Doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A im. Bronisława Hagera w Tarnowskich Górach – dostawa modułu do odbioru transmisji danych medycznych

Data publikacji 2019-04-02
Data zakończenia 2019-04-12 00:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
Miejscowość Tarnowskie Góry
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania medycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531138-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 481800003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej i wyposażenia w ramach realizacji zadania pod nazwą: Doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A im. Bronisława Hagera w Tarnowskich Górach – dostawa modułu do odbioru transmisji danych medycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6 „Wykaz parametrów/cech techniczno - użytkowych”.
2. Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program operacyjny infrastruktura i środowisko 2014-2020. PRIORYTET IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia. DZIAŁANIE 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego w zakresie wsparcia istniejących Szpitalnych Oddziałów Ratunkowych (SOR) ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk wstępnej intensywnej terapii (roboty budowlane, doposażenie) dla projektów realizowanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z wyłączeniem województwa mazowieckiego.
3. Projekt pn. „Poprawa funkcjonowania systemu ratownictwa medycznego na terenie powiatu tarnogórskiego poprzez przebudowę i doposażenie SOR Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego w Tarnowskich Górach oraz budowę lądowiska” Nr POIS.09.01.00-00-0154/17 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a1f64d8-c10b-49d1-b432-ddf464bdee75
Biuletyn 531138-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
Regon 24151294000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pyskowicka
Zamawiajacy miejscowosc Tarnowskie Góry
Zamawiajacy kod pocztowy 42-612
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 285 40 58
Zamawiajacy fax 32 384 54 04
Zamawiajacy email zp@wspsa.pl
Adres strony url http://www.wspsa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Poprawa funkcjonowania systemu ratownictwa medycznego na terenie powiatu tarnogórskiego poprzez przebudowę i doposażenie SOR Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego w Tarnowskich Górach oraz budowę lądowiska” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka akcyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://wspsa.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wspsa.ezamawiajacy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Pyskowicka 47-51; 42-612 Tarnowskie Góry
Nazwa nadana zamowieniu Doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A im. Bronisława Hagera w Tarnowskich Górach – dostawa modułu do odbioru transmisji danych medycznych
Numer referencyjny WSP-DZP-2100-11/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej i wyposażenia w ramach realizacji zadania pod nazwą: Doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A im. Bronisława Hagera w Tarnowskich Górach – dostawa modułu do odbioru transmisji danych medycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6 „Wykaz parametrów/cech techniczno - użytkowych”. 2. Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program operacyjny infrastruktura i środowisko 2014-2020. PRIORYTET IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia. DZIAŁANIE 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego w zakresie wsparcia istniejących Szpitalnych Oddziałów Ratunkowych (SOR) ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk wstępnej intensywnej terapii (roboty budowlane, doposażenie) dla projektów realizowanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z wyłączeniem województwa mazowieckiego. 3. Projekt pn. „Poprawa funkcjonowania systemu ratownictwa medycznego na terenie powiatu tarnogórskiego poprzez przebudowę i doposażenie SOR Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego w Tarnowskich Górach oraz budowę lądowiska” Nr POIS.09.01.00-00-0154/17 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
Cpv glowny przedmiot 48180000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie – najpóźniej do dnia 31-08-2019 r. z możliwością zmiany tego terminu w przypadku przesunięcia terminu zakończenia prac budowlanych dotyczących przebudowy pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia w ciągu 6 tygodni od dnia powiadomienia go przez Zamawiającego o możliwości dostawy i wdrożenia modułu do odbioru transmisji danych medycznych w siedzibie Zamawiającego, z uwzględnieniem zapisu ust. 1.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty, w celu wstępnego wykazania braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert - Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć: 1) Informacja z KRK: Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego: Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Zaświadczenie ZUS lub KRUS: Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5) Oświadczenie § 5 pkt 5 rozporządzenia ws. dokumentów: Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 6) Oświadczenie § 5 pkt 6 rozporządzenia ws. dokumentów: Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 7) Oświadczenie § 5 pkt 9 rozporządzenia ws. dokumentów: Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U z 2016 r. poz. 716). Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 8.5.1.1 SIWZ składa dokument o którym mowa w pkt 8.5.2.1 SIWZ w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy pzp. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności.
Zakresie warunkow udzialu Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć: Foldery lub wypis z katalogu produktów lub materiały firmowe dystrybutora, na podstawie których Zamawiający dokona oceny, czy zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Oferta winna zawierać: a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1; b) Formularz cenowy – załącznik 2; c) Wykaz parametrów / cech techniczno - użytkowych – załącznik 6; d) Oświadczenia Wykonawcy – załącznik nr 3 i 4; e) Szczegółowy opis produktu / produktów /materiałów czy rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy); f) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie (jeżeli dotyczy). 2. Pozostałe dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca składa po otwarciu ofert na wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pz – załącznik nr 4, Wykonawca składa zgodnie z pkt 8.2 SIWZ, tj. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony ustalają, iż zmiany do Umowy będą dokonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, jeżeli przepisy Prawa zamówień publicznych, w szczególności art. 144 Prawa zamówień publicznych, nie stanowią inaczej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w §3 nn. umowy, w przypadku przesunięcia terminu zakończenia prac budowlanych dotyczących przebudowy pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. O takiej zmianie każdy z Wykonawców zostanie poinformowany przez Zamawiającego poprzez przesłanie informacji na wskazany w ofercie adres e-mail. 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV 4 4 data 2019-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas trwania dostępu do serwera
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)