Zawarcie umowy ramowej na podwykonawstwo w robotach budowlanych w podziale na 4 części

Data publikacji 2019-03-28
Data zakończenia 2019-04-12 00:00:00
Instytucja Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528945-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Umowa ramowa na podwykonawstwo w robotach budowlanych w podziale na 4 części”.
Podwykonawstwo w robotach budowlanych obejmuję realizację robót budowlano montażowych i budowlano-remontowych branży: ogólnobudowlanej, elektrycznej (w tym instalacji niskoprądowych w zakresie teletechnicznym, telekomunikacji przewodowej oraz radiowej z infrastrukturą towarzyszącą), sanitarnej, w tym w szczególności w budynkach służb porządku publicznej i użyteczności społecznej, z przewagą robót wykonywanych w obiektach resortu sprawiedliwości.
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części:
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR I: „Podwykonawstwo w robotach budowlanych na terenie woj. dolnośląskiego i woj. opolskiego”.
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR II: „Podwykonawstwo w robotach budowlanych na terenie woj. podkarpackiego i woj. małopolskiego”.
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR III: „Podwykonawstwo w robotach budowlanych na terenie woj. podlaskiego i woj. lubelskiego”.
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR IV: „Podwykonawstwo w robotach budowlanych na terenie woj. zachodniopomorskiego, woj. wielkopolskiego i woj. lubuskiego”.
Powyższe roboty należy realizować zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową, w tym w szczególności z zastosowaniem obowiązujących norm, aprobat technicznych oraz innych dokumentów i ustaleń technicznych prowadzonych w trakcie trwania inwestycji.
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenie o zatrudnieniu osób osadzonych i osób niekaralnych (wg Załącznika Nr 6).
Materiały i sprzęt.
Wykonawca do realizacji robót objętych umowami realizacyjnymi będzie stosował materiały określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz określone przez Zamawiającego w trakcie narad i koordynacji. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego materiału i sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na środowisko i jakość wykonywanych robót.
Wykonawca na żądanie Inwestora lub osoby przez niego upoważnionej dostarczy Inspektorowi kopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie materiałów oraz sprzętu do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem i przepisami prawa.
Dobór sprzętu montażowego do wykonania poszczególnych robót jest częścią projektu technologii
i organizacji robót, który należy wykonać przed przystąpieniem do robót i uzyskać akceptację Inspektora nadzoru na piśmie lub wpisie do dziennika budowy
Wymagania dotyczące środków transportu.
Do transportu materiałów, sprzętu budowlanego i urządzeń stosować sprawne technicznie i środki transportu.
Warunki transportu powinny zapewniać zabezpieczenie elementów przed wpływem szkodliwych czynników atmosferycznych.
Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość robót i właściwości przewożonych towarów. Przy ruchu po drogach publicznych pojazdy muszą spełniać wymagania przepisów ruchu drogowego tak pod względem formalnym jak i rzeczowym.
Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu budowy.
Wymagania dotyczące obmiaru robót.
Obmiar robót określa ilość wykonanych robót zgodnie z postanowieniami umowy.
Ilość robót oblicza się według sporządzonych przez komisję, składająca się z przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy: tj. Inspektora Nadzoru, Kierownika budowy, wykonanych jako pomiarów z natury, udokumentowanych operatem powykonawczym, z uwzględnieniem wymagań technicznych zawartych w niniejszej specyfikacji i ujmuje w Księdze obmiaru.
Wszystkie urządzenia i sprzęt pomiarowy stosowane do obmiaru robót muszą posiadać ważne certyfikaty legalizacji.
Odbiór robót.
W trakcie realizacji robót budowlanych Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru roboty ulegające zakryciu lub zanikające. Do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru dokumenty określające parametry zastosowanych materiałów i urządzeń oraz operat z pomiarów geometrycznych wykonanych elementów. Gotowość do odbioru zgłasza Wykonawca wpisem do dziennika budowy przedkładając Inspektorowi do oceny i zatwierdzenia dokumentację powykonawczą robót. Z odbioru końcowego strony sporządzą protokół.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eed551a4-5e00-41a3-a7d2-fed32a803f75
Biuletyn 528945-N-2019
Zamawiajacy nazwa Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia
Regon 14273269300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Antoniego Kocjana
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-473
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 328 60 01
Zamawiajacy fax 22 328 60 50
Zamawiajacy email m.zakrzewska@igbmazovia.pl
Adres strony url www.igbmazovia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.igbmazovia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.igbmazovia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA ul. Kocjana 3, 01-473
Nazwa nadana zamowieniu Zawarcie umowy ramowej na podwykonawstwo w robotach budowlanych w podziale na 4 części
Numer referencyjny 1/03/2019/B
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Umowa ramowa na podwykonawstwo w robotach budowlanych w podziale na 4 części”. Podwykonawstwo w robotach budowlanych obejmuję realizację robót budowlano montażowych i budowlano-remontowych branży: ogólnobudowlanej, elektrycznej (w tym instalacji niskoprądowych w zakresie teletechnicznym, telekomunikacji przewodowej oraz radiowej z infrastrukturą towarzyszącą), sanitarnej, w tym w szczególności w budynkach służb porządku publicznej i użyteczności społecznej, z przewagą robót wykonywanych w obiektach resortu sprawiedliwości. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR I: „Podwykonawstwo w robotach budowlanych na terenie woj. dolnośląskiego i woj. opolskiego”. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR II: „Podwykonawstwo w robotach budowlanych na terenie woj. podkarpackiego i woj. małopolskiego”. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR III: „Podwykonawstwo w robotach budowlanych na terenie woj. podlaskiego i woj. lubelskiego”. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR IV: „Podwykonawstwo w robotach budowlanych na terenie woj. zachodniopomorskiego, woj. wielkopolskiego i woj. lubuskiego”. Powyższe roboty należy realizować zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową, w tym w szczególności z zastosowaniem obowiązujących norm, aprobat technicznych oraz innych dokumentów i ustaleń technicznych prowadzonych w trakcie trwania inwestycji. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenie o zatrudnieniu osób osadzonych i osób niekaralnych (wg Załącznika Nr 6). Materiały i sprzęt. Wykonawca do realizacji robót objętych umowami realizacyjnymi będzie stosował materiały określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz określone przez Zamawiającego w trakcie narad i koordynacji. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego materiału i sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na środowisko i jakość wykonywanych robót. Wykonawca na żądanie Inwestora lub osoby przez niego upoważnionej dostarczy Inspektorowi kopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie materiałów oraz sprzętu do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem i przepisami prawa. Dobór sprzętu montażowego do wykonania poszczególnych robót jest częścią projektu technologii i organizacji robót, który należy wykonać przed przystąpieniem do robót i uzyskać akceptację Inspektora nadzoru na piśmie lub wpisie do dziennika budowy Wymagania dotyczące środków transportu. Do transportu materiałów, sprzętu budowlanego i urządzeń stosować sprawne technicznie i środki transportu. Warunki transportu powinny zapewniać zabezpieczenie elementów przed wpływem szkodliwych czynników atmosferycznych. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość robót i właściwości przewożonych towarów. Przy ruchu po drogach publicznych pojazdy muszą spełniać wymagania przepisów ruchu drogowego tak pod względem formalnym jak i rzeczowym. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu budowy. Wymagania dotyczące obmiaru robót. Obmiar robót określa ilość wykonanych robót zgodnie z postanowieniami umowy. Ilość robót oblicza się według sporządzonych przez komisję, składająca się z przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy: tj. Inspektora Nadzoru, Kierownika budowy, wykonanych jako pomiarów z natury, udokumentowanych operatem powykonawczym, z uwzględnieniem wymagań technicznych zawartych w niniejszej specyfikacji i ujmuje w Księdze obmiaru. Wszystkie urządzenia i sprzęt pomiarowy stosowane do obmiaru robót muszą posiadać ważne certyfikaty legalizacji. Odbiór robót. W trakcie realizacji robót budowlanych Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru roboty ulegające zakryciu lub zanikające. Do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru dokumenty określające parametry zastosowanych materiałów i urządzeń oraz operat z pomiarów geometrycznych wykonanych elementów. Gotowość do odbioru zgłasza Wykonawca wpisem do dziennika budowy przedkładając Inspektorowi do oceny i zatwierdzenia dokumentację powykonawczą robót. Z odbioru końcowego strony sporządzą protokół.
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykazali, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1 000 000,00 zł. W przypadku wygaśnięcia ważności w/w dokumentu w trakcie realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia aktualnego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykazali wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, trzech robót budowlanych odpowiadającą przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł brutto każda, dla każdej z części oddzielnie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają kwalifikacje w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1202, z późn. zm.) wraz z oświadczeniem w sprawie posiadania wymaganych uprawnień, zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ, jedną osobą dla każdej branży budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane: a) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie obiektów budowlanych budownictwa ogólnego, b) w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w zakresie robót elektrycznych, d) w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń w zakresie robót telekomunikacyjnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne na wzorze stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 6) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy na wzorze stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności na wzorze stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. 8) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 z późn. zm.)na wzorze stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł. W przypadku wygaśnięcia ważności w/w dokumentu w trakcie realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia aktualnego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innego dokumentu, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił wykaz trzech robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (Wzór-Załącznik nr 12 do SIWZ) (roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł brutto każda) W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie. Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków określonych w rozdziale V ust. 2 pkt 4) SIWZ poprzez złożenie oświadczenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się dysponowaniem jednej osoby dla każdej branży budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane: a) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie obiektów budowlanych budownictwa ogólnego, b) w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w zakresie robót elektrycznych, d) w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń w zakresie robót telekomunikacyjnych.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekażą Zamawiającemu oświadczenie (Załącznik Nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości odpowiednio: Część I – 179 250,00 zł; Część II – 179 250,00 zł; Część III – 179 250,00 zł; Część IV – 179 250,00 zł.
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 5
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający zawrze umowę ramową z maksymalnie pięcioma Wykonawcami, odrębnie na każdą część, chyba że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ oraz na zasadach opisanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) wysokości wynagrodzenia w przypadku: a. zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, b. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, c. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. d. ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, ujętych w dokumentacji; e. zmiany zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku zastosowania zmian opisanych w lit. d; 2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: a. siłą wyższą - rozumianą, jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w części lub całości, b. w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, c. warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonywanie prac zewnętrznych (np. intensywne opady, powodzie), d. trudnościami w nabyciu materiałów i urządzeń wynikającymi z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn nie zależnych od obu Stron umowy, e. następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, f. koniecznością wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, aktualizacją rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, g. koniecznością wykonania robót dodatkowych, wpływających na termin wykonania robót objętych niniejszą umową podstawową, h. następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 3) jakości lub innych parametrów materiałów, zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: a. niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub przedłużającym się okresem ich dostawy na plac budowy (dłuższym niż przewidywał Zamawiający w wytycznych SIWZ), wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń); b. pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na: - zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót c. poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w przyszłym obiekcie; d. pojawieniem się technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na: - zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji, zmniejszenie kosztów wykonywanych prac lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, uzyskanie lepszej jakości robót; - poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w przyszłym obiekcie; e. koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy f. koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidywanych rozwiązań groziło nieterminowym wykonaniem przedmiotu umowy, z uwagi na przedłużający się, w stosunku do przewidywanego przez Zamawiającego, proces dostarczenia materiałów i urządzeń na plac budowy; g. koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; h. koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji; i. zmianami rozwiązań technologicznych ujętych w dokumentacji projektowej, spowodowanymi koniecznością wprowadzenia na etapie wykonawstwa robót modyfikacji dokumentacji projektowej podyktowanymi koniecznością racjonalizacji konkretnych rozwiązań technicznych zwiększających walory użytkowe obiektu będącego przedmiotem umowy, o ile ta modyfikacja nie zmieni parametrów inwestycji; 4) osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 5) podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą 6) zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy: - konieczność powierzenia przez Wykonawcę prac podwykonawcy spowodowana jest rozwiązaniem umów o pracę z pracownikami wykonującymi pracę w danej branży w takiej liczbie, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę, -wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia, -konieczność powierzenia prac podwykonawcy jest wynikiem zmiany technologii robót lub materiałów, -w przypadku opóźnień zapewni terminową realizację przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem trybu opisanego w §4 pkt. 14 do 17.
IV 4 4 data 2019-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający może – według swego wyboru - wezwać Wykonawcę przed podpisaniem umowy na wykonanie jednostkowego zamówienia, do wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości i na zasadach określonych dla tego zlecenia jednostkowego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Podwykonawstwo w robotach budowlanych na terenie woj. dolnośląskiego i woj. opolskiego”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Zakres robót określonych niniejszym postępowaniem będzie wykonywany w budynkach służb porządku publicznego i użyteczności społecznej, z przewagą obiektów Ministerstwa Sprawiedliwości, w tym w szczególności w obiektach sądowych, więziennych (areszty śledcze i zakłady karne).Zamawiający przewiduje realizację robót w konkretnych miejscach tj. w obiektach znajdujących się w obrębie województw dolnośląskiego i opolskiego, w szczególności w miejscowościach: Dzierżoniów, Głogów, Jelenia Góra, Kłodzko, Lubań, Oleśnica, Piława Dolna, Strzelin, Świdnica, Wałbrzych, Wołów, Wrocław, Zaręba, Brzeg, Głubczyce, Grodków, Kędzierzyn-Koźle, Kluczbork, Nysa, Opole, Prudnik, Strzelce Opolskie, Turawa.Opis przedmiotu zamówienia stanowi zbiór wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących procesu realizacji i kontroli jakości robót, których spełnienie warunkuje uzyskanie odpowiednich cech eksploatacyjnych budowli.Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji obejmują wymagania ogólne dla następujących robót budowlanych: robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych (w tym instalacji niskoprądowych w zakresie teletechnicznym, telekomunikacji przewodowej oraz radiowej z infrastrukturą towarzyszącą)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Podwykonawstwo w robotach budowlanych na terenie woj. podkarpackiego i woj. małopolskiego”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Zakres robót określonych niniejszym postępowaniem będzie wykonywany w budynkach służb porządku publicznego i użyteczności społecznej, z przewagą obiektów Ministerstwa Sprawiedliwości, w tym w szczególności w obiektach sądowych, więziennych (areszty śledcze i zakłady karne).Zamawiający przewiduje realizację robót w konkretnych miejscach tj. w obiektach znajdujących się w obrębie województw podkarpackiego i małopolskiego, w szczególności w miejscowościach: Baligród, Chmielów, Dębica, Hoczew, Jasło, Komańcza, Medyka, Przemyśl, Rzeszów, Uherce Mineralne, Kraków, Nowy Sącz, Nowy Wiśnicz, Tarnów, Trzebinia.Opis przedmiotu zamówienia stanowi zbiór wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących procesu realizacji i kontroli jakości robót, których spełnienie warunkuje uzyskanie odpowiednich cech eksploatacyjnych budowli. Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji obejmują wymagania ogólne dla następujących robót budowlanych: robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych (w tym instalacji niskoprądowych w zakresie teletechnicznym, telekomunikacji przewodowej oraz radiowej z infrastrukturą towarzyszącą)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Podwykonawstwo w robotach budowlanych na terenie woj. podlaskiego i woj. lubelskiego”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Zakres robót określonych niniejszym postępowaniem będzie wykonywany w budynkach służb porządku publicznego i użyteczności społecznej, z przewagą obiektów Ministerstwa Sprawiedliwości, w tym w szczególności w obiektach sądowych, więziennych (areszty śledcze i zakłady karne).Zamawiający przewiduje realizację robót w konkretnych miejscach ,tj. w obiektach znajdujących się w obrębie województw podlaskiego i lubelskiego, w szczególności w miejscowościach: Białystok, Hajnówka, Łomża, Rutki-Kossaki, Suwałki, Biała Podlaska, Chełm, Hrubieszów, Krasnystaw, Lublin, Opole Lubelskie, Włodawa, Zabłocie, Zamość.Opis przedmiotu zamówienia stanowi zbiór wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących procesu realizacji i kontroli jakości robót, których spełnienie warunkuje uzyskanie odpowiednich cech eksploatacyjnych budowli. Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji obejmują wymagania ogólne dla następujących robót budowlanych: robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych (w tym instalacji niskoprądowych w zakresie teletechnicznym, telekomunikacji przewodowej oraz radiowej z infrastrukturą towarzyszącą)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa „Podwykonawstwo w robotach budowlanych na terenie woj. zachodniopomorskiego, woj. wielkopolskiego i woj. lubuskiego”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Zakres robót określonych niniejszym postępowaniem będzie wykonywany w budynkach służb porządku publicznego i użyteczności społecznej, z przewagą obiektów Ministerstwa Sprawiedliwości, w tym w szczególności w obiektach sądowych, więziennych (areszty śledcze i zakłady karne).Zamawiający przewiduje realizację robót w konkretnych miejscach tj.w obiektach znajdujących się w obrębie województw zachodniopomorskiego, wielkopolskiego i lubuskiego, w szczególności w miejscowościach: Buniewice, Choszczno, Goleniów, Kamień Pomorski, Nowogard, Płoty, Stargard, Szczecin, Świnoujście, Koszalin, Tychowo Bobolice, Szczecinek, Wierzchowo, Kalisz, Koziegłowy, Leszno, Ostrów Wielkopolski, Pobiedziska, Poznań, Rawicz, Rosnowo, Szamotuły, Śrem, Środa Wielkopolska, Wronki, Złotów, Żydowo, Gorzów Wlkp., Gubin, Lubsko, Międzyrzecz, Nowa Sól, Nowogród Bobrzański, Słońsk, Zielona Góra.Opis przedmiotu zamówienia stanowi zbiór wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących procesu realizacji i kontroli jakości robót, których spełnienie warunkuje uzyskanie odpowiednich cech eksploatacyjnych budowli. Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji obejmują wymagania ogólne dla następujących robót budowlanych: robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych (w tym instalacji niskoprądowych w zakresie teletechnicznym, telekomunikacji przewodowej oraz radiowej z infrastrukturą towarzyszącą)
  

Criterion

Kryteria kosztorysowa stawka robocizny [R]
Znaczenie 55,00
  
Kryteria wartość wskaźnika kosztów narzutu zysku [ Z ]
Znaczenie 5,00
  
Kryteria doświadczenie Kierownika Budowy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria rękojmia na roboty budowlane
Znaczenie 25,00
  
Kryteria wartość wskaźnika kosztów zakupu materiałów [ Kz ]
Znaczenie 5,00
  
Kryteria wartość wskaźnika kosztów narzutu kosztów pośrednich [ Kp ]
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)