GuidZP400 |
0b843934-ddcc-481e-bec0-9d52cf9314fc
|
Biuletyn |
532681-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Park Naukowo-Technologiczny w Opolu Sp. z o.o.
|
Regon |
16150635800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Technologiczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-839
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 77 443 89 30,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
biuro@pnt.opole.pl,
|
Adres strony url |
www.pnt.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Innowacyjne Opolskie – profesjonalizacja usług PNT w Opolu” nr decyzji: RPOP.02.03.00-16-0001/18-00 z dnia 03.01.2019 r. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 Działanie 2.3 Wzmocnienie otoczenia biznesu
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka samorządu gminy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pnt.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Park Naukowo - Technologiczny w Opolu sp. z o.o., ul. Technologiczna 45-839 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa drukarek 3D na potrzeby realizacji projektu „Innowacyjne Opolskie – profesjonalizacja usług PNT w Opolu” z podziałem na 2 części
|
Numer referencyjny |
11/PNT/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drukarek 3D na potrzeby profesjonalizacji usług PNT w Opolu. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie odrębne części,
w zakresie których odpowiednio wchodzi dostawa:
Część nr 1: Drukarka 3D – technologia druku FDM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.
Część nr 2: Drukarka 3D – technologia druku SLA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Okres realizacji części 1 - 30 dni
okres realizacji części 2 - 20 dni
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów – (art. 26 ust.2 Prawa): a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Prawa; Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Prawa,przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. a (§ 9 ust.2Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 5a, dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5Prawa, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 Prawa. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości:
dla części nr 1: 1000,00 zł,
dla części nr 2: 300,00 zł.
Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa tj. przed dniem 09.04.2019 godz. 10:00
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank Pekao S.A. Oddział Opole
nr 97 1240 3103 1111 0010 5825 7051
z określeniem tytułu wpłaty: „Wadium - Zakup i dostawa drukarek 3D na potrzeby realizacji projektu „Innowacyjne Opolskie – profesjonalizacja usług PNT w Opolu” – część 1 lub/i część 2”.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.
Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP.
Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego
w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
Wadium musi zabezpieczać ofertę na zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, to w takim przypadku jego oferta zostanie odrzucona.
Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt następnego tj. pkt 10.
Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w wypadku gdy pierwotnie wybrany Wykonawca odmówił podpisania umowy. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadkach określonych w §7 wzoru Umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|