach niebezpiecznych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru)
b) Wypełniony Formularz cenowy (wg załączonego wzoru)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy:
a) w zakresie cen jednostkowych - z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności gdy wykonawca zaproponuje upusty, rabaty;
b) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia);
c) w zakresie zmiany numeru katalogowego danego produktu, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy;
d) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia ilości produktów wskazanych w umowie w formularzu cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy;
e) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
f) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia;
g) w zakresie zmiany dawki, przy jednoczesnym zachowaniu całkowitej wartości przedmiotu umowy;
h) w zakresie zmiany przedmiotu umowy w przypadku wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia;
i) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia;
j) w zakresie zmian wielkości opakowania oraz wynikającej z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie;
k) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości innym produktem o innej nazwie handlowej i od innego producenta, z zastrzeżeniem, że musi on być tożsamy (w rozumieniu opisu przedmiotu zamówienia zawartego w siwz i ceny zawartej w ofercie wykonawcy) z produktem zaoferowanym pierwotnie w ofercie - w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności;
l) w przypadku niewyczerpania wartości umowy przed jej wygaśnięciem może być ona przedłużona do momentu wykorzystania całej wartości;
m) ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w każdym przypadku, kiedy zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień Publicznych.
3. Zmiany wyszczególnione w § 5 ust. 2 wymagają sporządzenia aneksu do umowy, za wyjątkiem pkt a), d), g), j).
4. Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:
a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;
b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
37. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.
Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 419 i 1637) rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności, tzn. nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
38. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na Formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania.
39. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie opisanej „Tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
Uwaga: Zamawiający zbada skuteczność dokonanego przez Wykonawcę zastrzeżenia dotyczącego zakazu udostępniania informacji potwierdzających spełnienie wymagań wynikających z SIWZ. Następstwem stwierdzenia bezskuteczności zastrzeżenia jest wyłączenie zakazu ujawniania zastrzeżonych informacji. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2019-04-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dezynfekcja powierzchni A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
płynny preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni - 1 pozycja
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dezynfekcja powierzchni B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
preparaty: w postaci pianki, na bazie alkoholu, preparaty tlenowe, roztwór glukoprotaminy, chusteczki bezalkoholowe - 7 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dezynfekcja narzędzi A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
preparat do dezynfekcji endoskopów i paski wskaźnikowe, preparat aerozolowy - 3 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dezynfekcja narzędzi i powierzchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
preparaty oparte na kompleksie enzymów, chusteczki o działaniu sporobójczym, preparat chlorowy w tabletkach - 4 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dezynfekcja narzędzi B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
preparat tlenowy z aktywatorem - 2 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dezynfekcja skóry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
preparaty z chlorowodorkiem octenidyny, z nadtlenkiem wodoru - 4 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dezynfekcja i pielęgnacja skóry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
preparaty: na bazie chorheksydyny, oparty na min. 3 subst. aktywnych (2-propanol, chlorek benzyloalkiloamoniowy, kwas undecylowy), zawierające etanol, nadtlenek wodoru, preparat do czyszczenia ran - 8 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pielęgnacja skóry A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711540-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
preparaty w postaci emulsji - 3 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pielęgnacja skóry B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
ściereczki barierowe do higieny okolic krocza - 1 pozycja
|
| |