Dostawa sprzętu medycznego w celu doposażenia pracowni endoskopii Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu

Data publikacji 2019-04-02
Data zakończenia 2019-04-11 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sierpc
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532695-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331680005, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1 - Dostawa wideogastroskopu, wideokolonoskopu, wideobronchoskopu – kompatybilne z posiadanym przez zamawiającego torem wizyjnym Image 1S KARL STORZ, TC200 IMAGE 1 CONNECT + TC301 X-LINK rok produkcji 2016 , pakiet nr 2 - dostawa automatycznej myjni endoskopowej.
1.2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w - Załącznik nr 7 do SIWZ – Tabela parametrów technicznych. Parametry ujęte w opisie przedmiotu zamówienia są bezwzględnie wymagane. Nie spełnienie przez oferowany produkt jakichkolwiek z parametrów wymaganych spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 96a5ffc5-0272-4435-8ca0-82160c3dde5b
Biuletyn 532695-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Regon 30676200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 32
Zamawiajacy miejscowosc Sierpc
Zamawiajacy kod pocztowy 09-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 024 2758501, 2758554
Zamawiajacy fax 242 752 627
Zamawiajacy email zozsierpc_marketing@poczta.onet.pl
Adres strony url www.spzzozsierpc.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
Dostep dokumentow zamowienia http://www.spzzozsierpc.eu
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spzzozsierpc.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny INNY SPOSÓB - PISEMNIE NA ADRES
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU, UL. SŁOWACKIEGO 32, 09-200 SIERPC, SEKRETARIAT
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego w celu doposażenia pracowni endoskopii Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu
Numer referencyjny DZP.382.PN.05.2019.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Pakiet nr 1 - Dostawa wideogastroskopu, wideokolonoskopu, wideobronchoskopu – kompatybilne z posiadanym przez zamawiającego torem wizyjnym Image 1S KARL STORZ, TC200 IMAGE 1 CONNECT + TC301 X-LINK rok produkcji 2016 , pakiet nr 2 - dostawa automatycznej myjni endoskopowej. 1.2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w - Załącznik nr 7 do SIWZ – Tabela parametrów technicznych. Parametry ujęte w opisie przedmiotu zamówienia są bezwzględnie wymagane. Nie spełnienie przez oferowany produkt jakichkolwiek z parametrów wymaganych spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia: do sześciu tygodni od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.A.1. SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.A.1. SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.A.1. SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie, że oferowany produkt został dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, z deklaracją przedłożenia dokumentów potwierdzających powyższe do wglądu na każde żądanie zamawiającego. Załączenie dokumentu potwierdzającego że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium naszego kraju zostanie uznane na równi ze złożeniem ww. oświadczeń. 2.Materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta .
Inne dokumenty niewymienione 1.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej . a) W przypadku braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. Tak złożone oświadczanie Zamawiający uzna za aktualne i nie będzie wzywał Wykonawcy do ponownego jego złożenia. b) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A, B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3.Tabele Parametrów Technicznych (potwierdzające spełnienie przez oferowane urządzenia wymaganych parametrów) 4.Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadkach: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; b) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-04-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Dostawa wideogastroskopu, wideokolonoskopu, wideobronchoskopu – kompatybilne z posiadanym przez zamawiającego torem wizyjnym Image 1S KARL STORZ, TC200 IMAGE 1 CONNECT + TC301 X-LINK rok produkcji 2016
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa wideogastroskopu, wideokolonoskopu, wideobronchoskopu – kompatybilne z posiadanym przez zamawiającego torem wizyjnym Image 1S KARL STORZ, TC200 IMAGE 1 CONNECT + TC301 X-LINK rok produkcji 2016
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - dostawa automatycznej myjni endoskopowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa automatycznej myjni endoskopowej
  

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)