GuidZP400 |
d325a76a-86a8-447f-9c3f-d5c3cb5be195
|
Biuletyn |
533735-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
09235474600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-826
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48523709124
|
Zamawiajacy fax |
+48523709125
|
Zamawiajacy email |
zam.pub@szpital.bydgoszcz.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.bydgoszcz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SPZOZ
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.szpital.bydgoszcz.pl/szpital/index.php/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. Emila Warmińskiego SPZOZ Szpitalna 19 85-826 Bydgoszcz Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Balony wysokociśnieniowe
|
Numer referencyjny |
DZP-270-20-2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Balony wysokociśnieniowe
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wszystkim parametrom wymaganym, określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ, być dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadać okres przydatności do użycia, pozwalający Zamawiającemu wykorzystać go w okresie minimum 12 miesięcy od daty dostawy poszczególnych produktów.
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane produkty były dopuszczone do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015r, poz. 876) oraz posiadały deklarację zgodności EC(WE)
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, tj. w ilościach i terminach wskazanych przez Zamawiającego, bez ustalania jakichkolwiek harmonogramów dostaw oraz bez zachowania proporcji do okresu obowiązywania umowy, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego.
4. Koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca.
5. Termin płatności wynosi do 60 dni licząc od daty wykonania zamówienia i dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą 2 egzemplarzy faktury w formie papierowej (oryginał + co najmniej 1 kopia), przy czym dla każdego zamówienia musi być wystawiona osobna faktura VAT.
6. Okres stałości ceny na dostawę będącą przedmiotem postępowania przetargowego wynosi 12 miesięcy od daty zwarcia umowy, poza wyjątkami określonymi w Istotnych Postanowieniach Umowy.
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Opisy, fotografie, rysunki, modele, wzory oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga dostarczenia dla przedmiotu zamówienia certyfikatu CE lub deklaracji zgodności CE.
3. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia potwierdzającego, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. 2010 Nr 107 Poz. 679 tekst jednolity z póź. zm.) oraz zobowiązania się jednocześnie do doręczenia dokumentów warunkujących dopuszczenie do obrotu i używania przedmiotu zamówienia na podstawie w/w ustawy na każde żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wzór oferty na dostawy Specyfikacja asortymentowo-cenowa
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
2 728.00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku:
1) określonym w § 2 ust. 4 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć odpowiedni aneks do umowy,
2) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego,
3) nie wykorzystania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 9 ust. 1 - w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy - dotyczy wartości poszczególnych pakietów,
4) zmiany przepisów prawa, jeżeli skutkuje ona koniecznością zmiany postanowień niniejszej umowy,
5) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych,
6) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie,
7) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy,
8) zmiany siedziby Zamawiającego,
2. Dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem zachowującym tę samą substancję czynną i wskazania terapeutyczne w przypadku:
1) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową,
2) wygaśnięcia rejestracji,
3) udokumentowanego braku dostępności produktu na rynku,
4) pojawienia się na rynku "ulepszonej formy produktu".
Zmiana, o której mowa wyżej będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik będzie w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w umowie.
3. W każdym z przypadków określonych w ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu, zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
4. W przypadku ograniczenia dostępności produktu, które zostanie zgłoszone pisemnie przez Wykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na dostarczenie produktu zamiennego, po cenie nie wyższej niż w umowie. W sytuacji tej Zamawiający przekazuje Wykonawcy pisemną zgodę na dostarczenie produktu zamiennego i tym samym nie wymaga się zawarcia aneksu do umowy.
5. Strony ustalają, że w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania produktu i/lub wielkości opakowania Wykonawca zwraca się do Zamawiającego na piśmie o wyrażenie zgody na niniejszą zmianę. Zamawiający może wyrazić zgodę na dostarczenie produktu, po cenie nie wyższej niż
w umowie. Zmiana ta nie może prowadzić do podwyższenia ceny za jedną jednostkę miary.
6. Strony ustalają, że w przypadku obniżenia ceny jednostkowej towaru w związku z aktualnymi rabatami lub promocjami, obniżenie następuje automatycznie bez konieczności zmiany umowy, na podstawie oświadczenia Wykonawcy, zawierającego informacje takie jak: nazwę produktu, jego opis (postać, dawkę, opakowanie), cenę jednostkową (netto, brutto), okres obowiązywania lub ilość towaru, jakiej dotyczy rabat/promocja. Niniejsze oświadczenie zostanie dostarczone Zamawiającemu każdorazowo wraz z dostawą towaru objętego rabatem/promocją.
|
IV 4 4 data |
2019-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|