GuidZP400 |
2657ef09-05a9-4d5f-99eb-9105a88d2e2c
|
Biuletyn |
534104-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
|
Regon |
14194475000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poniatowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Siedlce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
25 64 03 299,
|
Zamawiajacy fax |
25 64 03 263
|
Zamawiajacy email |
ozp@szpital.siedlce.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital.siedlce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020 - Koordynowana kompleksowa opieka kardiologiczna w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim w Siedlcach Sp. z o. o.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.siedlce.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.siedlce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Poniatowskiego 26 pok. 138A, 08-110 Siedlce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa zestawu do telemonitoringu kardiologicznego o funkcję telerehabilitacji kardiologicznej hybrydowej w ramach zadania „Koordynowana kompleksowa opieka kardiologiczna w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim w Siedlcach im. Jana Pawła II Sp. z o. o.”
|
Numer referencyjny |
FZP.2810.23.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego zestawu do telemonitoringu kardiologicznego pn. Platforma Telemedyczna firmy ProPlus o funkcję telerehabilitacji kardiologicznej i dostawa sprzętu w postaci aparatów tele-EKG, ciśnieniomierzy i wag przeznaczonych dla minimum 30 pacjentów.
|
Cpv glowny przedmiot |
48180000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-05-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu, tj. w stosunku do których nie zachodzą obligatoryjne podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy oraz fakultatywne podstawy wykluczenia określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1a i 1b ustawy Pzp.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1a i 1b ustawy Pzp.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1a i 1b ustawy Pzp.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Zakresie warunkow udzialu |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę deklaracji CE oraz co najmniej zgłoszeń przedmiotu dostawy do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne odszkodowanie (art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych).
W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy, w okolicznościach, o których mowa jest w art. 145 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. Wynagrodzenie to zostanie ustalone w oparciu o protokół określający zakres zrealizowanych czynności Wykonawcy, których wykonanie zostanie potwierdzone przez Zamawiającego.
Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Pzp, w szczególności Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2019-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|