Przetarg nieograniczony na dostawy mebli metalowych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej (sprawa nr 7/ZP/WTiZ/19)

Data publikacji 2019-04-04
Data zakończenia 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. dyw. Henryka Minkiewicza
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble do przechowywania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533799-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391730005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
•w zakresie części I dostawa, wniesienie, zmontowanie, zamontowanie i ustawienie mebli metalowych w Budynku Stacji Obsługi Pojazdów w Białymstoku przy. Ul Bema 100 w ilościach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ;
•w zakresie części II dostawa, wniesienie, zmontowanie, zamontowanie i ustawienie mebli metalowych w Budynku Placówki Straży Granicznej w m. Nowy Dwór przy ul. Sidrzańskiej 13, w ilościach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b0a8b32-c29c-4777-9ec4-98e8694156d0
Biuletyn 533799-N-2019
Zamawiajacy nazwa Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. dyw. Henryka Minkiewicza
Regon 50440036000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bema
Zamawiajacy adres numer domu 100
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 71 45 171,
Zamawiajacy fax 85 71 45 715
Zamawiajacy email zamowienia.posg@strazgraniczna.pl,
Adres strony url www.podlaski.strazgraniczna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie w zakresie części II jest współfinansowane ze środków Programu Krajowego – Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego 2014 – 2020 „Bezgraniczne Bezpieczeństwo”, nr projektu PL/2018/PR/0033
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.podlaski.strazgraniczna.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.podlaski.strazgraniczna.pl/pod/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/ogloszone
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub złożyć osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Jawna Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej imienia gen. dyw. Henryka Minkiewicza z siedzibą w Białymstoku przy ul. Bema 100, bud. 1 pok. 17
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawy mebli metalowych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej (sprawa nr 7/ZP/WTiZ/19)
Numer referencyjny sprawa nr 7/ZP/WTiZ/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: •w zakresie części I dostawa, wniesienie, zmontowanie, zamontowanie i ustawienie mebli metalowych w Budynku Stacji Obsługi Pojazdów w Białymstoku przy. Ul Bema 100 w ilościach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ; •w zakresie części II dostawa, wniesienie, zmontowanie, zamontowanie i ustawienie mebli metalowych w Budynku Placówki Straży Granicznej w m. Nowy Dwór przy ul. Sidrzańskiej 13, w ilościach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ;
Cpv glowny przedmiot 39173000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Inne dokumenty niewymienione 1.1. Na ofertę składają się wypełniony i podpisany formularz ofertowy -zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem: - Załącznik nr 2a (dotyczy części I), - Załącznik nr 2b (dotyczy części II), Wypełniony i podpisany formularz cenowy – zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem: - Załącznik nr 3a (dotyczy części I), - Załącznik nr 3b (dotyczy części II), 2.Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a (dotyczy części I) lub nr 2b (dotyczy części II) do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); 3.Oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V pkt 1a) SIWZ; 4.Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w rozdziale XIV pkt 10 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział VIII pkt 1 SIWZ); 2Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z rozdz. V pkt 4 ppkt 4.1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów: 1) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. rozporządzenia: – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 2) o których mowa w § 5 pkt 2-4 ww. rozporządzenia: – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a ww. rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 ww. rozporządzenia, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 ww. rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy, jeżeli zamawiający wymagał zgodnie z rozdz. V pkt 4 ppkt 4.1 siwz złożenia tego dokumentu. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. rozporządzenia stosuje się. 6.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu, o którym mowa w pkt 5, złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli metalowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39173000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Zalacznik krotki opis . Przedmiotem zamówienia jest: •w zakresie części I dostawa, wniesienie, zmontowanie, zamontowanie i ustawienie mebli metalowych w Budynku Stacji Obsługi Pojazdów w Białymstoku przy. Ul Bema 100 w ilościach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli metalowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39173000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-22T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: •w zakresie części II dostawa, wniesienie, zmontowanie, zamontowanie i ustawienie mebli metalowych w Budynku Placówki Straży Granicznej w m. Nowy Dwór przy ul. Sidrzańskiej 13, w ilościach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ;
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)