Dostawa druków firmowych dla szkolnictwa wyższego wg bieżących potrzeb Zamawiającego

Data publikacji 2019-03-28
Data zakończenia 2019-04-05 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pozostałe druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529896-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224580005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków firmowych dla szkolnictwa wyższego.
2)Zakres zamówienia obejmuje: zakup druków wraz z ich dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1.1-1.7 oraz 2.1 – 2.21 do SIWZ. Ilości druków podane w SIWZ w załączniku 1A (Formularz oferty) są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanych ilości druków, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 99be8315-de95-432f-a022-eaf250e75ef6
Biuletyn 529896-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Regon 000001347
Zamawiajacy adres ulica Bankowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 592 048,
Zamawiajacy fax 323 592 048
Zamawiajacy email dzp-l@us.edu.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice pok. 69, IIIp.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa druków firmowych dla szkolnictwa wyższego wg bieżących potrzeb Zamawiającego
Numer referencyjny DZP.381.020.2019.DW
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków firmowych dla szkolnictwa wyższego. 2)Zakres zamówienia obejmuje: zakup druków wraz z ich dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1.1-1.7 oraz 2.1 – 2.21 do SIWZ. Ilości druków podane w SIWZ w załączniku 1A (Formularz oferty) są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanych ilości druków, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
Cpv glowny przedmiot 22458000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Okres realizacji zamówienia: przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź do momentu wyczerpania ilości druków, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie zamówień określających w szczególności ilość oraz rodzaj dostarczanych druków.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W zakresie pozostałych podstaw wykluczenia (z zastrzeżeniem ust. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2 stosuje się odpowiednio
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa następujące próbki: Próbki oferowanych druków - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia druków - po 1 szt. z niżej wymienionych pozycji załącznika 1A do SIWZ: 1) poz. 1 - dyplom doktora - oryginał dla kobiet (zał. 1.1); 2) poz. 3 - dyplom doktora habilitowanego - oryginał w wersji dla kobiet (zał. 1.3); 3) poz. 5 - dyplom doktora nauk - oryginał (zał. 1.5); 4) poz. 6 - dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia - oryginał (zał. 2.1); 5) poz. 7 dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia – odpis (zał. 2.2); 6) poz. 21 świadectwo ukończenia studiów podyplomowych – oryginał(zał. 2.16); 7) poz. 23 – druk indeksu (zał. 2.18 ); Zamawiający oceniając dostarczoną próbkę zweryfikuje jej zgodność z wymaganiami pod względem następujących cech: formatu, rodzaju papieru, koloru papieru, gramatury papieru, tłoczonego godła, koloru druku oraz wykonania z opisami zawartymi w załącznikach do SIWZ zawierających wzory i opisy dotyczące ww. drukow (załączniki 1.1,1.3, 1.5, 1.6, 1.7 oraz 2.1, 2.2, 2.16, 2.18 do SIWZ), zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.Próbki należy umieścić w szczelnie zamkniętych opakowaniach, ze wskazaniem nazwy Wykonawcy, numeru rejestrowego i nazwy postępowania, wraz z dopiskiem „Próbki”. Zaleca się także umieszczenie na próbkach naklejki z oznaczeniem Wykonawcy (pieczątka firmowa). Na wniosek Wykonawcy, którego oferta nie zostanie wybrana, Zamawiający zwróci złożone próbki zgodnie z przepisem art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Próbki zostaną odesłane na koszt Wykonawcy lub odebrane przez Wykonawcę osobiście. Próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą i z którym podpisano umowę w przedmiocie wykonania zamówienia stanowią załącznik do protokołu postępowania i podlegają zatrzymaniu przez Zamawiającego na okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że przedmiot umowy zostanie zrealizowany zgodnie warunkami wynikającymi z normy jakościowej ISO-9001:2008 (lub równoważnej) z podaniem nr certyfikatu i nazwy jednostki certyfikującej. Forma: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Forma dokumentu:Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma Dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
Czy wadium 1
Wadium 1.Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 PLN 2.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2)w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub 3)w gwarancjach bankowych lub 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ). 3.Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego –Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (t.j. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zawiera załącznik nr 3 do SIWZ pn. wzór umowy
IV 4 14 nie wymagane
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2.Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1)zmiany terminu dostawy partii, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty; 2)zmiany terminu dostawy partii, w sytuacji, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 3)ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę; 4)zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron; 5)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy; 6)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym m.in. Rozporządzeń Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego; 7)zmiany Uchwały Senatu Uniwersytetu Śląskiego w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV 4 4 data 2019-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO znajdują się w rozdz. XIV SIWZ

Criterion

Kryteria termin dostarczenia oferowanych druków pojedynczej partii
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)