Gospodarka odpadami - budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - wyposażenie.

Data publikacji 2019-04-01
Data zakończenia 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Gmina Miedźna
Miejscowość Miedźna
Województwo śląskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531873-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 424151102, 429961005, 445100008, 383110008, 323235008, 349284806, 441430004, 391411003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – PSZOK.

1. Zamówienie obejmuje następujące pozycje z podziałem na części:

CZĘŚĆ 1:
1. Wózek widłowy x 1 szt.
2. Wózek ręczny taczkowy x 1 szt.

CZĘŚĆ 2:
1. Rębak (urządzenie do rozdrabniania gałęzi).

CZĘŚĆ 3:
1. wyposażenie do punktu napraw.

CZĘŚĆ 4:
1.waga paletowa.

CZĘŚĆ 5:
5. Monitoring.

CZĘŚĆ 6:
1. Pojemnik na odpady ciekłe – 1 szt.
2. Pojemnik 1100 l x 10 szt.
3. kontener z wanną przechwytującą – 3 szt.
4. pojemnik na odpady niebezpieczne – akumulatory – 2 szt.
5. pojemnik na odpady niebezpieczne – baterie i zużyte lekarstwa – 5 szt.
6. pojemnik na świetlówki – 2 szt.
7. kontener KP 7 – 5 szt.
8. kontener KP 7 zamykany – 1 szt.
9. kontener KP 10 – 2 szt.
10. zestaw do pompowania odpadów ciekłych – 1 szt.
11. wanna wychwytowa z rusztem – 1 szt.

CZĘŚĆ 7:
1. paleta ładunkowa – 10 szt.
2. paleta do składowania i transportu – 2 szt.
3. skrzyniopaleta – 2 szt.

CZĘŚĆ 8:
1. regały na palety – 1 szt.
2. regał do punktu ponownego wykorzystania – 1 szt.

Dla każdej z ww części przedmiot zamówienia obejmuje również:

a) dostawę urządzenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. siedziba Zamawiającego -Urząd Gminy Miedźna ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna – po dokonaniu odbioru i podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru – na miejsce wskazane przez Zamawiającego nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.).

b) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń.

c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim.

d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f785b4a6-d676-4679-85ec-9b6cb54f23f6
Biuletyn 531873-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miedźna
Regon 27625829100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 131
Zamawiajacy miejscowosc Miedźna
Zamawiajacy kod pocztowy 43-227
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2116338, 2116196, 2116160
Zamawiajacy fax 322 116 089
Zamawiajacy email info@miedzna.pl
Adres strony url www.bip.miedzna.pl
Adres strony internetowej www.bip.miedzna.pl, www.miedzna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Rozwijanie systemu gospodarki odpadami; poddziałanie 5.2.2. gospodarka odpadami –spr. Nr naboru: RPMP.05.02.02-IŻ.00-12-023/18.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.miedzna.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.miedzna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składac w Kancelarii Urzędu Gminy w Miedźnej, przy ul. Wiejskiej 131, pokój nr 15 w budynku A lub przesyłką kurierską, pocztową na adres: Gmina Miedźna ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna.
Nazwa nadana zamowieniu Gospodarka odpadami - budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - wyposażenie.
Numer referencyjny IR.271.2.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – PSZOK. 1. Zamówienie obejmuje następujące pozycje z podziałem na części: CZĘŚĆ 1: 1. Wózek widłowy x 1 szt. 2. Wózek ręczny taczkowy x 1 szt. CZĘŚĆ 2: 1. Rębak (urządzenie do rozdrabniania gałęzi). CZĘŚĆ 3: 1. wyposażenie do punktu napraw. CZĘŚĆ 4: 1.waga paletowa. CZĘŚĆ 5: 5. Monitoring. CZĘŚĆ 6: 1. Pojemnik na odpady ciekłe – 1 szt. 2. Pojemnik 1100 l x 10 szt. 3. kontener z wanną przechwytującą – 3 szt. 4. pojemnik na odpady niebezpieczne – akumulatory – 2 szt. 5. pojemnik na odpady niebezpieczne – baterie i zużyte lekarstwa – 5 szt. 6. pojemnik na świetlówki – 2 szt. 7. kontener KP 7 – 5 szt. 8. kontener KP 7 zamykany – 1 szt. 9. kontener KP 10 – 2 szt. 10. zestaw do pompowania odpadów ciekłych – 1 szt. 11. wanna wychwytowa z rusztem – 1 szt. CZĘŚĆ 7: 1. paleta ładunkowa – 10 szt. 2. paleta do składowania i transportu – 2 szt. 3. skrzyniopaleta – 2 szt. CZĘŚĆ 8: 1. regały na palety – 1 szt. 2. regał do punktu ponownego wykorzystania – 1 szt. Dla każdej z ww części przedmiot zamówienia obejmuje również: a) dostawę urządzenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. siedziba Zamawiającego -Urząd Gminy Miedźna ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna – po dokonaniu odbioru i podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru – na miejsce wskazane przez Zamawiającego nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.). b) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń. c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim. d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 30 dni od dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni (bez wezwania Zamawiającego) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wybór najkorzystniejszej oferty, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 SIWZ. Wypełniony załącznik nr 1 a do SIWZ – dotyczy kryterium oceny ofert - gwarancja. Załącznik do Formularza oferty: Specyfikacja techniczna, opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalających na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymogami SIWZ. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Pełnomocnictwo bądź jego kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie udzielone osobie uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści wybranej oferty, w przypadku: a) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonywania umowy; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej; d) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego e) zaistnienia siły wyższej f) zaprzestania produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na etapie realizacji Umowy – Zamawiający dopuszcza zmianę na sprzęt o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w ofercie bez zwiększenia ceny określonej w Umowie. 3. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, na podstawie okoliczności których wcześniej nie można było przewidzieć, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone.
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42415110-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacja: do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Wózek widłowy (1 szt.): Fabrycznie nowy, z napędem gazowym (LPG) Udźwig minimum 1200 kg Wysokość podnoszenia masztu minimum 3000 mm Moc silnika minimum 30 KM Krata ochronna załadunku Pełne oświetlenie, lusterka wsteczne, światło ostrzegawcze („kogut”) Długość wideł minimum 1000 mm Maksymalna wysokość wózka ze złożonym masztem i daszkiem kabiny 2300 mm Ogumienie pneumatyczne Promień skrętu minimum 1500 mm 2. Wózek ręczny taczkowy (1 szt.): stalowa konstrukcja, wyposażony w koła pełne, uchwyty z tworzywa sztucznego z ochroną dłoni minimalne parametry techniczne: długość: 620 mm szerokość: 660 mm wysokość: 1275 mm nośność: 150 kg wymiary platformy: 400 x 220 mm
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚC 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42996100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Rębak (urządzenie do rozdrabniania gałęzi) - 1 szt.: Opis urządzenia łącznie z parametrami technicznymi: 1) Parametry techniczne: a) urządzenie fabrycznie nowe (rok produkcji 2018, 2019), b) Silnik spalinowy; c) Konstrukcja urządzenia osadzona na jednoosiowym podwoziu; d) Średnica rozdrabnianych gałęzi (mm) przystosowana do rozdrabniania gałęzi o wymiarach do 110 mm; e) Ilość noży: min. 2 tnące + 2 podporowe; f) Szybkość podawania (mb/min) minimum -30; g) Sposób podawania - napęd hydrauliczny; h) Rodzaj paliwa — olej napędowy; i) Max. zużycie paliwa (l/h) — max. 8 l/h; j) Rozruch elektryczny; 2) Wyposażenie maszyny: a) Urządzenie ma mieć możliwość holowania, k) Rura wyrzutowa z obrotnicą, deflektor; l) System anty-przeciążeniowy; m) Zaczep holowniczy kulowy i oczkowy; n) Licznik motogodzin; o) Oświetlenie drogowe LED; p) Hamulec najazdowy i postojowy; q) Koło zapasowe. 3) Wymiary: a) wysokość- max. 2500 mm, b) szerokość- max. 1850 mm, c) długość- max. 3800 mm. Wymagania dodatkowe: Jednostka musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające ją do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jej rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego. W szczególności wymagane będą: 1) dokumenty niezbędne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych, w tym świadectwo homologacji umożliwiające rejestrację urządzenia jako przyczepę specjalną (o ile dotyczy), 2) ewentualny katalog części zamiennych — o ile wykonawca posiada, 3) instrukcja obsługi w języku polskim lub z tłumaczeniem Wykonawcy na język polski, 4) dokument gwarancyjny, 5) wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 6) deklaracja zgodności (certyfikat CE - Conformité Européenne), 7) oświadczenie Wykonawcy, że urządzenie jest fabrycznie nowe (wyprodukowane w 2018 roku), kompletne, nieużywane, w pełni sprawne i gotowe do użycia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,98
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Wyposażenie punktu napraw: Wyposażenie, w skład którego wchodzą: Miernik elektryczny – 1 szt. Klucz pneumatyczny udarowy 1500 NM – 1 szt. Klucz pneumatyczny 850 NM min – 1 szt. Kompresor sprężarka o pojemności około 270 l – 1 szt. Imadło ślusarskie obrotowe kulowe 100 MM – 1 szt. Urządzenie rozruchowe z prostownikiem 500A 100 – 1000 Ah – 1 szt. Szlifierka kątowa elektryczna 115 MM 850W – 1 szt. Klucz dynamometryczny ¼’’ 5-25 Nm – 1 szt. Klucz dynamometryczny 3/8’’ 20-110 Nm – 1 szt. Klucz dynamometryczny 1’’ 42-210 Nm – 1 szt. Breszki – łyżki montażowe do podbijania – komplet 4 sztuk Szczypce do opasek taśmowych wygięte z blokadą – komplet Szczypce wzmocnione do opasek przegubów – komplet Zestaw kluczy płaskich z grzechotką 8-23 – komplet Spawarka inwertorowa 250 A MIG/MMA – 1 szt. Maska spawalnicza przyłbica samościemniająca – 1 szt. Klucze L TORX T10-T50 IMBUS HEX 2-10 mm – komplet Podnośnik hydrauliczny 2,5 t niski – 1 szt. Wiertarka udarowa o mocy silnika ok 680 W – 1 szt. Wkrętarko – wiertarka akumulatorowa 18V 35 NM – 1 szt. Wiertarka stołowa kolumnowa 1600 W 16 MM – 1 szt. Zestaw kluczy nasadowych (walizka) ¼ oraz ½ - komplet Stół do prac naprawczych (remontowych) – 1 szt. Szafka narzędziowa co najmniej 7 szuflad – 1 szt. Odsysarka – pompka do oleju. – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38311000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Waga paletowa: Udźwig minimum - 3000 kg Działka odczytowa (d) — 1 kg Działka legalizacyjna (e) — 1 kg Obciążenie minimalne nie większe niż 20 kg Konstrukcja platformy — stal nierdzewna e Klasa dokładności — III Temperatura pracy - od -10 do +40oC Wyświetlacz — LED (świecący) Zasilanie — 230V (wbudowany zasilacz) Waga musi posiadać legalizację.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis MONITORING: 1. System 8 kamer zewnętrznych tubowych min. 2.0 Mpx zasilanych technologią PoE, 2. Kamery z oświetlaczem podczerwieni IR min. 50m, obudowa klasa szczelności min. IP66, klasa wandaloodporności IK10, wymagana hermetyzacja złącz, wymaga się dostarczenia wraz z kamerami dedykowanych adapterów, 3. Rejestrator cyfrowy IP NVR 16 kanałowy z obsługą kamer min. do 8.0 Mpx, 4. Kodowanie video dla kamer i rejestratora H.265, 5. Obsługa min. 2 x HDD do 6TB z wejściem USB (do archiwizacji), wejściem ETHERNET do połączenia zdalnego; połączenie P2P wbudowane w rejestrator, 6. Wymagany czas zapisu video min. 30 dni w trybie ciągłym 24h na dobę, 7. Zasilacz awaryjny do podtrzymania całego systemu w razie zaników źródła stałego zasilania, 8. Monitor do podglądu i obsługi min. FHD – 22 cale. Warunki gwarancji: 1. Każde urządzenie systemowe objęte niezależną gwarancją.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Pojemniki do odpadów ciekłych -1 szt.: Pojemność ok 600 l Wymiary ok 800 x 1330 x 1330 mm Waga ok. 100 kg Dwupłaszczowa konstrukcja z wysokiej jakości polietylenu, odpornego na działanie UV Króciec przystosowany do współpracy ze złączem cysterny Czujnik przecieku zawartości do przestrzeni międzypłaszczowej Zamykana pokrywa Zbiornik przeznaczony jest do przechowywania oraz transportowania płynnych odpadów problemowych zgodnie z normami UE ADR 2. Pojemniki 1100 l - 10 szt.: Zamykany pojemnik 1100 litrów - 10 szt. do magazynowania selektywnie zebranych odpadów na 4 kółkach, w tym 2 kółkami hamowanymi. Odporny na działanie warunków chemicznych i biologicznych oraz promieni UV i działania warunków atmosferycznych Pojemnik kompatybilny z każdym mechanizmem załadowczym. Wykonane z utwardzonego plastiku - PEHD,, posiadają certyfikat unijny EN 840 oraz certyfikaty międzynarodowe DIN EN ISO 3. Kontener z wanną przechwytującą- 3 szt.: Wymiary ok: 1000 x 1200 x 800 mm. Kontener przeznaczony na substancje niebezpieczne . Przystosowany do przechowywania materiałów problemowych. Wewnątrz znajduje się ocynkowana kratka oraz wanna przechwytująca. • wykonany z wysokiej jakości metalu • wyłożony tworzywem chemio i kwaso odpornym • posiada wannę wychwytową • odporny na zmiany warunków atmosferycznych • nie wymaga konserwacji specjalistycznych zabiegów 4. Pojemnik na odpady niebezpieczne - akumulatory -2 szt.: Wymiary ok. 1200 x 800 x 795 mm pojemność ok. 500 l Nośność ok 500 kg Wytrzymałość cieplna –od - 40oC do + 40oC Pojemnik z polietylenu Wygodny do składowania i transportu starych zużytych akumulatorów Masywna konstrukcja umożliwiająca wielowarstwowe składowanie 5. Pojemnik na odpady niebezpieczne – baterie i zużyte lekarstwa - 5 szt.: pojemność ok. 150 l Pojemnik z polietylenu o wysokości ok 90 cm Z otworem wrzutowym o średnicy otworu minimum 10 cm Wygodny do składowania i transportu starych zużytych baterii oraz przeterminowanych lekarstw 6. Pojemnik na świetlówki- 2 szt.: Wymiary (mm): ok. 1600x500x800 Waga ok.60 kg, masa odpadów ok. 200kg, otwierane górne wieko z elementem do zamykania Materiał: blacha stalowa 7. Kontener KP 7 - 5 szt. : kontener otwarty, pojemności 7m3, z uchwytem hakowym, spełniający wymagania norm Polski i Unii Europejskiej, minimalne wymiary zewnętrzne: długość: 3 500 mm, szerokość: 1 700 mm - wysokość: 1 100 mm, hak na wysokości 1200 mm, blachy o grubości min.: dno 3mm, boki 2 mm, płozy ceownik G/W 160, rozstaw płóz 1020mm, wręgi wykonane z ceownika Z/G 50x80x50x3, wzmocnienia poziome w podłodze pomiędzy wręgami, wszystkie elementy ruchome wyposażone są w smarowniczki, kontener wyposażony w drzwi otwierane na boki lub uchylną klapę, rolki o średnicy ok. 160 mm i długości ok. 200 mm, haczyki do siatki/plandeki, wszystkie spawy konstrukcji nośnej wykonane spoinami ciągłymi 8. Kontener KP 7 zamykany - 1 szt.: kontener zamknięty, pojemności 7m3, z uchwytem hakowym, spełniający wymagania norm Polski i Unii Europejskiej, minimalne wymiary zewnętrzne: długość: 3 500 mm, szerokość: 1 700 mm - wysokość: 1 100 mm, hak na wysokości 1200 mm, blachy o grubości min.: dno 3 mm, boki 2 mm, płozy ceownik G/W 160, rozstaw płóz 1020 mm, rolki o średnicy ok. 160 mm i długości ok. 200 mm, wszystkie elementy ruchome wyposażone są w smarowniczki, kontener wyposażony w 6 otworów wrzutowych wyposażonych w przetłoczone klapy, wszystkie spawy konstrukcji nośnej wykonane spoinami ciągłymi. 9. Kontener KP-10- 2szt.: kontener otwarty, pojemności 10m3, z uchwytem hakowym, spełniający wymagania norm Polski i Unii Europejskiej, minimalne wymiary zewnętrzne: długość: 3 400 mm, szerokość: 1 700 mm, wysokość: 1 500 mm, hak na wysokości 1200 mm, blachy o grubości min.: dno 3 mm, boki 2 mm, płozy ceownik G/W 160, rozstaw płóz 1020mm, wręgi wykonane z ceownika Z/G 50x80x50x3, wzmocnienia poziome w podłodze pomiędzy wręgami, wszystkie elementy ruchome wyposażone są w smarowniczki, kontener wyposażony w drzwi otwierane na boki lub uchylną klapę, rolki o średnicy ok. 160 mm i długości ok. 200 mm, haczyki do siatki/ plandeki, wszystkie spawy konstrukcji nośnej wykonane spoinami ciągłymi. 10. Zestaw do pompowania odpadów ciekłych-1 szt.: Wydajność- ok.25 l/min, wyposażona w rurę ssącą o długości min. 500 mm, który umożliwi czerpanie z trudno dostępnych miejsc. Możliwość czerpania oleju o lepkości 20-2000 mPas. 11. Wanna wychwytowa z rusztem- 1szt.: Minimalne wymiary (mm): ok. 1200 x 600 x 300 Pojemność wanny minimum 200 l z przeznaczeniem do stosowania mniejszymi pojemnikami, w których przechowywane są substancje niebezpieczne i grożące środowisku naturalnemu.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44143000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Paleta ładunkowa – 10 szt.: Wymiary (mm): 1200 x 800 x 144 nośność: min. 800 kg materiał: drewno 2. Paleta do składowania i transportu - 2 szt.: Wymiary (mm)- ok. 2400 x 2000 x 1800 Nośność min. 1200 kg. Konstrukcja metalowa, malowana 3. Skrzyniopaleta - 2 szt.: Wymiary (mm): ok. 1200 x 800 x 850 Pojemność: min. 500 l Konstrukcja umożliwiająca stabilne sztaplowanie w stosy Materiał: tworzywo sztuczne lub metal
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Regał na palety- 1 szt.: Metalowa konstrukcja do składowania materiałów znajdujących się na paletach o wymiarach 1200 x 800 mm, Wymiary: szerokość: minimum 2 400 mm; głębokość 1100 mm 3 poziomy magazynowe o wysokości co najmniej 1400 mm każdy (podłoga + 2 regały) przy czym ostatni poziom nie powinien znajdować się wyżej niż 3 000 mm od poziomu 0 Nośność poziomu min. 3 000 kg Maksymalna ilość palet do ułożenia – 10 szt. 2. Regał do punktu ponownego wykorzystania – 1 szt.: Metalowa konstrukcja do składowania materiałów uzupełniona o półki z siatki, Wymiary: szerokość: minimum 2 400 mm; głębokość 1100 mm 3 poziomy magazynowe o wysokości co najmniej 1 000 mm Nośność poziomu min. 600 kg
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)