GuidZP400 |
f785b4a6-d676-4679-85ec-9b6cb54f23f6
|
Biuletyn |
531873-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miedźna
|
Regon |
27625829100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
131
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Miedźna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-227
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2116338, 2116196, 2116160
|
Zamawiajacy fax |
322 116 089
|
Zamawiajacy email |
info@miedzna.pl
|
Adres strony url |
www.bip.miedzna.pl
|
Adres strony internetowej |
www.bip.miedzna.pl, www.miedzna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Rozwijanie systemu gospodarki odpadami; poddziałanie 5.2.2. gospodarka odpadami –spr. Nr naboru: RPMP.05.02.02-IŻ.00-12-023/18.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.miedzna.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.miedzna.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składac w Kancelarii Urzędu Gminy w Miedźnej, przy ul. Wiejskiej 131, pokój nr 15 w budynku A lub przesyłką kurierską, pocztową na adres: Gmina Miedźna ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Gospodarka odpadami - budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - wyposażenie.
|
Numer referencyjny |
IR.271.2.2.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – PSZOK.
1. Zamówienie obejmuje następujące pozycje z podziałem na części:
CZĘŚĆ 1:
1. Wózek widłowy x 1 szt.
2. Wózek ręczny taczkowy x 1 szt.
CZĘŚĆ 2:
1. Rębak (urządzenie do rozdrabniania gałęzi).
CZĘŚĆ 3:
1. wyposażenie do punktu napraw.
CZĘŚĆ 4:
1.waga paletowa.
CZĘŚĆ 5:
5. Monitoring.
CZĘŚĆ 6:
1. Pojemnik na odpady ciekłe – 1 szt.
2. Pojemnik 1100 l x 10 szt.
3. kontener z wanną przechwytującą – 3 szt.
4. pojemnik na odpady niebezpieczne – akumulatory – 2 szt.
5. pojemnik na odpady niebezpieczne – baterie i zużyte lekarstwa – 5 szt.
6. pojemnik na świetlówki – 2 szt.
7. kontener KP 7 – 5 szt.
8. kontener KP 7 zamykany – 1 szt.
9. kontener KP 10 – 2 szt.
10. zestaw do pompowania odpadów ciekłych – 1 szt.
11. wanna wychwytowa z rusztem – 1 szt.
CZĘŚĆ 7:
1. paleta ładunkowa – 10 szt.
2. paleta do składowania i transportu – 2 szt.
3. skrzyniopaleta – 2 szt.
CZĘŚĆ 8:
1. regały na palety – 1 szt.
2. regał do punktu ponownego wykorzystania – 1 szt.
Dla każdej z ww części przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) dostawę urządzenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. siedziba Zamawiającego -Urząd Gminy Miedźna ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna – po dokonaniu odbioru i podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru – na miejsce wskazane przez Zamawiającego nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.).
b) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń.
c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim.
d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
30 dni od dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni (bez wezwania Zamawiającego) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wybór najkorzystniejszej oferty, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Formularz ofertowy – załącznik nr 1 SIWZ.
Wypełniony załącznik nr 1 a do SIWZ – dotyczy kryterium oceny ofert - gwarancja.
Załącznik do Formularza oferty: Specyfikacja techniczna, opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalających na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymogami SIWZ.
Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Pełnomocnictwo bądź jego kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie udzielone osobie uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści wybranej oferty, w przypadku:
a) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonywania umowy;
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
c) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej;
d) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego
e) zaistnienia siły wyższej
f) zaprzestania produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na etapie realizacji Umowy – Zamawiający dopuszcza zmianę na sprzęt o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w ofercie bez zwiększenia ceny określonej w Umowie.
3. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, na podstawie okoliczności których wcześniej nie można było przewidzieć, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone.
|
IV 4 4 data |
2019-04-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42415110-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja: do 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Wózek widłowy (1 szt.): Fabrycznie nowy, z napędem gazowym (LPG)
Udźwig minimum 1200 kg
Wysokość podnoszenia masztu minimum 3000 mm
Moc silnika minimum 30 KM
Krata ochronna załadunku
Pełne oświetlenie, lusterka wsteczne, światło ostrzegawcze („kogut”)
Długość wideł minimum 1000 mm
Maksymalna wysokość wózka ze złożonym masztem i daszkiem kabiny 2300 mm
Ogumienie pneumatyczne
Promień skrętu minimum 1500 mm
2. Wózek ręczny taczkowy (1 szt.): stalowa konstrukcja, wyposażony w koła pełne, uchwyty z tworzywa sztucznego z ochroną dłoni
minimalne parametry techniczne:
długość: 620 mm
szerokość: 660 mm
wysokość: 1275 mm
nośność: 150 kg
wymiary platformy: 400 x 220 mm
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚC 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42996100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Rębak (urządzenie do rozdrabniania gałęzi) - 1 szt.: Opis urządzenia łącznie z parametrami technicznymi:
1) Parametry techniczne:
a) urządzenie fabrycznie nowe (rok produkcji 2018, 2019),
b) Silnik spalinowy;
c) Konstrukcja urządzenia osadzona na jednoosiowym podwoziu;
d) Średnica rozdrabnianych gałęzi (mm) przystosowana do rozdrabniania gałęzi o wymiarach do 110 mm;
e) Ilość noży: min. 2 tnące + 2 podporowe;
f) Szybkość podawania (mb/min) minimum -30;
g) Sposób podawania - napęd hydrauliczny;
h) Rodzaj paliwa — olej napędowy;
i) Max. zużycie paliwa (l/h) — max. 8 l/h;
j) Rozruch elektryczny;
2) Wyposażenie maszyny:
a) Urządzenie ma mieć możliwość holowania,
k) Rura wyrzutowa z obrotnicą, deflektor;
l) System anty-przeciążeniowy;
m) Zaczep holowniczy kulowy i oczkowy;
n) Licznik motogodzin;
o) Oświetlenie drogowe LED;
p) Hamulec najazdowy i postojowy;
q) Koło zapasowe.
3) Wymiary:
a) wysokość- max. 2500 mm,
b) szerokość- max. 1850 mm,
c) długość- max. 3800 mm.
Wymagania dodatkowe:
Jednostka musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające ją do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jej rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego. W szczególności wymagane będą:
1) dokumenty niezbędne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych, w tym świadectwo homologacji umożliwiające rejestrację urządzenia jako przyczepę specjalną (o ile dotyczy),
2) ewentualny katalog części zamiennych — o ile wykonawca posiada,
3) instrukcja obsługi w języku polskim lub z tłumaczeniem Wykonawcy na język polski,
4) dokument gwarancyjny,
5) wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
6) deklaracja zgodności (certyfikat CE - Conformité Européenne),
7) oświadczenie Wykonawcy, że urządzenie jest fabrycznie nowe (wyprodukowane w 2018 roku), kompletne, nieużywane, w pełni sprawne i gotowe do użycia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,98
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie punktu napraw: Wyposażenie, w skład którego wchodzą:
Miernik elektryczny – 1 szt.
Klucz pneumatyczny udarowy 1500 NM – 1 szt.
Klucz pneumatyczny 850 NM min – 1 szt.
Kompresor sprężarka o pojemności około 270 l – 1 szt.
Imadło ślusarskie obrotowe kulowe 100 MM – 1 szt.
Urządzenie rozruchowe z prostownikiem 500A 100 – 1000 Ah – 1 szt.
Szlifierka kątowa elektryczna 115 MM 850W – 1 szt.
Klucz dynamometryczny ¼’’ 5-25 Nm – 1 szt.
Klucz dynamometryczny 3/8’’ 20-110 Nm – 1 szt.
Klucz dynamometryczny 1’’ 42-210 Nm – 1 szt.
Breszki – łyżki montażowe do podbijania – komplet 4 sztuk
Szczypce do opasek taśmowych wygięte z blokadą – komplet
Szczypce wzmocnione do opasek przegubów – komplet
Zestaw kluczy płaskich z grzechotką 8-23 – komplet
Spawarka inwertorowa 250 A MIG/MMA – 1 szt.
Maska spawalnicza przyłbica samościemniająca – 1 szt.
Klucze L TORX T10-T50 IMBUS HEX 2-10 mm – komplet
Podnośnik hydrauliczny 2,5 t niski – 1 szt.
Wiertarka udarowa o mocy silnika ok 680 W – 1 szt.
Wkrętarko – wiertarka akumulatorowa 18V 35 NM – 1 szt.
Wiertarka stołowa kolumnowa 1600 W 16 MM – 1 szt.
Zestaw kluczy nasadowych (walizka) ¼ oraz ½ - komplet
Stół do prac naprawczych (remontowych) – 1 szt.
Szafka narzędziowa co najmniej 7 szuflad – 1 szt.
Odsysarka – pompka do oleju. – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38311000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Waga paletowa: Udźwig minimum - 3000 kg
Działka odczytowa (d) — 1 kg
Działka legalizacyjna (e) — 1 kg
Obciążenie minimalne nie większe niż 20 kg
Konstrukcja platformy — stal nierdzewna e Klasa dokładności — III
Temperatura pracy - od -10 do +40oC
Wyświetlacz — LED (świecący)
Zasilanie — 230V (wbudowany zasilacz)
Waga musi posiadać legalizację.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32323500-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
MONITORING:
1. System 8 kamer zewnętrznych tubowych min. 2.0 Mpx zasilanych technologią PoE,
2. Kamery z oświetlaczem podczerwieni IR min. 50m, obudowa klasa szczelności min. IP66, klasa wandaloodporności IK10, wymagana hermetyzacja złącz, wymaga się dostarczenia wraz z kamerami dedykowanych adapterów,
3. Rejestrator cyfrowy IP NVR 16 kanałowy z obsługą kamer min. do 8.0 Mpx,
4. Kodowanie video dla kamer i rejestratora H.265,
5. Obsługa min. 2 x HDD do 6TB z wejściem USB (do archiwizacji), wejściem ETHERNET do połączenia zdalnego; połączenie P2P wbudowane w rejestrator,
6. Wymagany czas zapisu video min. 30 dni w trybie ciągłym 24h na dobę,
7. Zasilacz awaryjny do podtrzymania całego systemu w razie zaników źródła stałego zasilania,
8. Monitor do podglądu i obsługi min. FHD – 22 cale.
Warunki gwarancji:
1. Każde urządzenie systemowe objęte niezależną gwarancją.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Pojemniki do odpadów ciekłych -1 szt.: Pojemność ok 600 l
Wymiary ok 800 x 1330 x 1330 mm
Waga ok. 100 kg
Dwupłaszczowa konstrukcja z wysokiej jakości polietylenu, odpornego na działanie UV
Króciec przystosowany do współpracy ze złączem cysterny
Czujnik przecieku zawartości do przestrzeni międzypłaszczowej
Zamykana pokrywa
Zbiornik przeznaczony jest do przechowywania oraz transportowania płynnych odpadów problemowych zgodnie z normami UE ADR
2. Pojemniki 1100 l - 10 szt.: Zamykany pojemnik 1100 litrów - 10 szt. do magazynowania selektywnie zebranych odpadów na 4 kółkach, w tym 2 kółkami hamowanymi.
Odporny na działanie warunków chemicznych i biologicznych oraz promieni UV i działania warunków atmosferycznych
Pojemnik kompatybilny z każdym mechanizmem załadowczym.
Wykonane z utwardzonego plastiku - PEHD,, posiadają certyfikat unijny EN 840 oraz certyfikaty międzynarodowe DIN EN ISO
3. Kontener z wanną przechwytującą- 3 szt.: Wymiary ok: 1000 x 1200 x 800 mm.
Kontener przeznaczony na substancje niebezpieczne . Przystosowany do przechowywania materiałów problemowych.
Wewnątrz znajduje się ocynkowana kratka oraz wanna przechwytująca.
• wykonany z wysokiej jakości metalu
• wyłożony tworzywem chemio i kwaso odpornym
• posiada wannę wychwytową
• odporny na zmiany warunków atmosferycznych
• nie wymaga konserwacji specjalistycznych zabiegów
4. Pojemnik na odpady niebezpieczne - akumulatory -2 szt.: Wymiary ok. 1200 x 800 x 795 mm
pojemność ok. 500 l
Nośność ok 500 kg
Wytrzymałość cieplna –od - 40oC do + 40oC
Pojemnik z polietylenu
Wygodny do składowania i transportu starych zużytych akumulatorów
Masywna konstrukcja umożliwiająca wielowarstwowe składowanie
5. Pojemnik na odpady niebezpieczne – baterie i zużyte lekarstwa - 5 szt.:
pojemność ok. 150 l
Pojemnik z polietylenu o wysokości ok 90 cm
Z otworem wrzutowym o średnicy otworu minimum 10 cm
Wygodny do składowania i transportu starych zużytych baterii oraz przeterminowanych lekarstw
6. Pojemnik na świetlówki- 2 szt.: Wymiary (mm): ok. 1600x500x800
Waga ok.60 kg, masa odpadów ok. 200kg,
otwierane górne wieko z elementem do zamykania
Materiał: blacha stalowa
7. Kontener KP 7 - 5 szt. :
kontener otwarty, pojemności 7m3, z uchwytem hakowym, spełniający wymagania norm Polski i Unii Europejskiej, minimalne wymiary zewnętrzne: długość: 3 500 mm, szerokość: 1 700 mm - wysokość: 1 100 mm, hak na wysokości 1200 mm, blachy o grubości min.: dno 3mm, boki 2 mm, płozy ceownik G/W 160, rozstaw płóz 1020mm, wręgi wykonane z ceownika Z/G 50x80x50x3, wzmocnienia poziome w podłodze pomiędzy wręgami, wszystkie elementy ruchome wyposażone są w smarowniczki, kontener wyposażony w drzwi otwierane na boki lub uchylną klapę, rolki o średnicy ok. 160 mm i długości ok. 200 mm, haczyki do siatki/plandeki, wszystkie spawy konstrukcji nośnej wykonane spoinami ciągłymi
8. Kontener KP 7 zamykany - 1 szt.: kontener zamknięty, pojemności 7m3, z uchwytem hakowym, spełniający wymagania norm Polski i Unii Europejskiej, minimalne wymiary zewnętrzne: długość: 3 500 mm, szerokość: 1 700 mm - wysokość: 1 100 mm, hak na wysokości 1200 mm, blachy o grubości min.: dno 3 mm, boki 2 mm, płozy ceownik G/W 160, rozstaw płóz 1020 mm, rolki o średnicy ok. 160 mm i długości ok. 200 mm, wszystkie elementy ruchome wyposażone są w smarowniczki, kontener wyposażony w 6 otworów wrzutowych wyposażonych w przetłoczone klapy, wszystkie spawy konstrukcji nośnej wykonane spoinami ciągłymi.
9. Kontener KP-10- 2szt.: kontener otwarty, pojemności 10m3, z uchwytem hakowym, spełniający wymagania norm Polski i Unii Europejskiej, minimalne wymiary zewnętrzne: długość: 3 400 mm, szerokość: 1 700 mm, wysokość: 1 500 mm, hak na wysokości 1200 mm, blachy o grubości min.: dno 3 mm, boki 2 mm, płozy ceownik G/W 160, rozstaw płóz 1020mm, wręgi wykonane z ceownika Z/G 50x80x50x3, wzmocnienia poziome w podłodze pomiędzy wręgami, wszystkie elementy ruchome wyposażone są w smarowniczki, kontener wyposażony w drzwi otwierane na boki lub uchylną klapę, rolki o średnicy ok. 160 mm i długości ok. 200 mm, haczyki do siatki/ plandeki, wszystkie spawy konstrukcji nośnej wykonane spoinami ciągłymi.
10. Zestaw do pompowania odpadów ciekłych-1 szt.:
Wydajność- ok.25 l/min, wyposażona w rurę ssącą o długości min. 500 mm, który umożliwi czerpanie z trudno dostępnych miejsc. Możliwość czerpania oleju o lepkości 20-2000 mPas.
11. Wanna wychwytowa z rusztem- 1szt.:
Minimalne wymiary (mm): ok. 1200 x 600 x 300
Pojemność wanny minimum 200 l z przeznaczeniem do stosowania mniejszymi pojemnikami, w których przechowywane są substancje niebezpieczne i grożące środowisku naturalnemu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44143000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Paleta ładunkowa – 10 szt.: Wymiary (mm): 1200 x 800 x 144
nośność: min. 800 kg
materiał: drewno
2. Paleta do składowania i transportu - 2 szt.:
Wymiary (mm)- ok. 2400 x 2000 x 1800
Nośność min. 1200 kg.
Konstrukcja metalowa, malowana
3. Skrzyniopaleta - 2 szt.:
Wymiary (mm): ok. 1200 x 800 x 850
Pojemność: min. 500 l
Konstrukcja umożliwiająca stabilne sztaplowanie w stosy
Materiał: tworzywo sztuczne lub metal
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Regał na palety- 1 szt.:
Metalowa konstrukcja do składowania materiałów znajdujących się na paletach o wymiarach 1200 x 800 mm,
Wymiary: szerokość: minimum 2 400 mm; głębokość 1100 mm
3 poziomy magazynowe o wysokości co najmniej 1400 mm każdy (podłoga + 2 regały) przy czym ostatni poziom nie powinien znajdować się wyżej niż 3 000 mm od poziomu 0
Nośność poziomu min. 3 000 kg
Maksymalna ilość palet do ułożenia – 10 szt.
2. Regał do punktu ponownego wykorzystania – 1 szt.:
Metalowa konstrukcja do składowania materiałów uzupełniona o półki z siatki,
Wymiary: szerokość: minimum 2 400 mm; głębokość 1100 mm
3 poziomy magazynowe o wysokości co najmniej 1 000 mm Nośność poziomu min. 600 kg
|
| |