Zakup i dostawa mundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego

Data publikacji 2019-04-04
Data zakończenia 2019-04-24 00:00:00
Instytucja Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Miejscowość Jelenia Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533356-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa mundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 655fbe33-d786-40de-aa3f-a300ae5cc59b
Biuletyn 533356-N-2019
Zamawiajacy nazwa Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Regon 21781314000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Jelenia Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58-570
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 553 726
Zamawiajacy fax 757 553 348
Zamawiajacy email szczybura@kpnmab.pl
Adres strony url www.kpnmab.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka sektora finansów publicznych
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.kpnmab.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23; 58-570 Jelenia Góra
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa mundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego
Numer referencyjny KPN/5/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa mundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 u.p.z.p, w wysokości nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego liczonych odrębnie dla każdego o z pakietów, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem
Informacje na temat katalogow 18.Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych( (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 18.1. administratorem danych osobowych jest Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23; 58-570 Jelenia Góra tel. 75 75 537 26, adres mail: sekretariat@kpnmab.pl 18.2.inspektorem ochrony danych osobowych w Karkonoskim Parku Narodowym z siedzibą w Jeleniej Górze jest: Leszek Wierzbicki; ido@kpnmab.pl Wskazane dane osobowe przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia „Zakup i dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego”. 18.3.Wskazane dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres do 2023 roku od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia 18.4.Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 18.5.W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO: Posiadają Państwo: a)Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; b)Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, skorzystanie z praw do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, c) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków , o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi ba ważne względy interesu publicznego unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Państwu: a) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych; b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest do ustalenia rozmiarówki 1. W pakiecie nr 1 Kupujący przekaże Sprzedającemu tabelę z rozmiarami mundurów wyjściowych (marynarka, spodnie, spódnica) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy. W celu ustalenia pozostałych rozmiarów odzieży z pakietu nr 1 i obuwia Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Kupującemu wzorów odzieży i obuwia, której rodzaj i rozmiar zostanie wskazany przez Kupującego w terminie 14 dni od podpisania umowy. Sprzedający dostarczy wzory w ciągu 30 dni od wskazania przez Kupującego tych wzorów. W ciągu 14 dni od otrzymania wzorów odzieży Kupujący prześle Sprzedającemu specyfikację z ilością i rozmiarami odzieży i obuwia. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Kupującemu towaru opisanego w § 1 ust.1 umowy w terminie 90 dni od dnia otrzymania specyfikacji ze wszystkimi rozmiarami, na koszt Sprzedającego. Odbiór ilościowy i jakościowy nastąpi w ciągu 7 dni od dnia dostarczenia towaru. 2. W pakiecie nr 2 Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Kupującemu wzorów odzieży, której rodzaj i rozmiar zostanie wskazany przez Kupującego w terminie 14 dni od podpisania umowy. Sprzedający dostarczy wzory w ciągu 30 dni od wskazania przez Kupującego tych wzorów. W ciągu 14 dni od otrzymania wzorów odzieży Kupujący prześle Sprzedającemu specyfikację z ilością i rozmiarami odzieży. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Kupującemu odzieży w terminie 120 dni od dnia otrzymania specyfikacji ze wszystkimi rozmiarami, na koszt Sprzedającego. Odbiór ilościowy i jakościowy nastąpi w ciągu 7 dni od dnia dostarczenia odzieży. 3. W pakiecie nr 3 Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Kupującemu wzorów odzieży, której rodzaj i rozmiar zostanie wskazany przez Kupującego w terminie 14 dni od podpisania umowy. Sprzedający dostarczy wzory w ciągu 30 dni od wskazania przez Kupującego tych wzorów. W ciągu 14 dni od otrzymania wzorów odzieży Kupujący prześle Sprzedającemu specyfikację z ilością i rozmiarami odzieży. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Kupującemu odzieży w terminie 120 dni od dnia otrzymania specyfikacji ze wszystkimi rozmiarami, na koszt Sprzedającego. Odbiór ilościowy i jakościowy nastąpi w ciągu 7 dni od dnia dostarczenia odzieży. 4. W pakiecie nr 4 W celu ustalenia rozmiarów obuwia Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Kupującemu wzorów obuwia, których rodzaj i rozmiar zostanie wskazany przez Kupującego w terminie 14 dni od podpisania umowy. Sprzedający dostarczy wzory w ciągu 30 dni od wskazania przez Kupującego tych wzorów. W ciągu 14 dni od otrzymania wzorów obuwia Kupujący prześle Sprzedającemu specyfikację z ilością i rozmiarami obuwia. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Kupującemu obuwia w terminie nie dłuższym niż 88 dni od podpisania umowy. Odbiór ilościowy i jakościowy nastąpi w ciągu 7 dni od dnia dostarczenia obuwia. 5. W pakiecie nr 5 Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Kupującemu wzorów odzieży i obuwia bhp, których rodzaj i rozmiar zostanie wskazany przez Kupującego w terminie 7 dni od podpisania umowy. Sprzedający dostarczy wzory w ciągu 14 dni od wskazania przez Kupującego tych wzorów. W ciągu 7 dni od otrzymania wzorów odzieży i obuwia bhp Kupujący prześle Sprzedającemu specyfikację z ilością i rozmiarami odzieży i obuwia bhp. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Kupującemu obuwia w terminie nie dłuższym niż 58 dni od podpisania umowy. Odbiór ilościowy i jakościowy nastąpi w ciągu 7 dni od dnia dostarczenia odzieży i obuwia. 6. W pakiecie nr 6 Sprzedający dostarczy Kupującemu w terminie do 14 dni od podpisania umowy po 1 sztuce wzorów koszulek Polo i T-shirt w każdym rozmiarze od S do 3XL w celu ustalenia rozmiarów. W ciągu 14 dni od otrzymania wzorów koszulek Kupujący prześle Sprzedającemu specyfikację z ilością i rozmiarami koszulek Polo i T-shirt. Dostarczenie koszulek Polo i T-shirt z wyhaftowanym logo do siedziby Kupującego w Jeleniej Górze, ul. Chałubińskiego 23 zgodnych ze specyfikacją nastąpi w terminie nie dłuższym niż 88 dni od dnia podpisania umowy. Dostarczenie koszulek Polo i T-shirt z wyhaftowanym logo do siedziby Kupującego w Jeleniej Górze, ul. Chałubińskiego 23 zgodnych ze specyfikacją nastąpi w terminie nie dłuższym niż 60 dni od dnia podpisania umowy. Odbiór jakościowy nastąpi w ciągu 5 dni od dnia dostarczenia koszulek polo i T-shirt.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp; 6) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie
Czy wadium 1
Wadium Pakiet nr 2 – 800,00 zł; słownie: osiemset złotych Pakiet nr 3 – 500,00 zł, słownie: pięćset złotych Pakiet nr 4 – 400,00 zł, słownie czterysta złotych
IV 4 4 data 2019-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2019-05-23T00:00:00+02:00
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 148
Zalacznik informacje dodatkowe 4. Termin wykonania zamówienia Pakiet nr 1 (umundurowanie wyjściowe) -do 104 dni od podpisania umowy Pakiet nr 1 (na pozostały asortyment z pakietu nr 1) - do148 dni od podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 1. Mundur wyjściowy w kolorze oliwkowozielonym - damski (marynarka + spódnica, spodnie) Marynarka – 2 szt. Spódnica – 7 szt. Spodnie – 1 szt. 2. Mundur wyjściowy kolorze oliwkowozielonym - męski (marynarka + spodnie) Marynarka – 2 szt. Spodnie – 4 szt. 3. Koszula z długim rękawem w kolorze białym – damska – 7 szt. 4. Koszula z długim rękawem w kolorze białym – męska – 17 szt. 5. Kurtka zimowa do munduru wyjściowego w kolorze ciemnoziel. – męska- 4 szt. 6. Kapelusz w kolorze ciemnozielonym damski – 2 szt., męski – 1 szt. 7. Czółenka do munduru wyjściowego damskie – 2 pary 8. Półbuty do munduru wyjściowego męskie – 2 pary 9. Kozaki zimowe damskie do munduru wyjściowego – 3 pary 10. Skarpety w kolorze oliwkowym – damskie – 40 par, męskie - 102 par 11. Krawat w kolorze zielonym – 4 szt. 12. Pasek wąski skórzany do spódnicy lub spodni w kolorze brązowym – damski – 9 szt. męski – 13 szt., 13. Rękawice skórzane w kolorze brązowym – damskie – 2 pary, męskie – 1 para 14. Szalik w kolorze ciemnooliwkowym – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 148
Zalacznik krotki opis 1. Spodnie w kolorze oliwkowozielonym – damskie 23 szt., męskie – 43 szt. 2. Koszula w kolorze oliwkowozielonym – damska – 27 szt., męska – 33 szt., 3. Kurtka z odpinaną podpinką z polaru w kolorze ciemnozielonym – damska – 4 szt., 4. Kurtka z odpinaną podpinką z polaru w kolorze ciemnozielonym – męska – 9 szt. 5. Czapka letnia – damska – 1 szt., męska – 15 szt., 6. Czapka zimowa w kolorze zielonym – damska – 2 szt., męska – 11 szt., 7. Kamizelka puchowa – damska – 3 szt., męska – 20 szt., 8. Kamizelka polar – damska – 14 szt., męska – 22 szt. 9. Sweter – damski – 5szt. , męski - 5 szt. 10. Bluza polar – damska – 13 szt., męska - 19 szt. 11. Bielizna termoaktywna – damska – 3 kpl. , męska – 6 kpl. 12. Kalesony – męskie – 30 szt. 13. Rękawice ocieplane – męskie – 3 pary 14. Kominiarka pod kask - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 178
Zalacznik krotki opis 1. Bluza polowa typu windstopper z logo – damska – 4 szt., męska – 19 szt., 2. Spodnie przeciwdeszczowe – damskie – 7 szt., męskie – 29 szt, 3. Kurtka przeciwdeszczowa z logo – damska – 16 szt., męska – 29 szt. ,
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 88
Zalacznik krotki opis 1. Półbuty do munduru polowego – damskie – 15 par, męskie – 16 par. 2. Trzewiki z membraną /obuwie terenowe – damskie – 10 par, męskie – 33 par
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 58
Zalacznik krotki opis 1. Ubranie robocze zimowe – męskie – 2 szt. 2. Ubranie robocze letnie – męskie – 6 szt. 3. Koszula flanelowa – męska - 10 szt. 4. Fartuch roboczy - 1 szt. damski 5. Obuwie robocze dostosowane do charakteru prac – damskie - 1 para, męskie 5 par.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 88
Zalacznik krotki opis 1. Koszulka polo – damska – 29 szt., męska – 31 szt. 2. T-shirt – damski – 30 szt., męski – 48 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1. Ochraniacze na buty - 15 par 2. Okulary przeciwsłoneczne –damskie 4 szt., męskie – 18 szt. 3. Gogle - 10 szt.(1 szt. szyby przeźroczyste, 8 szt. szyby pomarańczowe, 1 szt. szyby ciemne) 4. Plecak - 5 szt. 5. Termos – 7 szt.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)