Dostawa i montaż częściowego wyposażenia obiektu Browaru (wyposażenie barku) w ramach projektu pn: „Przebudowa budynków dawnego browaru przy ul. Siennieńskiej 54 w Ostrowcu Świętokrzyskim na potrzeby instytucji kultury – Miejskiej Biblioteki Publicznej, Miejskiego Centrum Kultury oraz Biura Wystaw Artystycznych”

Data publikacji 2019-04-05
Data zakończenia 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
Miejscowość Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534319-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397113105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i uruchomienie ekspresu ciśnieniowego do kawy oraz czajnika elektrycznego. Urządzenia te będą stanowiły wyposażenie barku dla obiektu Browaru.
Opis wymaganych urządzeń:
Ekspres ciśnieniowy do kawy - 1szt
Parzenie min. 5 rodzajów kawy
Zintegrowany dzbanek i spieniacz do mleka
Regulowany ceramiczny młynek .
Możliwość ustawienia grubości mielenia
Funkcja wyboru i pamięci mocy kawy
Zużycie energii podczas parzenia - ok. 1900 W
Regulacja mocy kawy, Regulacja temperatury, Regulacja ilość parzonej kawy
Automatyczny tryb gotowości
Wyjmowany blok zaparzający, Automatyczne płukanie obiegu kawy, Cykl usuwania kamienia
Regulowany dozownik kawy, Tacka na filiżanki, Szybka para
Materiał bojlera - Stal szlachetna (nierdzewna)
Materiał tacki ociekowej - Stal szlachetna
Materiał korpusu - Stal szlachetna i plastik
Waga produktu - ok. 10 kg
Ciśnienie pompki – min.15 barów
Pojemność pojemnika na mleko – min. 500 ml
Pojemność pojemnika na ziarna – min. 300 g
Pojemność pojemnika na odpadki - 10 porcji
Napięcie - 230 V

Czajnik elektryczny - 1szt
Moc - do 2400 W
Pojemność - min. 1,7 l
Płaska grzałka płytowa
Wskaźnik poziomu wody, automatyczny wyłącznik kończący proces gotowania, antypoślizgowa obrotowa podstawa, zabezpieczenie przed włączeniem czajnika bez wody
Filtr antywapienny
Wykonanie - stal szlachetna (nierdzewna).
1.2. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad i usterek, przeznaczone na rynek krajowy, posiadające krajową gwarancję, instrukcję obsługi i kartę gwarancyjną
w języku polskim,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d1d326b1-f872-4b87-878a-f9d935afc4b1
Biuletyn 534319-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
Regon 29100983400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Głogowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Ostrowiec Świętokrzyski
Zamawiajacy kod pocztowy 27-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 412 672 100
Zamawiajacy fax 412 672 110
Zamawiajacy email przetargi@um.ostrowiec.pl
Adres strony url www.um.ostrowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt dofinansowywany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 – Oś priorytetowa 4 „Dziedzictwo naturalne i kulturowe”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um.ostrowiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um.ostrowiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta, ul.Jana Głogowskiego 3/5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż częściowego wyposażenia obiektu Browaru (wyposażenie barku) w ramach projektu pn: „Przebudowa budynków dawnego browaru przy ul. Siennieńskiej 54 w Ostrowcu Świętokrzyskim na potrzeby instytucji kultury – Miejskiej Biblioteki Publicznej, Miejskiego Centrum Kultury oraz Biura Wystaw Artystycznych”
Numer referencyjny Or.271.17.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i uruchomienie ekspresu ciśnieniowego do kawy oraz czajnika elektrycznego. Urządzenia te będą stanowiły wyposażenie barku dla obiektu Browaru. Opis wymaganych urządzeń: Ekspres ciśnieniowy do kawy - 1szt Parzenie min. 5 rodzajów kawy Zintegrowany dzbanek i spieniacz do mleka Regulowany ceramiczny młynek . Możliwość ustawienia grubości mielenia Funkcja wyboru i pamięci mocy kawy Zużycie energii podczas parzenia - ok. 1900 W Regulacja mocy kawy, Regulacja temperatury, Regulacja ilość parzonej kawy Automatyczny tryb gotowości Wyjmowany blok zaparzający, Automatyczne płukanie obiegu kawy, Cykl usuwania kamienia Regulowany dozownik kawy, Tacka na filiżanki, Szybka para Materiał bojlera - Stal szlachetna (nierdzewna) Materiał tacki ociekowej - Stal szlachetna Materiał korpusu - Stal szlachetna i plastik Waga produktu - ok. 10 kg Ciśnienie pompki – min.15 barów Pojemność pojemnika na mleko – min. 500 ml Pojemność pojemnika na ziarna – min. 300 g Pojemność pojemnika na odpadki - 10 porcji Napięcie - 230 V Czajnik elektryczny - 1szt Moc - do 2400 W Pojemność - min. 1,7 l Płaska grzałka płytowa Wskaźnik poziomu wody, automatyczny wyłącznik kończący proces gotowania, antypoślizgowa obrotowa podstawa, zabezpieczenie przed włączeniem czajnika bez wody Filtr antywapienny Wykonanie - stal szlachetna (nierdzewna). 1.2. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad i usterek, przeznaczone na rynek krajowy, posiadające krajową gwarancję, instrukcję obsługi i kartę gwarancyjną w języku polskim,
Cpv glowny przedmiot 39711310-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W związku z tym, że Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu, nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy żąda wskazania w odniesieniu do tych podmiotów adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument wymieniony w pkt.3.1.2.oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. odpisu jeżeli znajduje się on w posiadaniu Zamawiającego lub Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r poz. 1114 oraz z 2016 r poz.352.) DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyzej. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 (powyżej), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
Inne dokumenty niewymienione Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Formularz „Porównanie parametrów sprzętu wymaganego i oferowanego” - załącznik 1a. 2) Wykazu cen jednostkowych oferowanego asortymentu - załączniki nr 2a do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do umowy. 3) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. 4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności:  odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.  w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa § 9 projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)