Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych

Data publikacji 2019-03-28
Data zakończenia 2019-04-08 00:00:00
Instytucja Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego,
  • Komputery osobiste,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530584-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301200006, 302341009, 302131006, 385200006, 331951004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
Zamówienie obejmuje pięć części:
Część nr I
Dostawa 3 szt. fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych do druku, skanowania oraz kserowania wraz z oprogramowaniem do Systemu Centralnego Wydruku.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1a do SIWZ.
Część nr II
Dostawa 5 dysków twardych.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1b do SIWZ.
Część nr III
Dostawa 5 szt. laptopów wraz ze stacją dokującą, myszką i torbą.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1c do SIWZ.
Część nr IV
Dostawa 2 szt. skanerów dokumentowych.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1d do SIWZ.
Część nr V
Dostawa 1 szt. monitora wraz z filtrem prywatyzującym.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1e do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 60b252bb-efa7-4548-acef-0428f8752c54
Biuletyn 530584-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
Regon 93193483900000
Zamawiajacy adres ulica al. Marcina Kromera
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51-163
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 32 72 100
Zamawiajacy fax 71 32 72 390
Zamawiajacy email grodzkad@zgkikm.wroc.pl
Adres strony url http://www.bip.zgkikm.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.zgkikm.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, składanie ofert lub przesłanie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych
Numer referencyjny ZGKiKM.EA.260.2.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych. Zamówienie obejmuje pięć części: Część nr I Dostawa 3 szt. fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych do druku, skanowania oraz kserowania wraz z oprogramowaniem do Systemu Centralnego Wydruku. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1a do SIWZ. Część nr II Dostawa 5 dysków twardych. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1b do SIWZ. Część nr III Dostawa 5 szt. laptopów wraz ze stacją dokującą, myszką i torbą. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1c do SIWZ. Część nr IV Dostawa 2 szt. skanerów dokumentowych. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1d do SIWZ. Część nr V Dostawa 1 szt. monitora wraz z filtrem prywatyzującym. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1e do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30120000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu w ww. zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: a) dla części nr I – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100), b) dla części nr III – 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100) c) dla części nr II, IV i V – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 110, 650, 1000, 1669). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A., nr konta 35 1020 5226 0000 6102 0416 5064 z dopiskiem: „Wadium postępowanie: ZGKIKM.EA.260.2.1.2019 „Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych”. 5. Wadium wniesione w postaci gwarancji lub poręczeń winno być wystawione na: Gminę Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego, al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław i zostać: a) złożone w oryginale w Zarządzie Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego, al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław w pok. nr 310, lub b) przesłane w oryginale na adres (pocztą/kurierem): Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego, al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. nr 310. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp (o których mowa w pkt 9 i 10 niniejszego rozdziału). 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zwrot wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zostanie dokonane niezwłocznie po podpisaniu umowy na dostawę przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa 3 szt. fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych do druku, skanowania oraz kserowania wraz z oprogramowaniem do Systemu Centralnego Wydruku.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30120000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych do druku, skanowania oraz kserowania wraz z oprogramowaniem do Systemu Centralnego Wydruku. Termin wykonania zamówienia: maksymalny wymagany termin dostawy i uruchomienia urządzeń oraz instalacji i wdrożenia oprogramowania do Centralnego Systemu Wydruku: 30 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa 5 dysków twardych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 dysków twardych. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa 5 szt. laptopów wraz ze stacją dokującą, myszką i torbą.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 szt. laptopów wraz ze stacją dokującą, myszką i torbą. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1c do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa 2 szt. skanerów dokumentowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38520000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. skanerów dokumentowych. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1d do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa 1 szt. monitora wraz z filtrem prywatyzującym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33195100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. monitora wraz z filtrem prywatyzującym. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1e do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)