ZP 14/19 Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego

Data publikacji 2019-04-04
Data zakończenia 2019-04-12 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533597-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 480000008, 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i opragramowania informatycznego z podziałem na 4 pakiety asortymentowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f2f2e911-fec0-47f7-b2c4-3c291f835e88
Biuletyn 533597-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Regon 47121973600000
Zamawiajacy adres ulica Kniaziewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1/5
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-347
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48422516166
Zamawiajacy fax +48422516166
Zamawiajacy email zampubliczne@bieganski.com.pl
Adres strony url https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej w postaci papierowej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. Dr Wł. Biegańskiego w Łodzi, Sekcja ds. Zamowień Publicznych: ul. Kniaziewicza 1/5, 91-347 Łodź, budynek administracji, III piętro, pokój nr 31
Nazwa nadana zamowieniu ZP 14/19 Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego
Numer referencyjny ZP 14/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i opragramowania informatycznego z podziałem na 4 pakiety asortymentowe
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Załącznik nr 5 do SIWZ – parametry sprzętu
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz Oferta, którego wzór stanowi Załącznik do SIWZ; 2. Formularz Cenowy, którego wzór stanowi Załącznik do SIWZ; 3. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmiany umowy polegające na: 1) obniżeniu cen jednostkowych netto przedmiotu umowy, 2) zmianie terminu realizacji umowy oraz innych terminów określonych w umowie. 3) zmianie nazwy produktu bądź asortymentu określonego w załączniku do umowy, pod warunkiem zachowania tej samej ceny jednostkowej oraz wszelkich innych parametrów i właściwości 4) wystąpieniu zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 5) zmianie nieistotnych postanowień umowy, tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego 6) zmianie sposobu i terminów zapłaty za przedmiot umowy, w tym podziale wynagrodzenia na części, 7) wystąpieniu konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, b) zmiana danych w umowie związana ze zmianami administracyjno – organizacyjno -prawnymi (np. zmiana numeru rachunku bankowego), c) zmiany danych teleadresowych. d) zmiany wynikające ze zmian sposobu finansowania realizacji umowy W przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian. Nowe stawki VAT obowiązują od dnia wejścia w życie stosownych aktów prawnych i ich stosowanie nie wymaga aneksu.
IV 4 4 data 2019-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie antywirusowe (przedłużenie prawa do aktualizacji oprogramowania antywirusowego na 36 m-cy).- 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Switch san (refabrykowany) - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis sprzęt i oprogramowanie informatyczne - 14 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt informatyczny - 2 pozycje asortymentowe ( macierz 1 szt, serwer 1 szt.).
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)