Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do ZTPO

Data publikacji 2019-03-28
Data zakończenia 2019-04-05 00:00:00
Instytucja Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Maszyny przemysłowe,
  • Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530654-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 420000006, 425140002, 421600008, 445000005, 424190006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i części szybkozużywających się, w podziale na 4 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na poszczególne części określa załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. Wszystkie dostarczane części muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych wg następujących części: Część 1 – Części zamienne niezbędne do konserwacji trzech sztuk atomizerów, Część 2 – Łożyska samosmarne Część 3 – Części zamienne – łańcuchy do przenośników żużla, Część 4 – Części zamienne – części do suwnicy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dd61734f-f469-4058-abf8-f31231d8f8bc
Biuletyn 530654-N-2019
Zamawiajacy nazwa Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie
Regon 35111808900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Brożka
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-347
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 269 15 05
Zamawiajacy fax 12 269 15 10
Zamawiajacy email przetargi@khk.krakow.pl
Adres strony url https://khk.krakow.pl/pl/bip/ogloszenia-i-przetargi/zamowieniapubliczne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://khk.krakow.pl/pl/bip/ogloszenia-i-przetargi/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://khk.krakow.pl/pl/bip/ogloszenia-i-przetargi/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie, 30-347 Kraków, ul. Jana Brożka 3, p. 138 (sekretariat, I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do ZTPO
Numer referencyjny KHK/ZP/PN/10/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i części szybkozużywających się, w podziale na 4 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na poszczególne części określa załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. Wszystkie dostarczane części muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych wg następujących części: Część 1 – Części zamienne niezbędne do konserwacji trzech sztuk atomizerów, Część 2 – Łożyska samosmarne Część 3 – Części zamienne – łańcuchy do przenośników żużla, Część 4 – Części zamienne – części do suwnicy
Cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: część 1,2,3 - 6 tygodni, część 4 - 12 tygodni
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz wypełniony opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ – w zakresie właściwym dla części na które ofertę składa wykonawca. UWAGA: z uwagi na charakter dokumentów jako elementów oświadczenia woli wykonawcy nie podlegają one uzupełnieniu. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego)
Czy wadium 1
Wadium Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 25 700,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy siedemset złotych 00/100). Dla części 1 – 3 200,00 zł Dla części 2 – 7 000,00 zł Dla części 3 – 7 000,00 zł Dla części 4 – 8 500,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej powinno zawierać następujące elementy: określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą; określenie kwoty poręczenia lub gwarancji; wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji; wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji; zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nazwa banku: Pekao S.A. Numer konta: 44 1240 6292 1111 0010 6664 4205 (IBAN: PL 44 1240 6292 1111 0010 6664 4205, SWIFT: PKOPPLPW) powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego). Oryginalne dokumenty wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w tym samym miejscu, w którym składana jest oferta lub wniosek. Potwierdzone „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów należy dołączyć do oferty (nie dotyczy polecenia przelewu). Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia w tym zakresie zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Części zamienne niezbędne do konserwacji trzech sztuk atomizerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42514000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji 6 tygodni
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do: Urządzenia rozpyłowego - producent GEA: Atomizera F100 (mechanizmów zabudowanych w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie o s/n 1917 i 1918 – wykaz wg tabeli:
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Łożyska samosmarne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42160000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji 6 tygodni
Zalacznik krotki opis Łożyska samosmarne wg. tabeli
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Łańcuch do przenośników żużla
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44500000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji 6 tygodni
Zalacznik krotki opis Łańcuch do przenośników żużla według tabeli
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Części zamienne – części do suwnicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42419000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 84
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji 12 tygodni.
Zalacznik krotki opis Części zamienne - suwnice wg tabeli.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)