GuidZP400 |
a6a4a68f-0adc-4ea2-b181-51bfc82ea703
|
Biuletyn |
532167-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Okręgowy w Łomży
|
Regon |
57063100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dworna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
862 166 282
|
Zamawiajacy fax |
086 2166281 w. 110
|
Zamawiajacy email |
gospod@lomza.so.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lomza.so.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
1. Przystosowanie budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 pod wymogi w zakresie ochrony przeciwpożarowej zgodnie z decyzją Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży oraz zaleceniami i wytycznymi wynikającymi z opracowanej dokumentacji, tj.: „Ekspertyza techniczna w zakresie ochrony przeciwpożarowej” oraz zabezpieczenia kancelarii tajnej przed włamaniem – wymiana drzwi. 2. Odnowienie powłok malarskich w pomieszczeniach Kancelarii Tajnej oraz Biurze Obsługi Interesanta, zgodnie z przedmiarem robót, który stanowi załącznik nr 14 do SIWZ.
|
Numer referencyjny |
DSO-226-1/19
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przystosowanie budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy
ul. Dwornej 16 pod wymogi w zakresie ochrony przeciwpożarowej zgodnie
z decyzją Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży oraz zaleceniami i wytycznymi wynikającymi z opracowanej dokumentacji, tj.: „Ekspertyza techniczna w zakresie ochrony przeciwpożarowej” oraz zabezpieczenia kancelarii tajnej przed włamaniem – wymiana drzwi.
2. Odnowienie powłok malarskich w pomieszczeniach Kancelarii Tajnej oraz Biurze Obsługi Interesanta, zgodnie z przedmiarem robót, który stanowi załącznik nr 14 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
31625200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń [podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów].
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 złotych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch robót ogólnobudowlanych lub remontowych o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł każda, wykonane w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie i przedstawi referencje, że roboty te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. W przypadku robót nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający żąda złożenia oświadczeń osobno dla każdego z Wykonawców.
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www/lomza.so.gov.pl informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazał Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z wzorem oświadczenia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Od Wykonawców składających ofertę wspólną Zamawiający żąda złożenia oświadczeń osobno dla każdego z Wykonawców.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta został oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień składania, niżej wymienionych dokumentów:
- informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Od Wykonawców składających ofertę wspólną Zamawiający zażąda złożenia informacji osobno dla każdego z Wykonawców
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000 zł - należy złożyć oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
- wykazu zrealizowanych lub aktualnie realizowanych robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegających na:
wykonaniu co najmniej dwóch robót ogólnobudowlanych lub remontowych o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł każda, wykonanych w ciągu 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ,
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- wykazu zrealizowanych lub aktualnie realizowanych robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegających na:
wykonaniu co najmniej dwóch robót ogólnobudowlanych lub remontowych o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł każda, wykonanych w ciągu 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ,
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
- Od Wykonawców składających ofertę wspólną Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 i 3.1 osobno dla każdego z Wykonawców.
- Od Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający zażąda dokumentu z właściwego rejestru potwierdzającego, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawionego w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca wnosi wadium w wysokości – 1500 zł, najpóźniej do dnia i godziny składania ofert.
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Sądu Okręgowego w Łomży w BGK nr 05 1130 1017 0021 1001 6290 0004 i kopię przelewu dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem spiąć razem z dokumentami oferty.
Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w podpunkcie 5 musi mieć charakter gwarancji (poręczenia) nieodwołalnej i bezwarunkowej. Poręczenie (gwarancja) musi umożliwiać wypłatę przez Poręczyciela (Gwaranta) kwoty wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego do Poręczyciela (Gwaranta) pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż wadium Zamawiającemu jest należne z powodu wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.).
Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z poźn. zm.).
Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30 dni od terminu złożenia ofert
|
IV 6 6 |
6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1) dalej zwanym RODO, informuję, że:
6.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża.
6.2 Z Inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się telefonicznie, nr tel. 86 2154254 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, adres e-mail. iod@lomza.so.gov.pl .
6.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podst. Art. 6 ust. 1 lit. B RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr DSO-226-1/19 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Przystosowanie budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 pod wymogi w zakresie ochrony przeciwpożarowej zgodnie z decyzją Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży oraz zaleceniami i wytycznymi wynikającymi z opracowanej dokumentacji, tj.: „Ekspertyza techniczna w zakresie ochrony przeciwpożarowej” oraz zabezpieczenia kancelarii tajnej przed włamaniem”.
6.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.).
6.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, prze okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6.6 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udzieleniem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
6.7 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
6.8 Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
6.9 nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
|