GuidZP400 |
d1d326b1-f872-4b87-878a-f9d935afc4b1
|
Biuletyn |
534319-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
|
Regon |
29100983400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Głogowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrowiec Świętokrzyski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
412 672 100
|
Zamawiajacy fax |
412 672 110
|
Zamawiajacy email |
przetargi@um.ostrowiec.pl
|
Adres strony url |
www.um.ostrowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt dofinansowywany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 – Oś priorytetowa 4 „Dziedzictwo naturalne i kulturowe”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.um.ostrowiec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.um.ostrowiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta, ul.Jana Głogowskiego 3/5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż częściowego wyposażenia obiektu Browaru (wyposażenie barku) w ramach projektu pn: „Przebudowa budynków dawnego browaru przy ul. Siennieńskiej 54 w Ostrowcu Świętokrzyskim na potrzeby instytucji kultury – Miejskiej Biblioteki Publicznej, Miejskiego Centrum Kultury oraz Biura Wystaw Artystycznych”
|
Numer referencyjny |
Or.271.17.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i uruchomienie ekspresu ciśnieniowego do kawy oraz czajnika elektrycznego. Urządzenia te będą stanowiły wyposażenie barku dla obiektu Browaru.
Opis wymaganych urządzeń:
Ekspres ciśnieniowy do kawy - 1szt
Parzenie min. 5 rodzajów kawy
Zintegrowany dzbanek i spieniacz do mleka
Regulowany ceramiczny młynek .
Możliwość ustawienia grubości mielenia
Funkcja wyboru i pamięci mocy kawy
Zużycie energii podczas parzenia - ok. 1900 W
Regulacja mocy kawy, Regulacja temperatury, Regulacja ilość parzonej kawy
Automatyczny tryb gotowości
Wyjmowany blok zaparzający, Automatyczne płukanie obiegu kawy, Cykl usuwania kamienia
Regulowany dozownik kawy, Tacka na filiżanki, Szybka para
Materiał bojlera - Stal szlachetna (nierdzewna)
Materiał tacki ociekowej - Stal szlachetna
Materiał korpusu - Stal szlachetna i plastik
Waga produktu - ok. 10 kg
Ciśnienie pompki – min.15 barów
Pojemność pojemnika na mleko – min. 500 ml
Pojemność pojemnika na ziarna – min. 300 g
Pojemność pojemnika na odpadki - 10 porcji
Napięcie - 230 V
Czajnik elektryczny - 1szt
Moc - do 2400 W
Pojemność - min. 1,7 l
Płaska grzałka płytowa
Wskaźnik poziomu wody, automatyczny wyłącznik kończący proces gotowania, antypoślizgowa obrotowa podstawa, zabezpieczenie przed włączeniem czajnika bez wody
Filtr antywapienny
Wykonanie - stal szlachetna (nierdzewna).
1.2. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad i usterek, przeznaczone na rynek krajowy, posiadające krajową gwarancję, instrukcję obsługi i kartę gwarancyjną
w języku polskim,
|
Cpv glowny przedmiot |
39711310-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W związku z tym, że Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu, nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy żąda wskazania w odniesieniu do tych podmiotów adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument wymieniony w pkt.3.1.2.oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.
Uwaga:
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. odpisu jeżeli znajduje się on w posiadaniu Zamawiającego lub Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r poz. 1114 oraz z 2016 r poz.352.)
DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH.
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyzej. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 (powyżej), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1) Formularz „Porównanie parametrów sprzętu wymaganego i oferowanego” - załącznik 1a.
2) Wykazu cen jednostkowych oferowanego asortymentu - załączniki nr 2a do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do umowy.
3) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności:
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego
do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika:
Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem,
Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda
w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.
w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres;
Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy).
Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa § 9 projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-04-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|