Dostawa artykułów spożywczych do klubów seniora w Lublinie w ramach realizacji projektu LUBInclusiON – VII części

Data publikacji 2019-04-01
Data zakończenia 2019-04-09 00:00:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530936-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158900003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1.Część 1: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej „Kalina” ul. Kalinowszczyna 84, 20-201 Lublin.
2.Część 2: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej „Betania” al. Kraśnicka 223, 20-718 Lublin.
3. Część 3: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty ul. Głowackiego 26,20-060 Lublin.
4. Część 4: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej im. Św. Jana Pawła II ul. Ametystowa 22, 20-577 Lublin.
5. Część 5: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie ul. Kosmonautów 78, 20-358 Lublin.
6. Część 6: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej im. Wiktorii Michelisowej ul. Archidiakońska 7, 20-113 Lublin.
7. Część 7: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Zespole Ośrodków Wsparcia ul. Lwowska 28, 20-128 Lublin.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dbaf0224-6291-4053-b306-dc99de88b36c
Biuletyn 530936-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Lublin
Regon 43101951400000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Króla Władysława Łokietka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-109
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814 663 000
Zamawiajacy fax 814 663 001
Zamawiajacy email zamowienia@lublin.eu
Adres strony url https://lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Lublin Biuro Zamówień Publicznych, Pl. Litewski 1, 20-080 Lublin, pok nr 8
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do klubów seniora w Lublinie w ramach realizacji projektu LUBInclusiON – VII części
Numer referencyjny ZP-P-I.271.27.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Zakres zamówienia obejmuje: 1.Część 1: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej „Kalina” ul. Kalinowszczyna 84, 20-201 Lublin. 2.Część 2: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej „Betania” al. Kraśnicka 223, 20-718 Lublin. 3. Część 3: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty ul. Głowackiego 26,20-060 Lublin. 4. Część 4: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej im. Św. Jana Pawła II ul. Ametystowa 22, 20-577 Lublin. 5. Część 5: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie ul. Kosmonautów 78, 20-358 Lublin. 6. Część 6: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej im. Wiktorii Michelisowej ul. Archidiakońska 7, 20-113 Lublin. 7. Część 7: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Zespole Ośrodków Wsparcia ul. Lwowska 28, 20-128 Lublin.
Cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia – sukcesywnie do dnia 20 grudnia 2019r
Okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiajacy nie okresla minimalnych poziomów zdolności
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiajacy nie okresla minimalnych poziomów zdolności
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiajacy nie okresla minimalnych poziomów zdolności
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz ofertowy dla każdej części oddzielnie - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Formularz asortymentowo-jakościowo-cenowy dla każdej części oddzielnie 3.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. .Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt. 1) wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem, z zastrzeżeniem, że Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów, celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany wynagrodzenia
IV 4 4 data 2019-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest w zakresie procedury: p. Anna Ziółkowska – Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon 81 466 30 17. 2. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO 2.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 2.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Lublin; dane adresowe: Plac Króla Władysława Łokietka 1, 20–109 Lublin. 2.1.2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych  poprzez: email: iod@lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych. 2.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 2.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”. 2.1.5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 2.1.3 tj. zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym czasie z danych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 2.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 2.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 2.1.8. Posiada Pani/Pan: 2.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, 2.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 2.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 2.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 2.1.9. nie przysługuje Pani/Panu: 2.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 2.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 2.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej „Kalina” ul. Kalinowszczyna 84, 20-201 Lublin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – sukcesywnie do dnia 20 grudnia 2019r
Zalacznik krotki opis Część 1: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej „Kalina” ul. Kalinowszczyna 84, 20-201 Lublin
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej „Betania” al. Kraśnicka 223, 20-718 Lublin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – sukcesywnie do dnia 20 grudnia 2019r
Zalacznik krotki opis Część 2: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej „Betania” al. Kraśnicka 223, 20-718 Lublin
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty ul. Głowackiego 26, 20-060 Lublin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – sukcesywnie do dnia 20 grudnia 2019r
Zalacznik krotki opis Część 3: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty ul. Głowackiego 26, 20-060 Lublin
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej im. Św. Jana Pawła II ul. Ametystowa 22, 20-577 Lublin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – sukcesywnie do dnia 20 grudnia 2019r
Zalacznik krotki opis Część 4: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej im. Św. Jana Pawła II ul. Ametystowa 22, 20-577 Lublin
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie ul. Kosmonautów 78, 20-358 Lublin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – sukcesywnie do dnia 20 grudnia 2019r
Zalacznik krotki opis Część 5: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie ul. Kosmonautów 78, 20-358 Lublin
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej im. Wiktorii Michelisowej ul. Archidiakońska 7, 20-113 Lublin.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – sukcesywnie do dnia 20 grudnia 2019r
Zalacznik krotki opis Część 6: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Domu Pomocy Społecznej im. Wiktorii Michelisowej ul. Archidiakońska 7, 20-113 Lublin.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Zespole Ośrodków Wsparcia ul. Lwowska 28, 20-128 Lublin.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – sukcesywnie do dnia 20 grudnia 2019r
Zalacznik krotki opis Część 7: dostawa artykułów spożywczych do Klubu Seniora przy Zespole Ośrodków Wsparcia ul. Lwowska 28, 20-128 Lublin.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)