Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do wirtualizacji w Ośrodku Pomocy Społecznej wraz z wdrożeniem

Data publikacji 2019-04-01
Data zakończenia 2019-04-11 00:00:00
Instytucja Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529482-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do wirtualizacji w Ośrodku Pomocy Społecznej wraz z wdrożeniem. Szczegółowo wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1.A (Formularz cenowy) i 1.B (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
1. Klaster komputerowy - serwery do wirtualizacji – 2 sztuki, macierz dyskowa, szafa teleinformatyczna, zasilacz awaryjny, rozbudowa posiadanego serwera, licencje, oprogramowanie do wirtualizacji.
2. System zbierania logów – oprogramowanie, wdrożenie, konfiguracja, szkolenie.
3. Usługi wdrożeniowe - wdrożenie, konfiguracja oraz szkolenie w zakresie wirtualizacji oraz systemu kopii zapasowych w Ośrodku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b0eee74-ad58-49a0-9ff3-e960bba77145
Biuletyn 529482-N-2019
Zamawiajacy nazwa Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 34457600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żużlowa
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 4221111, 4221118
Zamawiajacy fax 0-32 42 601 21
Zamawiajacy email zampubliczne@opsrybnik.pol.pl
Adres strony url http://pomocspoleczna.rybnik.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://pomocspoleczna.rybnik.pl/bip/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://pomocspoleczna.rybnik.pl/bip/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żużlowa 25, 44-200 Rybnik, sekretariat - pokój nr 17
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do wirtualizacji w Ośrodku Pomocy Społecznej wraz z wdrożeniem
Numer referencyjny DA. 2710.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do wirtualizacji w Ośrodku Pomocy Społecznej wraz z wdrożeniem. Szczegółowo wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1.A (Formularz cenowy) i 1.B (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 1. Klaster komputerowy - serwery do wirtualizacji – 2 sztuki, macierz dyskowa, szafa teleinformatyczna, zasilacz awaryjny, rozbudowa posiadanego serwera, licencje, oprogramowanie do wirtualizacji. 2. System zbierania logów – oprogramowanie, wdrożenie, konfiguracja, szkolenie. 3. Usługi wdrożeniowe - wdrożenie, konfiguracja oraz szkolenie w zakresie wirtualizacji oraz systemu kopii zapasowych w Ośrodku.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania do wirtualizacji wraz z wdrożeniem o wartości tego zakresu, co najmniej 90.000,00 zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku, gdy wykonane zamówienie obejmowało dostawy lub usługi o różnym charakterze należy podać wartość dotyczącą zakresu analogicznego do wyżej opisanego. W przypadku zamówień, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zrealizowania dostawy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów na wezwanie w tym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wskazanych w punkcie III.1, tj.: wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności lub sytuacji, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj. oświadczeń producenta wymienionych w załączniku 1.B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w punkcie 1. pkt 9 ppkt 2, 4 i 6 oraz w punkcie 2. pkt 15: 1. W zakresie systemu pamięci masowej – zgodnie z punktem 1.9 załącznika nr 1.B do SIWZ:: 1.1. Ponieważ całe rozwiązanie musi być objęte minimum 3-letnim (36 miesięcznym) okresem gwarancji producenta z naprawą w miejscu instalacji urządzenia z gwarantowanym czasem skutecznego usunięcia usterki najpóźniej w następnym dniu roboczym od zgłoszenia; w przypadku uszkodzenia dysku w okresie trwania gwarancji uszkodzony dysk zostaje u zamawiającego - z racji specjalistycznego zastosowania i krytycznej roli urządzenia w infrastrukturze Zamawiającego wymagane jest na wezwanie Zamawiającego – przedłożenie oświadczenia producenta macierzy, że oferowany sprzęt spełnia ten wymóg i jest objęty odpowiednimi pakietami serwisowymi producenta macierzy; 1.2. Ponieważ macierz musi być fabrycznie nowa i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w EU – wymagane jest na wezwanie Zamawiającego – przedłożenie oświadczenia producenta macierzy, że oferowany do przetargu sprzęt spełnia ten wymóg; 1.3. Ponieważ wymagane jest zapewnienie możliwości bezpłatnego pobrania/dostępu do nowych poprawek i firmware do oferowanego modelu macierzy bez ograniczeń czasowych (również po okresie gwarancji) - wymagane jest na wezwanie Zamawiającego – przedłożenie oświadczenia producenta macierzy, że oferowany do przetargu sprzęt spełnia ten wymóg. 2. W zakresie serwerów (2 szt.) – zgodnie z punktem 2.15 załącznika nr 1.B do SIWZ: 2.1. Ponieważ elementy, z których zbudowane są serwery muszą być produktami producenta tych serwerów lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta, o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA – wymagane jest na wezwanie Zamawiającego – przedłożenie oświadczenia producenta że oferowany do przetargu sprzęt spełnia ten wymóg; 2.2. Ponieważ serwer musi być fabrycznie nowy i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE – wymagane jest na wezwanie Zamawiającego – przedłożenie oświadczenia producenta, że oferowany do przetargu sprzęt spełnia ten wymóg.
Inne dokumenty niewymienione Do formularza oferty, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, obejmującego również oświadczenia wykonawcy służące potwierdzeniu spełniania przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego w zakresie wymaganym wg załącznika nr 1.B - w punkcie 1. pkt 9 ppkt 2, 4 i 6 oraz w punkcie 2. pkt 15 - tj. w zakresie szczegółowo opisanym powyżej w punkcie III.6, należy dołączyć następujące załączniki (sporządzone na podstawie wzorów dołączonych do SIWZ o odpowiednich numerach) 1.A Formularz cenowy. 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 4.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2)podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. z odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2 i 3. 8.Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV 4 4 data 2019-04-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Przedłużony okres usługi wsparcia i rozwoju
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Przedłużona gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)