Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych.

Data publikacji 2019-04-05
Data zakończenia 2019-04-16 00:00:00
Instytucja Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534397-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 441110001, 312000008, 441600009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do miejsca remontowanych lokali mieszkalnych lub do miejsc przechowywania materiałów mieszczących się na terenie Gdańska w 2019r.
2) Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą Zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż 50% całości asortymentu określonego w formularzach cenowych.
3) Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość zamawianych materiałów w każdej z pozycji asortymentu określonego w formularzach cenowych po cenach określonych w tych formularzach z zastrzeżeniem, że nie zwiększy się wartość umowy.
4) Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 1, 2 i 3 do SIWZ tj.:
- Formularz cenowy na dostawę materiałów budowlanych - załącznik nr 1 do siwz;
- Formularz cenowy na dostawę materiałów elektrycznych - załącznik nr 2 do siwz;
- Formularz cenowy na dostawę materiałów hydraulicznych i sanitarnych - załącznik nr 3 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e79202a-d2fd-4d04-9311-fc52c829a052
Biuletyn 534397-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
Regon 19281776900000
Zamawiajacy adres ulica Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 74
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-254
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 3201032, 3200220, 3023282,
Zamawiajacy fax 583 458 235
Zamawiajacy email nz@nieruchomoscigda.pl,
Adres strony url www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej www.nieruchomoscigda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nieruchomoscigda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nieruchomoscigda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - pocztą lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 80-254 Gdańsk, ul Partyzantów 74
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych.
Numer referencyjny 19/19/A
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do miejsca remontowanych lokali mieszkalnych lub do miejsc przechowywania materiałów mieszczących się na terenie Gdańska w 2019r. 2) Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą Zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż 50% całości asortymentu określonego w formularzach cenowych. 3) Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość zamawianych materiałów w każdej z pozycji asortymentu określonego w formularzach cenowych po cenach określonych w tych formularzach z zastrzeżeniem, że nie zwiększy się wartość umowy. 4) Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 1, 2 i 3 do SIWZ tj.: - Formularz cenowy na dostawę materiałów budowlanych - załącznik nr 1 do siwz; - Formularz cenowy na dostawę materiałów elektrycznych - załącznik nr 2 do siwz; - Formularz cenowy na dostawę materiałów hydraulicznych i sanitarnych - załącznik nr 3 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: w przypadku składania oferty na:  zadanie 1 – 150 000,00 zł;  zadanie 2 – 80 000,00 zł;  zadanie 2 – 140 000,00 zł;
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Wykonawca składający ofertę łącznie na więcej niż jedno zadanie winien wykazać posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia na kwotę o wartości będącej sumą wartości ubezpieczenia na poszczególnych zadaniach. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej: a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:  2 dostawy materiałów budowlanych o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda, b) w przypadku składania oferty na zadanie 2:  2 dostawy materiałów elektrycznych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda, c) w przypadku składania oferty na zadanie 3:  2 dostawy materiałów hydraulicznych i sanitarnych o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda,
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie w/w warunek powinien być spełniony łącznie. W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych dostaw, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych dostaw powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 wymaganą dostawę, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony. Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał dostawy w ramach konsorcjum, powinno być tylko i wyłącznie związane z faktycznie realizowanym zakresem zadania, tzn., że posiada on doświadczenie tylko i wyłącznie wynikające ze zrealizowanych dostaw. Wykonawca posiadający doświadczenie w konsorcjum powinien w wykazie dostaw potwierdzić, jaki zakres prac i o jakiej wartości faktycznie zrealizował w ramach danego konsorcjum. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 dostaw w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) w zakresie sytuacji ekonomicznej: dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: w przypadku składania oferty na jedno zadanie: - zadanie 1 - 150 000,00 zł; - zadanie 2 - 80 000,00 zł; - zadanie 3 - 140 000,00 zł; Wykonawca składający ofertę łącznie na więcej niż jedno zadanie winien wykazać posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia na kwotę o wartości będącej sumą wartości ubezpieczenia na poszczególnych zadaniach. b) w zakresie zdolności zawodowej: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolności ekonomicznej i /lub zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: - Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej i /lub zdolności zawodowej udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty sytuacji ekonomicznej i /lub zdolności zawodowej, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4.
Inne dokumenty niewymienione 1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 4. Podać w złożonej ofercie czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia. Maksymalny czas realizacji dostawy winien wynosić 72 godziny. Nie spełnienie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty. 5. Podać w złożonej ofercie lokalizację punktu do odbioru materiałów przez Zamawiającego oraz jego odległość od siedziby Zamawiającego. Siedziba Zamawiającego: Gdańsk ul. Partyzantów 74. 6. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w formularzu cenowym nazw Producentów oferowanych materiałów. 7. Złożyć Formularz cenowy, odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 8. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 9. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ. 10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. 11. Udzielić gwarancji na dostawę materiałów zgodnie z warunkami producenta. Wzór gwarancji stanowi załącznik nr 2 do umowy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1 – 2.400,00 zł, Zadanie 2 – 1.300,00 zł, Zadanie 3 – 2.200,00 zł, W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie : 1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: - w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, - w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2. e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. f) zmianie może ulec producent oferowanych materiałów w przypadku, gdy materiały zamienne będą miały nie gorsze parametry użytkowe, natomiast ceny jednostkowe nie będą wyższe niż określone w ofercie. g) zmniejszeniu może ulec ilość zamawianych materiałów jednak nie mniej niż 50% całości asortymentu określonego w formularzach cenowych. h) zmniejszeniu lub zwiększeniu może ulec ilość zamawianych materiałów w każdej z pozycji asortymentu określonego w formularzach cenowych po cenach określonych w tych formularzach z zastrzeżeniem, że nie zwiększy się wartość umowy. i) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy: - proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, j) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli: - w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. 2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, b) Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: - zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, - zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, - zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy, - polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.
IV 4 4 data 2019-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2019-05-15T00:00:00+02:00
IV 6 6 Punkty będą przyznawane według następujących zasad: 1. KRYTERIUM - Cena- waga 50% (0,50) - odpowiada maksymalnej wartości 50 pkt. Cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: (Cena oferowana minimalna brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 50%. 2) KRYTERIUM - czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia  -do 18 godzin - 30 pkt.  -powyżej 18 godzin do 26 godzin - 23 pkt.  -powyżej 26 godzin do 34 godzin - 17 pkt.  -powyżej 34 godzin do 42 godzin - 12 pkt.  -powyżej 42 godzin do 50 godzin - 8 pkt.  -powyżej 50 godzin do 58 godzin - 5 pkt.  -powyżej 58 godzin do 66 godzin - 3 pkt.  -powyżej 66 godzin do 72 godzin - 1 pkt. Czas dostawy liczony jest w dni robocze przy założeniu, że zamówienie zostanie złożone do godz. 15:00. W przypadku określenia innych godzin niż wskazane przez Zamawiającego powyżej, Zamawiający przyjmie, że dostawa będzie realizowana w następnym najbliższym czasie przyjętym przez Zamawiającego i punktacja zostanie przyznana zgodnie z niniejszymi zapisami. W przypadku określenia czasu realizacji dostawy powyżej 72 godzin – Wykonawca nie spełnienia warunku udziału w postępowaniu i jego oferta zostanie odrzucona. 3) KRYTERIUM - odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego od jego siedziby  -do 15 km - 20 pkt.  -powyżej 15 km do 30 km - 14 pkt.  -powyżej 30 km do 45 km - 9 pkt.  -powyżej 45 km do 60 km - 5 pkt.  -powyżej 60 km do 75 km - 2 pkt.  -powyżej 75 km - 0 pkt. Za brak posiadania punktu umożliwiającego odbiór towaru przez Zamawiającego Zamawiający przyzna 0 pkt. Wykonawca ma obowiązek określić odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego od jego siedziby z dokładnością do jednego kilometra. Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 16.04.2019 r. godzina 11:15, Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych, 80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32 Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów budowlanych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do miejsca remontowanych lokali mieszkalnych lub do miejsc przechowywania materiałów mieszczących się na terenie Gdańska w 2019r. 2) Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą Zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż 50% całości asortymentu określonego w formularzu cenowym. 3) Zmniejszeniu lub zwiększeniu może ulec ilość zamawianych materiałów w każdej z pozycji asortymentu określonego w formularzu cenowym z zastrzeżeniem, że nie zwiększy się wartość umowy. 4) Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów elektrycznych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31200000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do miejsca remontowanych lokali mieszkalnych lub do miejsc przechowywania materiałów mieszczących się na terenie Gdańska w 2019r. 2) Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą Zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż 50% całości asortymentu określonego w formularzu cenowym. 3) Zmniejszeniu lub zwiększeniu może ulec ilość zamawianych materiałów w każdej z pozycji asortymentu określonego w formularzu cenowym z zastrzeżeniem, że nie zwiększy się wartość umowy. 4) Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów hydraulicznych i sanitarnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44160000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych i sanitarnych, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do miejsca remontowanych lokali mieszkalnych lub do miejsc przechowywania materiałów mieszczących się na terenie Gdańska w 2019r. 2) Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą Zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż 50% całości asortymentu określonego w formularzu cenowym. 3) Zmniejszeniu lub zwiększeniu może ulec ilość zamawianych materiałów w każdej z pozycji asortymentu określonego w formularzu cenowym z zastrzeżeniem, że nie zwiększy się wartość umowy. 4) Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załączniki nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego od jego siedziby (siedziba Zamawiającego: Gdańsk ul. Partyzantów 74)
Znaczenie 0,20
  
Kryteria Czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia
Znaczenie 0,30
  
Kryteria Cena
Znaczenie 0,50
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)