GuidZP400 |
f8bbf461-809b-4c62-b799-e823b10bef6c
|
Biuletyn |
533306-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
|
Regon |
10212700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wiślna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 62 90 205,
|
Zamawiajacy fax |
12 421 67 57
|
Zamawiajacy email |
przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.malopolskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.malopolskie.kas.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w Sekretariacie VI piętro w budynku Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa szaf metalowych i sejfów dla Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
|
Numer referencyjny |
1201-ILL-5.260.24.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Szaf metalowych aktowych w ilości 199 szt. – część I zamówienia;
2) Sejfów metalowych w ilości 8 szt. – część II zamówienia;
3) Szaf na dokumenty niejawne (poufne) klasy A w ilości 10 szt. – cześć III zamówienia;
4) Szaf metalowych na ubrania w ilości 132 szt. – część IV zamówienia;
wraz z wniesieniem do pomieszczeń i montażem w budynku przy ul. Pachońskiego 3A w Krakowie, stanowiącym siedzibę Małopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Krakowie.
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane szafy metalowe i sejfy w danej części zamówienia były jednorodne (ten sam model, wymiary, kolor ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w Załączniku A do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składa się
1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę:
a) Załącznik nr 1a do SIWZ – dla części I zamówienia,
b) Załącznik nr 1b do SIWZ – dla części II zamówienia,
c) Załącznik nr 1c do SIWZ – dla części II zamówienia,
d) Załącznik nr 1d do SIWZ – dla części IV zamówienia;
2) dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj. Karta produktowa zawierającą nazwy producenta i modelu lub wydruk specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta oferowanego sprzętu, potwierdzający zgodność wszystkich jego parametrów z parametrami określonymi przez Zamawiającego.
2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części:
1) I zamówienia w wysokości: 4 800,00 zł;
2) IV zamówienia w wysokości: 1 400,00 zł.
Dla część II i i III zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U z 2019 r., poz. 310).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
87 1010 1270 0004 0413 9120 2000
z dopiskiem: Wadium – postępowanie nr 1201-ILL-5.260.24.2019 - Część …...
(prosimy o podanie: nazwy, adresu oraz NIP-u Firmy).
5. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym.
6. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość poręczanej lub gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności poręczenia lub gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy złożenia oryginałów w odrębnej kopercie w miejscu składania ofert przed upływem terminu ich składania.
8. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5.
9. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze ofert najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a pzp.
11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
14. Zgodnie z art. 46 ust. 4a pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
15. Zgodnie z art. 46 ust. 5 pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy zajdzie, co najmniej jedna z okoliczności przedstawionych w art. 144 ust. 1 ustawy.
2. Umowa może ulec zmianie za porozumieniem stron. Zmiana umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-04-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa szaf metalowych aktowych w ilości 199 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf metalowych aktowych w ilości 199 szt. wraz z wniesieniem do pomieszczeń i montażem w budynku przy ul. Pachońskiego 3A w Krakowie, stanowiącym siedzibę Małopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Krakowie.
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane szafy metalowe i sejfy w danej części zamówienia były jednorodne (ten sam model, wymiary, kolor ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w Załączniku A do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sejfów metalowych w ilości 8 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44421300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sejfów metalowych w ilości 8 szt. wraz z wniesieniem do pomieszczeń i montażem w budynku przy ul. Pachońskiego 3A w Krakowie, stanowiącym siedzibę Małopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Krakowie.
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane szafy metalowe i sejfy w danej części zamówienia były jednorodne (ten sam model, wymiary, kolor ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w Załączniku A do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa szaf na dokumenty niejawne (poufne) klasy A w ilości 10 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf na dokumenty niejawne (poufne) klasy A w ilości 10 szt. wraz z wniesieniem do pomieszczeń i montażem w budynku przy ul. Pachońskiego 3A w Krakowie, stanowiącym siedzibę Małopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Krakowie.
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane szafy metalowe i sejfy w danej części zamówienia były jednorodne (ten sam model, wymiary, kolor ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w Załączniku A do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa szaf metalowych na ubrania w ilości 132 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf metalowych na ubrania w ilości 132 szt. wraz z wniesieniem do pomieszczeń i montażem w budynku przy ul. Pachońskiego 3A w Krakowie, stanowiącym siedzibę Małopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Krakowie.
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane szafy metalowe i sejfy w danej części zamówienia były jednorodn (ten sam model, wymiary, kolor ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w Załączniku A do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |