Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
DLA ZADANIA NR 1: desek do prasowania, dozowników różnego rodzaju, drążków do zawieszania zasłonki prysznicowej, dysz różnego rodzaju, elektrycznych suszarek do rąk, filtrów powietrznych/falistych do odkurzaczy różnego rodzaju, filtrów poliestrowych/tekstylnych do odkurzaczy, kijów do szczotek/teleskopowych, kompletnych zestawów wyposażenia do odkurzaczy różnego rodzaju, luster łazienkowych, mat pod fotele, misek plastikowych, mopów/ kijów/ stelaży/ wkładów do mopów różnego rodzaju, ociekaczy do naczyń, padów do maszyn czyszczących, pokrowców na deski do prasowania, pojemników na odpady, pojemników na papier toaletowy, półki pod lustro, rękawic różnego rodzaju, ssawek do odkurzaczy różnego rodzaju, suszarek do bielizny, szczotek do WC, szczotek do mycia/ zamiatania/ ryżowych/ zmiotek różnego rodzaju, szufelek do zmiotek, ściągaczek do szyb różnego rodzaju, ścierek różnego rodzaju, węży ssących do odkurzaczy różnego rodzaju, wiader do mopów różnego rodzaju, wieszaków na ręczniki kuchenne/ kąpielowe, wieszaków na papier toaletowy worków na odpady różnego rodzaju, worków ogrodowych, worków do odkurzaczy różnego rodzaju, wózków do sprzątania różnego rodzaju, wycieraczek różnego rodzaju, zasłonek prysznicowych, zestawów do zamiatania, zestawów ssawek do odkurzaczy, zmywaków kuchennych różnego rodzaju. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
DLA ZADANIA NR 2: czyściw papierowych różnego rodzaju, dozowników różnego rodzaju, gąbek różnego rodzaju, mopów/ kijów/ stelaży/ uchwytów/ wkładów do mopów różnego rodzaju, kremów do rąk, padów różnego rodzaju, płynów do dezynfekcji rąk, pojemników/ dozowników do przechowywania i dozowania ściereczek, ręczników papierowych, rękawic różnego rodzaju, szczotek do naczyń, ścierek różnego rodzaju, wózków do sprzątania różnego rodzaju, zestawów do pada, zmywaków/ druciaków. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ.
|
GuidZP400 |
13a02a6c-ff63-40d1-9d10-0b685de18ff1
|
Biuletyn |
534251-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
|
Regon |
12122900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gen. Witolda Urbanowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-908
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48261837865
|
Zamawiajacy fax |
+48261839723
|
Zamawiajacy email |
dzp@wat.edu.pl
|
Adres strony url |
https://www.wat.edu.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://wat.ezamawiajacy.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://wat.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://wat.ezamawiajacy.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej: https://wat.ezamawiajacy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres Zamawiającego
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów gospodarczych
|
Numer referencyjny |
48/DZZ/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
DLA ZADANIA NR 1: desek do prasowania, dozowników różnego rodzaju, drążków do zawieszania zasłonki prysznicowej, dysz różnego rodzaju, elektrycznych suszarek do rąk, filtrów powietrznych/falistych do odkurzaczy różnego rodzaju, filtrów poliestrowych/tekstylnych do odkurzaczy, kijów do szczotek/teleskopowych, kompletnych zestawów wyposażenia do odkurzaczy różnego rodzaju, luster łazienkowych, mat pod fotele, misek plastikowych, mopów/ kijów/ stelaży/ wkładów do mopów różnego rodzaju, ociekaczy do naczyń, padów do maszyn czyszczących, pokrowców na deski do prasowania, pojemników na odpady, pojemników na papier toaletowy, półki pod lustro, rękawic różnego rodzaju, ssawek do odkurzaczy różnego rodzaju, suszarek do bielizny, szczotek do WC, szczotek do mycia/ zamiatania/ ryżowych/ zmiotek różnego rodzaju, szufelek do zmiotek, ściągaczek do szyb różnego rodzaju, ścierek różnego rodzaju, węży ssących do odkurzaczy różnego rodzaju, wiader do mopów różnego rodzaju, wieszaków na ręczniki kuchenne/ kąpielowe, wieszaków na papier toaletowy worków na odpady różnego rodzaju, worków ogrodowych, worków do odkurzaczy różnego rodzaju, wózków do sprzątania różnego rodzaju, wycieraczek różnego rodzaju, zasłonek prysznicowych, zestawów do zamiatania, zestawów ssawek do odkurzaczy, zmywaków kuchennych różnego rodzaju. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
DLA ZADANIA NR 2: czyściw papierowych różnego rodzaju, dozowników różnego rodzaju, gąbek różnego rodzaju, mopów/ kijów/ stelaży/ uchwytów/ wkładów do mopów różnego rodzaju, kremów do rąk, padów różnego rodzaju, płynów do dezynfekcji rąk, pojemników/ dozowników do przechowywania i dozowania ściereczek, ręczników papierowych, rękawic różnego rodzaju, szczotek do naczyń, ścierek różnego rodzaju, wózków do sprzątania różnego rodzaju, zestawów do pada, zmywaków/ druciaków. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga załączenia do oferty aktualnych dokumentów: (§ 13 Rozporządzenia)
Dot. ZADANIA NR 2 , POZ. 1-28: Karty katalogowe/ karty produktu/ karty charakterystyki sporządzone przez producenta/ dystrybutora zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zawierające wszystkie dane techniczne (dokładny opis), umożliwiające porównanie danego przedmiotu z parametrami określonymi w „Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia” wskazanymi przez Zamawiającego. Na wszystkich załączonych do oferty dokumentach dotyczących przedmiotu zamówienia powinien znajdować się numer pozycji ze „Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia”.
|
Inne dokumenty niewymienione |
OFERTA SKŁADANA W FORMIE PISEMNEJ
Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać:
a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ;
c)„Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załączniki nr 3 i 3A do SIWZ;
d) Karty katalogowe/ karty produktu/ karty charakterystyki dla pozycji 1-28 (zadnie 2) sporządzone przez producenta/ dystrybutora zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zawierające wszystkie dane techniczne (dokładny opis), umożliwiające porównanie danego przedmiotu z parametrami określonymi z załączniku nr 3A wskazanymi przez Zamawiającego
OFERTA SKŁADANA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ
Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty:
a)Formularz ofertowy;
b)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ;
c)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załączniki nr 3 i 3A do SIWZ;
d)Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą
- oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego udzielenia lub kopia poświadczona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.
e)Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa regulująca współpracę, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach:
A. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 umowy.
B. Zamawiający dopuszcza zmiany w trakcie realizacji umowy w zakresie:
a. zmiany nazwy handlowej dostarczonego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie. Na potwierdzenie zostanie dołączony dokument stwierdzający, że oprócz zmiany handlowej nie nastąpiła zmiana asortymentu pod względem składu i jakości przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksy do umowy.
b. Zmiany przedmiotu zamówienia pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go produktem tego samego producenta, o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych korzystniejszych dla Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować produkt innego producenta, o lepszych parametrach jakościowych od wykazanych w załączniku do umowy, korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do wprowadzenia zmiany będzie oświadczenie producenta/ oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy/
C. Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia
D. Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia dostaw, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
E. W przypadku zmiany stawki VAT, Strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zastrzeżeniem ust. 5, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojskowa Akademia Techniczna
im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa;
administrator danych powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wat.edu.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 48/DZZ/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://wat.ezamawiajacy.pl;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.)
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.)
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów gospodarczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
DLA ZADANIA NR 1: desek do prasowania, dozowników różnego rodzaju, drążków do zawieszania zasłonki prysznicowej, dysz różnego rodzaju, elektrycznych suszarek do rąk, filtrów powietrznych/falistych do odkurzaczy różnego rodzaju, filtrów poliestrowych/tekstylnych do odkurzaczy, kijów do szczotek/teleskopowych, kompletnych zestawów wyposażenia do odkurzaczy różnego rodzaju, luster łazienkowych, mat pod fotele, misek plastikowych, mopów/ kijów/ stelaży/ wkładów do mopów różnego rodzaju, ociekaczy do naczyń, padów do maszyn czyszczących, pokrowców na deski do prasowania, pojemników na odpady, pojemników na papier toaletowy, półki pod lustro, rękawic różnego rodzaju, ssawek do odkurzaczy różnego rodzaju, suszarek do bielizny, szczotek do WC, szczotek do mycia/ zamiatania/ ryżowych/ zmiotek różnego rodzaju, szufelek do zmiotek, ściągaczek do szyb różnego rodzaju, ścierek różnego rodzaju, węży ssących do odkurzaczy różnego rodzaju, wiader do mopów różnego rodzaju, wieszaków na ręczniki kuchenne/ kąpielowe, wieszaków na papier toaletowy worków na odpady różnego rodzaju, worków ogrodowych, worków do odkurzaczy różnego rodzaju, wózków do sprzątania różnego rodzaju, wycieraczek różnego rodzaju, zasłonek prysznicowych, zestawów do zamiatania, zestawów ssawek do odkurzaczy, zmywaków kuchennych różnego rodzaju. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa profesjonalnych artykułów gospodarczych przeznaczonych do miejsc zbiorowego żywienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44410000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
DLA ZADANIA NR 2: czyściw papierowych różnego rodzaju, dozowników różnego rodzaju, gąbek różnego rodzaju, mopów/ kijów/ stelaży/ uchwytów/ wkładów do mopów różnego rodzaju, kremów do rąk, padów różnego rodzaju, płynów do dezynfekcji rąk, pojemników/ dozowników do przechowywania i dozowania ściereczek, ręczników papierowych, rękawic różnego rodzaju, szczotek do naczyń, ścierek różnego rodzaju, wózków do sprzątania różnego rodzaju, zestawów do pada, zmywaków/ druciaków. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ.
|
| |