Zapewnienie nadzoru nad wykonaniem kompleksowej modernizacji bazy ewidencji gruntów i budynków dla obrębu 126105_9.0004 jednostki ewidencyjnej Śródmieście oraz założeniem bazy danych BDOT500 i inicjalnej powiatowej bazy danych GESUT dla wszystkich obrębów jednostki ewidencyjnej Śródmieście

Data publikacji 2019-04-04
Data zakończenia 2019-04-12 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi przetwarzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533231-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru nad wykonaniem kompleksowej modernizacji bazy ewidencji gruntów i budynków dla obrębu 126105_9.0004 jednostki ewidencyjnej Śródmieście oraz założeniem bazy danych BDOT500 i inicjalnej powiatowej bazy danych GESUT dla wszystkich obrębów jednostki ewidencyjnej Śródmieście. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej "specyfikacją".
2. Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty na wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia przez Wykonawcę, z którym Zamawiający zawrze umowę, w wyniku przeprowadzonego postępowania pn. „Wykonanie kompleksowej modernizacji bazy ewidencji gruntów i budynków dla obrębu 126105_9.0004 jednostki ewidencyjnej Śródmieście oraz założenie bazy danych BDOT500 i inicjalnej powiatowej bazy danych GESUT dla wszystkich obrębów jednostki ewidencyjnej Śródmieście” (nr postępowania OR-10.271.1.2019), członków jego grupy kapitałowej oraz jego podwykonawców jest niedopuszczalne. Niedopuszczalne jest bowiem nadzorowanie i kontrolowanie własnej pracy. Oferta złożona przez Wykonawcę, o którym mowa w zdaniu pierwszym zostanie odrzucona z postępowania, jako niezgodna ze specyfikacją. Zamawiający nie dopuszcza także posłużenia się przez Wykonawcę osobami w jakikolwiek sposób zaangażowanymi w wykonanie zamówienia pn. „Wykonanie kompleksowej modernizacji bazy ewidencji gruntów i budynków dla obrębu 126105_9.0004 jednostki ewidencyjnej Śródmieście oraz założenie bazy danych BDOT500 i inicjalnej powiatowej bazy danych GESUT dla wszystkich obrębów jednostki ewidencyjnej Śródmieście” (nr postępowania OR-10.271.1.2019). Oferta takiego Wykonawcy również zostanie odrzucona z postępowania, jako niezgodna ze specyfikacją.
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) w trakcie realizacji zamówienia, pracownika (pracowników), o którym (których) mowa w pkt 19.4 specyfikacji, na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności określonych w § 3 ust. 7 wzoru umowy na zasadach określonych w § 3 ust. 7 - 11 wzoru umowy.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w sekcji III.3 ogłoszenia poniżej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 553ab1b1-2a91-4c55-83c1-bae354b98edb
Biuletyn 533231-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
Regon 35155435300000
Zamawiajacy adres ulica plac Wszystkich Świętych
Zamawiajacy adres numer domu 3-4
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-004
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48126161508
Zamawiajacy fax +48126161236
Zamawiajacy email info@um.krakow.pl
Adres strony url http://www.bip.krakow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20896
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20896
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 18a pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza składanie ofert – sekcja III.7) pkt A.1 oraz pkt B ogłoszenia – w niniejszym postępowaniu oraz oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.3 ogłoszenia pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej podpisanych własnoręcznym podpisem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1.
Nazwa nadana zamowieniu Zapewnienie nadzoru nad wykonaniem kompleksowej modernizacji bazy ewidencji gruntów i budynków dla obrębu 126105_9.0004 jednostki ewidencyjnej Śródmieście oraz założeniem bazy danych BDOT500 i inicjalnej powiatowej bazy danych GESUT dla wszystkich obrębów jednostki ewidencyjnej Śródmieście
Numer referencyjny OR-10.271.40.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru nad wykonaniem kompleksowej modernizacji bazy ewidencji gruntów i budynków dla obrębu 126105_9.0004 jednostki ewidencyjnej Śródmieście oraz założeniem bazy danych BDOT500 i inicjalnej powiatowej bazy danych GESUT dla wszystkich obrębów jednostki ewidencyjnej Śródmieście. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej "specyfikacją". 2. Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty na wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia przez Wykonawcę, z którym Zamawiający zawrze umowę, w wyniku przeprowadzonego postępowania pn. „Wykonanie kompleksowej modernizacji bazy ewidencji gruntów i budynków dla obrębu 126105_9.0004 jednostki ewidencyjnej Śródmieście oraz założenie bazy danych BDOT500 i inicjalnej powiatowej bazy danych GESUT dla wszystkich obrębów jednostki ewidencyjnej Śródmieście” (nr postępowania OR-10.271.1.2019), członków jego grupy kapitałowej oraz jego podwykonawców jest niedopuszczalne. Niedopuszczalne jest bowiem nadzorowanie i kontrolowanie własnej pracy. Oferta złożona przez Wykonawcę, o którym mowa w zdaniu pierwszym zostanie odrzucona z postępowania, jako niezgodna ze specyfikacją. Zamawiający nie dopuszcza także posłużenia się przez Wykonawcę osobami w jakikolwiek sposób zaangażowanymi w wykonanie zamówienia pn. „Wykonanie kompleksowej modernizacji bazy ewidencji gruntów i budynków dla obrębu 126105_9.0004 jednostki ewidencyjnej Śródmieście oraz założenie bazy danych BDOT500 i inicjalnej powiatowej bazy danych GESUT dla wszystkich obrębów jednostki ewidencyjnej Śródmieście” (nr postępowania OR-10.271.1.2019). Oferta takiego Wykonawcy również zostanie odrzucona z postępowania, jako niezgodna ze specyfikacją. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) w trakcie realizacji zamówienia, pracownika (pracowników), o którym (których) mowa w pkt 19.4 specyfikacji, na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności określonych w § 3 ust. 7 wzoru umowy na zasadach określonych w § 3 ust. 7 - 11 wzoru umowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w sekcji III.3 ogłoszenia poniżej.
Cpv glowny przedmiot 72310000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 764400,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości nieprzekraczającej 100% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych usług – w stosunku do tych opisanych w niniejszym postępowaniu we wzorze umowy oraz załącznikach do niego. Warunki, na jakich będą udzielone ww. zamówienia, będą odpowiadały warunkom określonym w niniejszym postępowaniu we wzorze umowy oraz załącznikach do niego. UWAGA! Całkowita wartość zamówienia wskazana w sekcji II. 6) ogłoszenia obejmuje wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w wysokości: 382 200,00 zł netto.
Okres w miesiacach 16
Informacje na temat katalogow W sekcji II.8) ogłoszenia zapis dotyczący okresu, w którym realizowane będzie zamówienie winien brzmieć: od dnia zawarcia umowy, w tym: 1) Zadanie 1: a) Etap 1 – do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy podstawowej, b) Etap 2 – 7 miesięcy od daty zakończenia realizacji Etapu 1, c) Etap 3 – 3 miesiące od daty zakończenia realizacji Etapu 2, d) Etap 4 – 2 miesiące od daty zakończenia realizacji Etapu 3, 2) Zadanie 2: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2019 roku. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy wraz z załącznikami (załącznik nr 6 do specyfikacji).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj. w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej: 1. posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonali co najmniej 2 nadzory nad wykonaniem modernizacji ewidencji gruntów i budynków na terenach miejskich przeprowadzonej w trybie art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2101 ze zm.) oraz nad budową lub dostosowaniem baz danych GESUT i BDOT500 lub co najmniej harmonizacją tych baz z bazą danych EGiB, obejmujący w swym zakresie również kontrolne geodezyjne pomiary terenowe. 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponują zespołem osób, w tym: 2.1. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła rolę Kierownika Zespołu, tj. osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz minimum 5-letni staż pracy w zakresie geodezji i kartografii po uzyskaniu ostatnich z ww. uprawnień zawodowych, 2.2. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła rolę Specjalisty ds. EGiB, tj. osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz minimum 5-letni staż pracy w zakresie geodezji i kartografii po uzyskaniu ww. uprawnień zawodowych, 2.3. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła rolę Specjalisty ds. geodezyjnych pomiarów terenowych, tj. osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz minimum 5-letni staż pracy w zakresie geodezji i kartografii po uzyskaniu ww. uprawnień zawodowych, 2.4. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła rolę Specjalisty ds. geodezyjnych pomiarów fotogrametrycznych, tj. osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 7 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz minimum 5-letni staż pracy w zakresie geodezji i kartografii po uzyskaniu ww. uprawnień zawodowych. Uwaga! Role, o których mowa w ppkt 2.2., 2.3. i 2.4. powyżej mogą być łączone. Rola, o której mowa w ppkt 2.1. nie może być łączona z rolami, o których mowa w ppkt 2.2., 2.3. i 2.4. powyżej. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu – o których mowa powyżej – zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III. 3) ogłoszenia oraz dokumentach, o których mowa w sekcji III.5.1). oraz III.7) lit. C ogłoszenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w sekcji III.1.3) pkt 1 ogłoszenia. 2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia do wykonania niniejszego zamówienia publicznego oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności (pełnionych ról) oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji, na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym mowa w sekcji III.1.3) pkt 2 ogłoszenia.
Inne dokumenty niewymienione A. W celu skutecznego złożenia oferty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. B. W celu ewentualnego uzyskania punktów w kryterium oceny ofert „kwalifikacje zawodowe”, o którym mowa w pkt 19.4. specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: wykaz osób, o których mowa w pkt 19.4. specyfikacji – według wzoru stanowiącego załącznik do Formularza oferty, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli dotyczy. C. Oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia – jeżeli dotyczy. Uwaga! Zgodnie z art. 22a Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o którym mowa w niniejszym punkcie ogłoszenia): - Zamawiający oceniając, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 4 ustawy. - W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. - Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia. D. UWAGA DLA WYKONAWCÓW: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20896 (pod odnośnikiem dotyczącym przedmiotowego postępowania) informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego: oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z którymkolwiek z pozostałych Wykonawców, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty. Zamawiający w załączniku nr 3 do specyfikacji zamieścił wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, albo braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej, z którego może skorzystać Wykonawca. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga! 1. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. 2. W przypadku Wykonawców, którzy nie należą do żadnej grupy kapitałowej (co oznacza brak powiązań zarówno kapitałowych jak i osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów – tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z ofertą z zaznaczeniem tiretu trzeciego tzn. braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji podmiotowej Wykonawcy, zobowiązany jest on niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego. E. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2. W takim przypadku – oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w sekcji III.3., III.5.1) i III.7. ogłoszenia – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w III.7. pkt E.1. ogłoszenia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Warunki dotyczące zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą spełniać łącznie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 4.1. każdy z osobna oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wskazane w sekcji III.3 ogłoszenia oraz dokument wskazany w sekcji III.7. pkt D ogłoszenia. 4.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazane w sekcji III.3 ogłoszenia oraz dokumenty wskazane w sekcji III.5.1) ogłoszenia składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument. 4.3. dokumenty wskazane w w sekcji III.7. pkt A.2., w sekcji III.7. pkt B oraz w sekcji III.7. pkt C ogłoszenia – jeżeli dotyczy. 4.4. dokument, o którym mowa w sekcji III.7. pkt A.1 ogłoszenia. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum) odpowiadają solidarnie za konsekwencje powstałe w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego nie jest możliwe z przyczyn leżących po stronie któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym któregokolwiek z członków konsorcjum).
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł. 2. Zasady wnoszenia wadium zostały określone w pkt 12 specyfikacji. Uwaga: 1. W przypadku wnoszenia wadium przelewem, Wykonawca musi wnieść wadium w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert znajdowało się ono na rachunku Zamawiającego. 2. W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 18 wzoru umowy (załącznik nr 6 do specyfikacji).
IV 4 4 data 2019-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 12,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria kwalifikacje zawodowe
Znaczenie 28,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)