GuidZP400 |
0bfd2e0c-ffe5-4b18-a40a-6df5b71230a1
|
Biuletyn |
531916-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
|
Regon |
87154789900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chełmża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-140
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 675 22 55
|
Zamawiajacy fax |
56 676 45 56
|
Zamawiajacy email |
szpitalchelmza@gmail.com
|
Adres strony url |
www:szpitalchelmza.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p. 3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www:szpitalchelmza.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www:szpitalchelmza.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawę sprzętu jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
ZP/2/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Do wszystkich 6 części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest : Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Granice zapotrzebowania Zamawiającego na przedmiotowe dostawy, zostały określone w szczegółowym opisie przedmiot zamówienia formularzu cenowym – załącznik nr 1 do SIWZ. Maksymalną i ocenianą przez Zamawiającego cenę oferty stanowi łączny koszt dostawy danego pakietu w maksymalnym zakresie prawa opcji, określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia formularzu cenowym – załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane, dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda w szczególności: a) katalogów oferowanych produktów w języku polskim umożliwiający ich dokładne ich zidentyfikowanie lub karty danych technicznych wystawionych przez producenta lub innych materiałów informacyjnych producenta oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim, umożliwiających weryfikację obligatoryjnych parametrów lub funkcji wymaganych przez Zamawiającego w Załącznika nr 1 do SIWZ – Opisu przedmiotu zamówienia; wskazane jest, aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom technicznym opisanym w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Jeżeli w karcie danych technicznych, katalogu produktu brakuje opisu danej funkcji lub wartości parametru przedmiotu zamówienia, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów producenta (np. części instrukcji obsługi), na podstawie których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru oferowanego przedmiotu zamówienia z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ – Opisu przedmiotu zamówienia. b) Oświadczenia wykonawcy, że oferowane produkt będące wyrobami medycznymi posiadają świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 175 tj.), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r. w sprawie klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 215, poz. 1416) , Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016 r., poz. 211) według wzoru - załącznik nr 6. c) W przypadku zaistnienia wątpliwości, co do jakości oferowanego towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie badania i oceny ofert wezwać Wykonawcę do przedłożenia próbek, w celu weryfikacji opisu zadeklarowanego przedmiotu zamówienia w ofercie przetargowej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5. 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. 3) Dokumenty lub oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem (w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 4) Oferta składana przez wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z formularzami dołączonymi do niniejszej SIWZ, w tym wraz z ofertą należy złożyć min. wypełniony w Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie : 1) zmiany ceny - w przypadku zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 2) obniżenia ceny - w przypadku wprowadzenia przez Ministra Zdrowia wykazu materiałów medycznych z cenami innymi niż ustalone, będą obowiązywały ceny z wykazu, jeżeli są one cenami niższymi od ustalonych. 3) Zamawiający przewiduje skrócenie terminu obowiązywania umowy w przypadku wcześniejszego zrealizowania maksymalnego zakresu zamówienia 4) Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, maksymalnie o 60 dni, w sytuacji w której nie uda się z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy zrealizować zakresu umowy w pierwotnie zakładanym terminie. Przyczynami tymi w szczególności mogą być: siła wyższa, zmiany obowiązujących przepisów prawa, remonty, przebudowy oddziałów, czasowe zawieszenie pracy szpitali lub oddziałów. zmiany umowy, w zakresie o którym mowa wyżej wymagają formy pisemnego aneksu. W razie niedostarczenia zamawianego przedmiotu umowy przez Wykonawcę zgodnie z zawartą umową i w określonym terminie (opóźnienie powyżej 5 dni), Zamawiający może dokonać zakupu tego artykułu we własnym zakresie obciążając równocześnie Wykonawcę różnicą ceny jeżeli jest ona wyższa niż zaoferowana w ofercie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. - pakiet nr 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. - pakiet nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. - pakiet nr 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. - pakiet nr 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. - pakiet nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. - pakiet nr 6
|
| |