GuidZP400 |
60b252bb-efa7-4548-acef-0428f8752c54
|
Biuletyn |
530584-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
|
Regon |
93193483900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Marcina Kromera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51-163
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 32 72 100
|
Zamawiajacy fax |
71 32 72 390
|
Zamawiajacy email |
grodzkad@zgkikm.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.zgkikm.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.zgkikm.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, składanie ofert lub przesłanie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych
|
Numer referencyjny |
ZGKiKM.EA.260.2.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
Zamówienie obejmuje pięć części:
Część nr I
Dostawa 3 szt. fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych do druku, skanowania oraz kserowania wraz z oprogramowaniem do Systemu Centralnego Wydruku.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1a do SIWZ.
Część nr II
Dostawa 5 dysków twardych.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1b do SIWZ.
Część nr III
Dostawa 5 szt. laptopów wraz ze stacją dokującą, myszką i torbą.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1c do SIWZ.
Część nr IV
Dostawa 2 szt. skanerów dokumentowych.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1d do SIWZ.
Część nr V
Dostawa 1 szt. monitora wraz z filtrem prywatyzującym.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1e do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30120000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu w ww. zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu w ww. zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu w ww. zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości:
a) dla części nr I – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100),
b) dla części nr III – 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100)
c) dla części nr II, IV i V – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 110, 650, 1000, 1669).
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy:
PKO BP S.A., nr konta 35 1020 5226 0000 6102 0416 5064 z dopiskiem:
„Wadium postępowanie: ZGKIKM.EA.260.2.1.2019 „Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych”.
5. Wadium wniesione w postaci gwarancji lub poręczeń winno być wystawione na:
Gminę Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego, al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław i zostać:
a) złożone w oryginale w Zarządzie Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego,
al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław w pok. nr 310,
lub
b) przesłane w oryginale na adres (pocztą/kurierem): Zarząd Geodezji, Kartografii
i Katastru Miejskiego, al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. nr 310.
6. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp (o których mowa w pkt 9 i 10 niniejszego rozdziału).
7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zwrot wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zostanie dokonane niezwłocznie po podpisaniu umowy na dostawę przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 3 szt. fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych do druku, skanowania oraz kserowania wraz z oprogramowaniem do Systemu Centralnego Wydruku.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30120000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych do druku, skanowania oraz kserowania wraz z oprogramowaniem do Systemu Centralnego Wydruku.
Termin wykonania zamówienia: maksymalny wymagany termin dostawy i uruchomienia urządzeń oraz instalacji i wdrożenia oprogramowania do Centralnego Systemu Wydruku: 30 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 5 dysków twardych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 dysków twardych.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 5 szt. laptopów wraz ze stacją dokującą, myszką i torbą.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 szt. laptopów wraz ze stacją dokującą, myszką i torbą.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1c do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 2 szt. skanerów dokumentowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38520000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. skanerów dokumentowych.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1d do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 1 szt. monitora wraz z filtrem prywatyzującym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33195100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. monitora wraz z filtrem prywatyzującym.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1e do SIWZ.
|
| |