Dostawa jednorazowych rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i ortopedycznych dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu

Data publikacji 2019-03-28
Data zakończenia 2019-04-05 00:00:00
Instytucja Regionalny Szpital w Kołobrzegu
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530905-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa jednorazowych rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i ortopedycznych dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości.
2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i 1a do SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na 7 części zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bab39f32-f013-4375-ab9d-bb3b30d46bf4
Biuletyn 530905-N-2019
Zamawiajacy nazwa Regionalny Szpital w Kołobrzegu
Regon 31149600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Łopuskiego
Zamawiajacy miejscowosc Kołobrzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 78-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 530 262
Zamawiajacy fax 943 554 408
Zamawiajacy email Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl
Adres strony url www.szpital.kolobrzeg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.kolobrzeg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.kolobrzeg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalny Szpital w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 31-33, 78-100 Kołobrzeg pokój nr 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednorazowych rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i ortopedycznych dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
Numer referencyjny EP/10/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Dostawa jednorazowych rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i ortopedycznych dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości. 2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i 1a do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na 7 części zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zrealizował co najmniej 2 dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) W celu potwierdzenia warunku udziału dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) – należy dołączyć dowód opłacenia polisy. b) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu (zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. DZ. U. z dnia 27 lipca 2016r. poz. 1126) potwierdzających, że dostawy zostały zrealizowane należycie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Działając na podstawie art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) numeru katalogowego produktu 2) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów 3) sposobu konfekcjonowania - opakowania 4) liczby opakowań i ilości zamawianych towarów, w tym zmniejszenie ilości zamawianych towarów, ograniczenie asortymentu lub zmniejszenie ilości towarów jednego rodzaju z jednoczesnym zwiększeniem ilości innego rodzaju towarów wskazanych w umowie 5) wynagrodzenia wykonawcy, o ile nie powoduje zwiększenia wysokości zobowiązania Zamawiającego z tytułu realizacji przedmiotu umowy. 1. Działając na podstawie art. 142 ust. 5 strony dopuszczają możliwość zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych , - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Szczegółowo określono w załączniku nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2019-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1: chirurgiczne rękawice jałowe /bezpudrowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2: rękawice diagnostyczne winylowe bezpudrowe - niesterylne/pakowane po 100-250 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3: rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe - niesterylne/pakowane po 100-250 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4: Chirurgiczne rękawice jałowe pudrowane/ pakowane po 50 - 70 par
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5: rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe /sterylne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 6: rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe do procedur wysokiego ryzyka/ niesterylne/pakowane po 100-250 sztuk
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)