GuidZP400 |
c4448d8f-516b-4a63-884e-075a5a425d66
|
Biuletyn |
533230-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Łódzkie
|
Regon |
47207171500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-051
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
042 6633385, 6633384
|
Zamawiajacy fax |
426 633 391
|
Zamawiajacy email |
or.info@lodzkie.pl
|
Adres strony url |
www.lodzkie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Pomocy Technicznej RPO WŁ na lata 2014-2020, Fundusz Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.lodzkie.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.lodzkie.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8, Biuro Podawcze (na parterze)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek, nośników danych oraz akcesoriów komputerowych
|
Numer referencyjny |
ADI.272.8.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek oraz nośników danych i akcesoriów komputerowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek, o wartości minimum 75.000,00 zł brutto każda dostawa.
Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełnić jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Analogicznie w przypadku polegania przez
Wykonawcę na zdolnościach podmiotu trzeciego celem wykazania spełnienia warunku, o
którym mowa powyżej, to podmiot trzeci ma spełnić ten warunek samodzielnie. Poleganie
na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a Ustawy
Pzp 1 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia,
lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2 Wykonawca, który polega
na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w
szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3 Zamawiający ocenia, czy
udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe
pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu
oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 13 - 22 i ust. 5 pkt 1ustawy. 4 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe
podmiotu - na którego zasobach polega wykonawca - nie potwierdzają spełnienia przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów
podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez
zamawiającego: • zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub • zobowiązał
się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności
techniczne lub zawodowe.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do
wykluczenia z postępowania: 1 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust
5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym
Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.
24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych
bazach danych na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. 2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o
którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3 Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Jeżeli w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy
lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 3. dotyczący terminów wystawienia tych
dokumentów stosuje się odpowiednio. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Zamawiający żąda od
wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 22a ustawy Pzp - przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wymienionych w pkt 1- 4 ogłoszenia powyżej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie: • zdolności technicznej lub zawodowej – potwierdzenie
warunku określonego w pkt 6.1.3 SIWZ: wykaz dostaw (sporządzony wg wzoru na
Załączniku Nr 4), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentów na potwierdzenie spełniania wymagań określonych w SIWZ:
1. raporty z testów wydajności wykonanych wg standardów norm ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19758, ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 lub norm równoważnych, przy czym raporty z testów muszą być dołączone oddzielnie do każdego artykułu.
2. karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EEC lub równoważnymi.
Raporty z testów muszą być wystawione przez zewnętrzną firmę, która posiada certyfikat akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji aktualny na dzień składania ofert (tzn. jest uprawniona do kontroli jakości według w/w norm i do wystawiania tego typu dokumentów).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ (wszystkie wolne miejsca w Formularzu ofertowym zobowiązany jest wypełnić Wykonawca, o ile z treści Formularza ofertowego nie wynika inaczej), podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (ceny w formularzu powinny być podane zgodnie z pkt 13 SIWZ),
2) Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 1 do umowy (wszystkie wolne miejsca w Formularzu cenowym zobowiązany jest wypełnić Wykonawca), podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (ceny w formularzu powinny być podane zgodnie z pkt 13 SIWZ),
3) dokumenty i oświadczenia określone w pkt 7 SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 3 lit. b - e należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90–051 Łódź, Biuro Podawcze (parter budynku), w kopercie oznaczonej w następujący sposób:
Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na
Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek oraz nośników danych i akcesoriów komputerowych
Nie otwierać przed ………….. r. godz. ……..
(znak sprawy: ADI.272.8.2019)
Przesyłka dla Wydziału Procedur Zakupowych i Analiz
5. Dokumenty, o których mowa w punkcie pkt 3 lit. b - e muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
Bank PeKaO S.A. XI O/ Łódź
52 1240 3073 1111 0010 0269 1913
podając w tytule przelewu: znak sprawy: ADI.272.8.2019; wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywną dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek oraz nośników danych i akcesoriów komputerowych
7. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina uznania ww. konta kwotą wadium, co musi nastąpić przed upływem terminu składania ofert.
8. Okoliczności zwrotu wadium i jego zatrzymania określa ustawa Pzp.
9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się, Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione poprawnie, jeżeli w całości będzie złożone przez jednego z Konsorcjantów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|