GuidZP400 |
8947ab13-bd18-4edb-93d7-b5dfac3991ca
|
Biuletyn |
532590-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
|
Regon |
60501340000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleje Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zamość
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846 773 333
|
Zamawiajacy fax |
846 386 669
|
Zamawiajacy email |
zampupl@szpital.zam.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.zam.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.zam.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pomocą kuriera lub operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość pok. 248 - Kancelaria Szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi serwisowania szpitalnego systemu SIS GEM
|
Numer referencyjny |
AGZP 3320.26.19
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przez szpitalny system informatyczny rozumie się oprogramowanie bazodanowe CACHE, oprogramowanie aplikacyjne SIS GEM obsługujące szpital oraz szpitalną bazę danych.
|
Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
180000,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali usługę serwisowania szpitalnego systemu informatycznego o wielkości co najmniej 100 stanowisk obejmującego: serwisowanie systemu informatycznego w technologii M lub CACHE, zasady prowadzenia dokumentacji medycznej, zasady prowadzenia sprawozdawczości, znajomość zagadnień finansowo – księgowo – kosztowych, HP-UNIX, CACHE.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP,
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali usługę serwisowania szpitalnego systemu informatycznego o wielkości co najmniej 100 stanowisk obejmującego: serwisowanie systemu informatycznego w technologii M lub CACHE, zasady prowadzenia dokumentacji medycznej, zasady prowadzenia sprawozdawczości, znajomość zagadnień finansowo – księgowo – kosztowych, HP-UNIX, CACHE.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Opis oferowanych warunków serwisowania szpitalnego systemu informatycznego SIS GEM. Opis powinien odnosić się i uwzględniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz „oferta wykonawcy” (sporządzony według załączonego wzoru integralnej części SIWZ)
2. Oferta cenowa sporządzona w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – str. 12.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzania zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącym integralna część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
§ 9. Wzoru umowy
1. W celu realizacji postanowień niniejszego paragrafu ustala się, że „informacja poufna” oznacza informację techniczną, technologiczną, organizacyjną i/ lub handlową otrzymaną lub uzyskaną w sposób zamierzony lub niezamierzony od drugiej strony w formie pisemnej, ustnej, czy też elektronicznej, w związku z realizacją niniejszej umowy. „Informacje poufne” to w szczególności informacje, które strony otrzymały bezpośrednio od siebie nawzajem, a także za pośrednictwem osób działających w imieniu drugiej strony lub osób trzecich, nieujawnione przez stronę, której dotyczą do publicznej wiadomości w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z nimi przez nieoznaczony krąg osób. Za informację poufną strony uznają również wszelkie dane osobowe dotyczące w szczególności pacjentów Zamawiającego czy też osób u niego zatrudnionych, a które zostały powzięte przez Wykonawcę w toku realizacji przedmiotowej umowy. Do ochrony danych osobowych mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018r. r. o ochronie danych osobowych i odpowiednio przepisy niniejszego § 9 umowy.
2. W przypadku wątpliwości, czy określona informacja stanowi informację poufną, strona zobowiązana do zachowania tajemnicy, zwróci się do drugiej strony o wyjaśnienie wątpliwości.
3. W celu prawidłowego wykonania obowiązków wynikających z niniejszej Umowy i wyłącznie w zakresie niezbędnym dla wykonania takich obowiązków, Zamawiający umożliwi Wykonawcy uzyskanie dostępu do wszelkich rodzajów danych osobowych przetwarzanych w systemie informatycznym Zamawiającego. Wykonywanie przez Wykonawcę operacji przetwarzania danych w zakresie lub celu przekraczających zakres i cel opisane powyżej wymaga każdorazowej pisemnej zgody Zamawiającego.
4. Strony zobowiązują się do utrzymania w tajemnicy i nie ujawniania, nie publikowania, nie przekazywania i nie udostępniania w żaden inny sposób osobom trzecim, w tym także pracownikom Stron niezwiązanym z realizacją niniejszej Umowy, jakichkolwiek informacji poufnych, jak również:
a) informacji i danych dotyczących podejmowanych przez jedną ze Stron czynności w toku realizacji niniejszej Umowy,
b) oferowanych cen, stosowanych marż, posiadanych upustów lub warunków handlowych,
c) informacji i danych stanowiących tajemnicę Stron w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 419.),
d) innych informacji prawnie chronionych,
e) wszelkich danych i informacji udostępnionych przez jedną ze stron drugiej stronie z zastrzeżeniem ich poufności, które to informacje uzyskają w trakcie lub w związku z realizacją niniejszej Umowy, bez względu na sposób i formę ich utrwalenia lub przekazania, w szczególności w formie pisemnej, kserokopii, faksu i zapisu elektronicznego, o ile informacje takie nie są powszechnie znane, bądź obowiązek ich ujawnienia nie wynika z obowiązujących przepisów, orzeczeń sądów lub decyzji odpowiednich władz, albo gdy przekazanie następuje na rzecz podwykonawcy, który będzie realizował zobowiązania jednej ze Stron. Obowiązkiem zachowania poufności nie jest objęty fakt zawarcia Umowy ani jej treść w zakresie określonym obowiązującymi przepisami prawa.
5. Strony zobowiązują się korzystać z wszelkich informacji wskazanych w ust. 4 wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszej umowy.
6. Każdej ze Stron wolno ujawnić informacje poufne z ograniczeniami wynikającymi z przepisów prawa, o których mowa w niniejszym paragrafie członkom swoich władz, podwykonawcom i pracownikom oraz członkom władz, podwykonawcom i pracownikom podmiotów powiązanych lub zależnych, kancelariom prawnym, firmom audytorskim, pracownikom organów nadzoru, itp. w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne do wypełnienia przez nią zobowiązań i obowiązków na podstawie Umowy, przy czym Strona przekazująca takie informacje wymienionym wyżej osobom będzie ponosić odpowiedzialność za przestrzeganie przez te osoby zasad poufności opisanych w niniejszym paragrafie.
7. Naruszenie obowiązku zachowania poufności, o którym mowa w niniejszym paragrafie skutkować będzie obowiązkiem zapłaty przez Stronę naruszającą ten obowiązek kary umownej wynoszącej 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy zł.) za każdy przypadek naruszenia. W przypadku, gdy szkoda rzeczywista przekroczy wysokość kary umownej Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
8. Strony Umowy mają prawo do wykorzystania informacji o fakcie zawarcia i realizacji Umowy oraz wskazania ogólnego przedmiotu i Stron Umowy, dla celów referencyjnych i marketingowych, w tym podania tych informacji do wiadomości publicznej, pod warunkiem nie ujawniania szczegółów handlowych oraz technicznych za pisemną zgodą Strony drugiej.
9. Klauzula poufności wiąże Strony w okresie obowiązywania niniejszej Umowy oraz przez okres 2 lat po jej rozwiązaniu, a w przypadku danych osobowych i medycznych bezterminowo.
10. Wykonawca zobowiązuje się do podawania informacji o zatrudnionych osobach dopuszczonych do obsługi systemu informatycznego Zamawiającego, wraz z ich oświadczeniami o zobowiązaniu się do ochrony danych zapisanych w systemie informatycznym. Przedmiotowe zobowiązania Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 2 tygodni licząc od daty zawarcia umowy. Naruszenie obowiązku przekazania oświadczeń o zobowiązaniu się do ochrony danych skutkować będzie obowiązkiem zapłaty przez Wykonawcę kary umownej wynoszącej 50,00 zł. za każdy dzień zwłoki.
|
IV 4 4 data |
2019-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|