GuidZP400 |
99be8315-de95-432f-a022-eaf250e75ef6
|
Biuletyn |
529896-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
|
Regon |
000001347
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bankowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 592 048,
|
Zamawiajacy fax |
323 592 048
|
Zamawiajacy email |
dzp-l@us.edu.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice pok. 69, IIIp.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa druków firmowych dla szkolnictwa wyższego wg bieżących potrzeb Zamawiającego
|
Numer referencyjny |
DZP.381.020.2019.DW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków firmowych dla szkolnictwa wyższego.
2)Zakres zamówienia obejmuje: zakup druków wraz z ich dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1.1-1.7 oraz 2.1 – 2.21 do SIWZ. Ilości druków podane w SIWZ w załączniku 1A (Formularz oferty) są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanych ilości druków, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
|
Cpv glowny przedmiot |
22458000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Okres realizacji zamówienia: przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź do momentu wyczerpania ilości druków, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie zamówień określających w szczególności ilość oraz rodzaj dostarczanych druków.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W zakresie pozostałych podstaw wykluczenia (z zastrzeżeniem ust. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału.
2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2 stosuje się odpowiednio
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa następujące próbki:
Próbki oferowanych druków - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia druków - po 1 szt. z niżej wymienionych pozycji załącznika 1A do SIWZ:
1) poz. 1 - dyplom doktora - oryginał dla kobiet (zał. 1.1);
2) poz. 3 - dyplom doktora habilitowanego - oryginał w wersji dla kobiet (zał. 1.3);
3) poz. 5 - dyplom doktora nauk - oryginał (zał. 1.5);
4) poz. 6 - dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia - oryginał (zał. 2.1);
5) poz. 7 dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia – odpis (zał. 2.2);
6) poz. 21 świadectwo ukończenia studiów podyplomowych – oryginał(zał. 2.16);
7) poz. 23 – druk indeksu (zał. 2.18 );
Zamawiający oceniając dostarczoną próbkę zweryfikuje jej zgodność z wymaganiami pod względem następujących cech: formatu, rodzaju papieru, koloru papieru, gramatury papieru, tłoczonego godła, koloru druku oraz wykonania z opisami zawartymi w załącznikach do SIWZ zawierających wzory i opisy dotyczące ww. drukow (załączniki 1.1,1.3, 1.5, 1.6, 1.7 oraz 2.1, 2.2, 2.16, 2.18 do SIWZ), zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.Próbki należy umieścić w szczelnie zamkniętych opakowaniach, ze wskazaniem nazwy Wykonawcy, numeru rejestrowego i nazwy postępowania, wraz z dopiskiem „Próbki”. Zaleca się także umieszczenie na próbkach naklejki z oznaczeniem Wykonawcy (pieczątka firmowa). Na wniosek Wykonawcy, którego oferta nie zostanie wybrana, Zamawiający zwróci złożone próbki zgodnie z przepisem art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Próbki zostaną odesłane na koszt Wykonawcy lub odebrane przez Wykonawcę osobiście. Próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą i z którym podpisano umowę w przedmiocie wykonania zamówienia stanowią załącznik do protokołu postępowania i podlegają zatrzymaniu przez Zamawiającego na okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania.
2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że przedmiot umowy zostanie zrealizowany zgodnie warunkami wynikającymi z normy jakościowej ISO-9001:2008 (lub równoważnej) z podaniem nr certyfikatu i nazwy jednostki certyfikującej. Forma: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Forma dokumentu:Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie
2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma Dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 PLN
2.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1)w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
2)w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
3)w gwarancjach bankowych lub
4)w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ).
3.Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego –Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (t.j. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zawiera załącznik nr 3 do SIWZ pn. wzór umowy
|
IV 4 14 |
nie wymagane
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2.Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji:
1)zmiany terminu dostawy partii, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty;
2)zmiany terminu dostawy partii, w sytuacji, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
3)ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę;
4)zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron;
5)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy;
6)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym m.in. Rozporządzeń Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego;
7)zmiany Uchwały Senatu Uniwersytetu Śląskiego w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO znajdują się w rozdz. XIV SIWZ
|