Modernizacja ewidencji gruntów i budynków

Data publikacji 2019-03-28
Data zakończenia 2019-04-08 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Lubliniec
Województwo śląskie
Branża
  • Cyfrowe mapy katastralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529851-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302210004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest założenie ewidencji budynków i lokali wraz z modernizacją ewidencji gruntów w obrębach Lubsza i Kamienica w gminie Woźniki – zgodnie z warunkami technicznymi, stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2685b3fc-beb4-4a37-8aad-55c64fe737b3
Biuletyn 529851-N-2019
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe
Regon 15139906000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Paderewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lubliniec
Zamawiajacy kod pocztowy 42-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 510 514,
Zamawiajacy fax 343 510 511
Zamawiajacy email zamówienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl,
Adres strony url www.lubliniec.starostwo.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
Numer referencyjny RZP.272.3.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest założenie ewidencji budynków i lokali wraz z modernizacją ewidencji gruntów w obrębach Lubsza i Kamienica w gminie Woźniki – zgodnie z warunkami technicznymi, stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30221000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1989 z późniejszymi zmianami), dotyczące: 1)Zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A)co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2017r. poz. 2101 z późniejszymi zmianami), B)co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2017r. poz. 2101 z późniejszymi zmianami), C)co najmniej 1 osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie obsługi programu GEO – Info lub oprogramowania równoważnego, tj. programu umożliwiającego wymianę danych w formacie GML. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie, minimum jedną pracę geodezyjną, podobną do przedmiotu zamówienia , o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), łącznie z podatkiem VAT. Przez podobną pracę geodezyjną należy rozumieć założenie ewidencji budynków i lokali wraz z modernizacją ewidencji gruntów. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty (załącznik nr 9 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona składa na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Z wykazu ma wynikać, że Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe na każde ze stanowisk: A)co najmniej 2 osoby posiadają uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2017r. poz. 2101 z późniejszymi zmianami), B)co najmniej 2 osoby posiadają uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2017r. poz. 2101 z późniejszymi zmianami), C)co najmniej 1 osoba posiada kwalifikacje w zakresie obsługi programu GEO – Info lub oprogramowania równoważnego tj. programu umożliwiającego wymianę danych w formacie GML. (W przypadku oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden w/w wykaz) 2)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 3)Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane. Z wykazu ma wynikać, że Wykonawca wykonał minimum jedną pracę geodezyjną, podobną do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), łącznie z podatkiem VAT, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Przez podobna pracę geodezyjną należy rozumieć założenie ewidencji budynków i lokali waz z modernizacją ewidencji gruntów. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych. (W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden w/w wykaz). 4)Dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę składają się: 1)dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a)formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b)oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; c)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; d)jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ; e)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Strony dopuszczają zmiany treści umowy w zakresie jej aspektów finansowych w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT. W sytuacji wystąpienia powyższych okoliczności strony postanawiają, że do ceny netto przedmiotu umowy doliczany będzie podatek od towarów i usług według nowej stawki od momentu wejścia w życie nowej stawki podatku VAT. 2.Strony dopuszczają zmiany treści umowy w zakresie terminu wykonania w przypadku okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, związanych z aktualizacją systemu do prowadzenia baz danych powiatu lublinieckiego o czas niezbędny do jej przeprowadzenia. 3.Zmiany niniejszej umowy z przyczyn określonych w ust. 2 wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być napisana w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)