DOSTAWA CZĘŚCI, AKCESORIÓW I WYROBÓW DO KOMPUTERÓW

Data publikacji 2019-04-01
Data zakończenia 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531272-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302370009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części, akcesoriów i wyrobów do komputerów w tym: kabli, adapterów, mostków, rozdzielaczy, spliterów, urządzeń sieciowych, kart, akcesoriów do szaf serwerowych, patch paneli, obudów komputerowych, akumulatorów, pamięci, czytników kart pamięci, pendrive, kamerek, dysków, stacji dokujących, akcesoriów do komputerów, eksploatacyjnych, głośników komputerowych, słuchawek, kart graficznych, dźwiękowych, klawiatur, myszek, przełączników KVM

Dodatkowe informacje

GuidZP400 365194f4-6c32-4cbf-aa10-f8b6854878de
Biuletyn 531272-N-2019
Zamawiajacy nazwa Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Regon 14088677100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wieżowa
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-147
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 574 62 44
Zamawiajacy fax 22 574 63 59
Zamawiajacy email zp@pansa.pl
Adres strony url http://bip.pansa.pl/
Adres strony internetowej www.pansa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.pansa.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pansa.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w budynku PAŻP, 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa 8, Biuro Podawcze (w godz.07.30-15.30) lub przesłać na ww. adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA CZĘŚCI, AKCESORIÓW I WYROBÓW DO KOMPUTERÓW
Numer referencyjny AZP-2222-4/27/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa części, akcesoriów i wyrobów do komputerów w tym: kabli, adapterów, mostków, rozdzielaczy, spliterów, urządzeń sieciowych, kart, akcesoriów do szaf serwerowych, patch paneli, obudów komputerowych, akumulatorów, pamięci, czytników kart pamięci, pendrive, kamerek, dysków, stacji dokujących, akcesoriów do komputerów, eksploatacyjnych, głośników komputerowych, słuchawek, kart graficznych, dźwiękowych, klawiatur, myszek, przełączników KVM
Cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia zostanie wykonywany w terminie do 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Za dni robocze należy rozumieć dni powszednie tj. od poniedziałku – do piątku w godzinach 730 – 1300, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej tj. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy części, akcesoriów i wyrobów do komputerów o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający dopuszcza również dostawy w ramach umowy sukcesywnej przy czym wartość zrealizowanych dostaw w ramach jednej umowy nie może być niższa niż 50 000 zł. UWAGA: W przypadku podania wartości dostawy w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku, Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia, w wyznaczonym terminie, niżej wymienionych dokumentów: 1. Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu dostawy i ich wartości, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - Załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: W związku z określeniem w rozdziale V pkt 1 ppkt 1.1. SIWZ zakresu dostaw koniecznych do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, wykonawca w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu zobowiązany jest w ww. wykazie podać również informacje o wykonanych: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy części, akcesoriów i wyrobów do komputerów o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający dopuszcza również dostawy w ramach umowy sukcesywnej przy czym wartość zrealizowanych dostaw w ramach jednej umowy nie może być niższa niż 50 000 zł.. 2. Dowodów określających należyte wykonanie dostaw uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w pkt 1. powyżej. Dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane; b) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) powyżej. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1. powyżej, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2.
Inne dokumenty niewymienione na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 3.1. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ – Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienie wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa – rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, w kancelarii – pokój 08 lub umieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium – postępowanie nr AZP-2222-4/27/2019”, dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3 powyżej, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w istotnych postanowieniach umowy
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie przewiduje udostępnienia informacji poufnych spełniających warunki poufności o ile Wykonawca podjął wszystkie niezbędne okoliczności dla zachowania poufności.
IV 6 1 srodki ochrony Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn.zm.), co do których Wykonawca: 1. zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ – INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI” i powinny być odrębną częścią nie złączoną z ofertą w sposób trwały. 2. wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa – Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą uzasadnienie zwierające w szczególności: określenie charakteru jaki mają zastrzeżone informacje, wskazanie działań jakie zostały podjęte przez Wykonawcę w celu zachowania poufności informacji zawartych w dokumentach oraz wskazanie czy informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa zostały wcześniej ujawnione do wiadomości publicznej. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy, Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sformułowana poprawnie, w języku polskim, w sposób czytelny, logiczny, na arkuszach A-4, pisemnie przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres Gwarancji i rękojmi dla asortymentu z pozycji od 160 do 180 OPZ włącznie
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)