„Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim”- Dostawa wyposażenia

Data publikacji 2019-04-02
Data zakończenia 2019-04-12 00:00:00
Instytucja Miasto Międzyrzec Podlaski
Miejscowość Międzyrzec Podlaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531171-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331580002, 323220006, 391300002, 397100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: „Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim” ”-Dostawa wyposażenia
o następującym zakresie dostaw:

Część 1.
Dostarczenie sprzętu rehabilitacyjnego
1. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – orbitrek – 1 szt.
2. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – atlas wielofunkcyjny – 1 szt.
3. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – wioślarz – 1 szt.
4. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – rower treningowy – 1 szt.
5. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – bieżnia – 1 szt.
6. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – pionizator – 1 szt.
7. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – aparat do elektroterapii – 1 szt
8. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – rotor – 1 szt.
9. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – łóżko rehabilitacyjne – 1 szt.
10. Dostarczenie zestawu do ćwiczeń ogólnorozwojowych – 1 kpl.
11. Dostarczenie zestawu do ćwiczeń manualnych – 1 kpl.

Część 2.
Dostawa wyposażenia komputerowego i multimedialnego
1. Dostawa zestawów komputerowych - 8 kpl.
2. Dostawa Tabletów - 8 szt.
3. Dostawa drukarki laserowej A3 kolor - 1 szt.
4. Dostawa zestawu multimedialnego (projektor + ekran) - 1 kpl.

Część 3.
Dostawa mebli
1. Dostawa biurek – 10 szt.
2. Dostawa krzeseł biurowych 20 szt.
3. Dostawa biurek komputerowych 8 szt.
4. Dostawa krzeseł obrotowych do biurek komputerowych 8 szt.
5. Dostawa krzeseł 50 szt.
6. Dostawa stołów konferencyjnych 5 szt.

Część 4.
Dostawa wyposażenia RTV i AGD
1. Dostawa telewizora 50 cali - 1 szt.
2. Dostawa kamery - 1 szt.
3. Dostawa kuchni elektrycznej z piekarnikiem – 2 szt.
4. Dostawa wyposażenia do pracowni kulinarnej (sprzęt AGD: lodówka, zmywarka, robot kuchenny) – 1 kpl.
5. Dostawa maszyny do szycia + hafciarka – 2 szt.
6. Dostawa maszyny do szycia z owerlokiem – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8bb32cb2-8413-482d-a82c-7b82855bde42
Biuletyn 531171-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Międzyrzec Podlaski
Regon 52557600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pocztowa
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Międzyrzec Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 21-560
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 83 372 62 11
Zamawiajacy fax 83 372 62 28
Zamawiajacy email wrg@miedzyrzec.pl
Adres strony url https://www.miedzyrzec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA Działanie 13.2 Infrastruktura usług społecznych zgodnie z podpisaną w dniu 14.12.2017 r. umową nr: RPLU.13.02.00-06-0045/16-00 o dofinansowanie Projektu „Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.miedzyrzec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miasto Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, (pok. 22 - sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu „Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim”- Dostawa wyposażenia
Numer referencyjny R-III.271.11.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: „Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim” ”-Dostawa wyposażenia o następującym zakresie dostaw: Część 1. Dostarczenie sprzętu rehabilitacyjnego 1. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – orbitrek – 1 szt. 2. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – atlas wielofunkcyjny – 1 szt. 3. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – wioślarz – 1 szt. 4. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – rower treningowy – 1 szt. 5. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – bieżnia – 1 szt. 6. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – pionizator – 1 szt. 7. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – aparat do elektroterapii – 1 szt 8. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – rotor – 1 szt. 9. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – łóżko rehabilitacyjne – 1 szt. 10. Dostarczenie zestawu do ćwiczeń ogólnorozwojowych – 1 kpl. 11. Dostarczenie zestawu do ćwiczeń manualnych – 1 kpl. Część 2. Dostawa wyposażenia komputerowego i multimedialnego 1. Dostawa zestawów komputerowych - 8 kpl. 2. Dostawa Tabletów - 8 szt. 3. Dostawa drukarki laserowej A3 kolor - 1 szt. 4. Dostawa zestawu multimedialnego (projektor + ekran) - 1 kpl. Część 3. Dostawa mebli 1. Dostawa biurek – 10 szt. 2. Dostawa krzeseł biurowych 20 szt. 3. Dostawa biurek komputerowych 8 szt. 4. Dostawa krzeseł obrotowych do biurek komputerowych 8 szt. 5. Dostawa krzeseł 50 szt. 6. Dostawa stołów konferencyjnych 5 szt. Część 4. Dostawa wyposażenia RTV i AGD 1. Dostawa telewizora 50 cali - 1 szt. 2. Dostawa kamery - 1 szt. 3. Dostawa kuchni elektrycznej z piekarnikiem – 2 szt. 4. Dostawa wyposażenia do pracowni kulinarnej (sprzęt AGD: lodówka, zmywarka, robot kuchenny) – 1 kpl. 5. Dostawa maszyny do szycia + hafciarka – 2 szt. 6. Dostawa maszyny do szycia z owerlokiem – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 33158000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), , z tym, że dokumenty wymienione w pkt. 3.4, 3.5 rozdział V należy złożyć odrębnie dla każdego wykonawcy. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w zakresie tej części zamówienia, której ona dotyczy;
IV 4 4 data 2019-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Międzyrzec Podlaski jako kierownik Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim Miasto Międzyrzec Podlaski ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski tel. 83 372-62-11, faks 83 372-62-28 ; - (dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Zamawiającego: iod@miedzyrzdc.pl ). - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim” - Dostawa wyposażenia R-III.271.11.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostarczenie sprzętu rehabilitacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33158000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostarczenie sprzętu rehabilitacyjnego 1. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – orbitrek – 1 szt. 2. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – atlas wielofunkcyjny – 1 szt. 3. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – wioślarz – 1 szt. 4. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – rower treningowy – 1 szt. 5. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – bieżnia – 1 szt. 6. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – pionizator – 1 szt. 7. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – aparat do elektroterapii – 1 szt 8. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – rotor – 1 szt. 9. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – łóżko rehabilitacyjne – 1 szt. 10. Dostarczenie zestawu do ćwiczeń ogólnorozwojowych – 1 kpl. 11. Dostarczenie zestawu do ćwiczeń manualnych – 1 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia komputerowego i multimedialnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyposażenia komputerowego i multimedialnego 1. Dostawa zestawów komputerowych - 8 kpl. 2. Dostawa Tabletów - 8 szt. 3. Dostawa drukarki laserowej A3 kolor - 1 szt. 4. Dostawa zestawu multimedialnego (projektor + ekran) - 1 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli 1. Dostawa biurek – 10 szt. 2. Dostawa krzeseł biurowych 20 szt. 3. Dostawa biurek komputerowych 8 szt. 4. Dostawa krzeseł obrotowych do biurek komputerowych 8 szt. 5. Dostawa krzeseł 50 szt. 6. Dostawa stołów konferencyjnych 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia RTV i AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyposażenia RTV i AGD 1. Dostawa telewizora 50 cali - 1 szt. 2. Dostawa kamery - 1 szt. 3. Dostawa kuchni elektrycznej z piekarnikiem – 2 szt. 4. Dostawa wyposażenia do pracowni kulinarnej (sprzęt AGD: lodówka, zmywarka, robot kuchenny) – 1 kpl. 5. Dostawa maszyny do szycia + hafciarka – 2 szt. 6. Dostawa maszyny do szycia z owerlokiem – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)