Dostawa: fantomu szkoleniowego – Pakiet nr 1, stojaków czteroramiennych z panelem elektrycznym - Pakiet nr 2, podpory kończyn dolnych do stołu operacyjnego - Pakiet nr 3, łączników do nebulizatora - Pakiet nr 4, nr PN-26/19/TM

Data publikacji 2019-03-28
Data zakończenia 2019-04-05 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530653-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- fantomu szkoleniowego – Pakiet nr 1, szczegółowo opisanego w załączniku nr 1.1 do SIWZ;
- stojaków czteroramiennych z panelem elektrycznym, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1.2 do SIWZ – Pakiet nr 2,
- podpory kończyn dolnych do stołu operacyjnego – Pakiet nr 3, szczegółowo opisanej w załączniku nr 1.3 do SIWZ;
- łączników do nebulizatora – Pakiet nr 4, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1.4 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia, określony w SIWZ, musi być musi być dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 691166ac-d49a-42b1-aabf-d66bb021caa0
Biuletyn 530653-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Regon 28836600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 570 94 63
Zamawiajacy fax 22 570 94 63
Zamawiajacy email motelska@coi.waw.pl
Adres strony url www.coi.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.coi.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.coi.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 02-034 Warszawa, ul. Wawelska 15 B, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 004
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa: fantomu szkoleniowego – Pakiet nr 1, stojaków czteroramiennych z panelem elektrycznym - Pakiet nr 2, podpory kończyn dolnych do stołu operacyjnego - Pakiet nr 3, łączników do nebulizatora - Pakiet nr 4, nr PN-26/19/TM
Numer referencyjny PN-26/19/TM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - fantomu szkoleniowego – Pakiet nr 1, szczegółowo opisanego w załączniku nr 1.1 do SIWZ; - stojaków czteroramiennych z panelem elektrycznym, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1.2 do SIWZ – Pakiet nr 2, - podpory kończyn dolnych do stołu operacyjnego – Pakiet nr 3, szczegółowo opisanej w załączniku nr 1.3 do SIWZ; - łączników do nebulizatora – Pakiet nr 4, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1.4 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia, określony w SIWZ, musi być musi być dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -według wzoru w załączniku nr 4 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -według wzoru w załączniku nr 4 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -według wzoru w załączniku nr 4 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 -według wzoru w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP: 2.2. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży: a. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; b. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 15); c. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 22). W zakresie OŚWIADCZEŃ wymienionych w pkt. 2.2 b. i c. Wykonawca (Podwykonawca/konsorcjum/podmiot użyczający zasoby) – może wykorzystać przygotowane przez Zmawiającego Oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (załącznik nr 7 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga: 1. świadectwa dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Polski – zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia; 2. Katalog, folder, ulotka lub oświadczenie producenta, dot. oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania Zamawiającego, zawarte w załączniku od nr 1.1 do nr 1.4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem treści ofert, stanowią załączniki nr 3.1, nr 3.2, nr 3.3, nr 3.4 do SIWZ
IV 6 1 sposob udostepniania Informacje zawarte w ofercie stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzurą: NIE UDOSTEPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICE PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART.11 UST.4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI i powinny być odrębną częścią, niezłączoną z oferta w sposób trwały. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych . Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będą ich odtajnieniem. „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” - rozumie się przez to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności [Art.11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji].
IV 6 1 srodki ochrony Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie ul. Wawelska 15B, 02-034 Warszawa; 2. kontakt do Inspektora Ochrony Danych w Centrum Onkologii – Instytucie im. Marii Skłodowskiej - Curie, adres email: iod@coi.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PN-36/19/TM, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. 1986), dalej „ustawa Pzp” oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji praw i obowiązków Zamawiającego wynikających bądź powstałych w związku z realizacją zawartej umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO
IV 4 4 data 2019-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa fantomu szkoleniowego, szczegółowo opisanego w załączniku nr 1.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa stojaków czteroramiennych z panelem elektrycznym, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Dostawa podpory kończyn dolnych do stołu operacyjnego, szczegółowo opisanej w załączniku nr 1.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa łączników do nebulizatora, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1.4 do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)