INFORMATYZACJA CZĘŚCI MATERIAŁÓW PAŃSTWOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO Z OBSZARU POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

Data publikacji 2019-04-05
Data zakończenia 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Powiat Koszaliński
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi przetwarzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533608-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentów i informacji zawartych w dokumentacji stanowiącej podstawę zmian danych ewidencyjnych w rejestrze gruntów i budynków w powiecie koszalińskim z lat 1960 – 2018 z obszaru następujących jednostek ewidencyjnych powiatu koszalińskiego: gminy Świeszyno, Biesiekierz, Mielno oraz miasta Mielno w ilości 68 mb wraz z implementacją do bazy danych Zamawiającego działającej pod kontrolą zintegrowanego systemu informatycznego EWID2007 i ich integracja z obiektami baz danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ, który określa minimalne wymagania Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 396e9041-66a0-4af0-9934-2d1e8bac5d3b
Biuletyn 533608-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Koszaliński
Regon 33092085400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Racławicka
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-620
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 714 01 89,
Zamawiajacy fax 94 714 02 35
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl,
Adres strony url www.powiat.koszalin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiat.koszalin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w formie papierowej drogą pocztową lub kurierem lub złożenie oferty osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Koszalinie ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, pokój 301/302 (III piętro) - Referat Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu INFORMATYZACJA CZĘŚCI MATERIAŁÓW PAŃSTWOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO Z OBSZARU POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
Numer referencyjny ZP.272.3.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentów i informacji zawartych w dokumentacji stanowiącej podstawę zmian danych ewidencyjnych w rejestrze gruntów i budynków w powiecie koszalińskim z lat 1960 – 2018 z obszaru następujących jednostek ewidencyjnych powiatu koszalińskiego: gminy Świeszyno, Biesiekierz, Mielno oraz miasta Mielno w ilości 68 mb wraz z implementacją do bazy danych Zamawiającego działającej pod kontrolą zintegrowanego systemu informatycznego EWID2007 i ich integracja z obiektami baz danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ, który określa minimalne wymagania Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 72310000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 – tekst jednolity ze zmianami). Przedmiotem zamówień będzie powtórzenie podobnych usług obejmujących przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentów i informacji zawartych w dokumentacji stanowiącej podstawę zmian danych ewidencyjnych w rejestrze gruntów i budynków w powiecie koszalińskim wraz z implementacją do bazy danych Zamawiającego działającej pod kontrolą zintegrowanego systemu informatycznego EWID2007 i ich integracja z obiektami baz danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB). Zamawiający określa warunki udzielenia wyżej opisanych zamówień, w szczególności: - zamówienia mogą być udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy usług objętych zamówieniem podstawowym; - Wykonawca musi zagwarantować udzielenie przez Wykonawcę co najmniej minimalnej gwarancji na wykonane usługi jak dla zamówienia podstawowego; - Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności min. dwoma osobami posiadającymi aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) i sporządzania dokumentacji do celów prawnych oraz co najmniej jedna z nich musi posiadać umiejętności utworzenia rejestrów przestrzennych dokumentów źródłowych w formie dowodów zmian w EGiB z jednoczesną integracją rejestrów ze strukturami relacyjnej bazy danych GEOMATICUS działającej pod kontrolą systemu EWID2007. - w okresie realizacji zamówień Wykonawca będzie musiał posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Dodatkowo posiadane ubezpieczenie będzie musiało zabezpieczać odpowiedzialność za koszty wynikające z utraty, zniszczenia lub zaginięcia dokumentacji powierzonej Wykonawcy w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Minimalne sumy ubezpieczenia będą wymagane jak dla zamówienia podstawowego; - warunkiem udzielenia zamówień będzie wynegocjowanie cen i terminów wykonania zamówień, które zaakceptuje Zamawiający i Wykonawca.
Data zakonczenia 2019-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow WARUNEK 1 : Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności potwierdził, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum : jedno zamówienie obejmujące w szczególności przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentów i informacji zawartych w dokumentacji stanowiącej podstawę zmian danych ewidencyjnych w rejestrze gruntów i budynków w bazie danych EGiB, gdzie poddano przetworzeniu do postaci cyfrowej dowody zmian z jednoczesną integracją rejestrów ze strukturami relacyjnej bazy danych GEOMATICUS działającej pod kontrolą systemu EWID2007, potwierdzone przez właściwych dla lokalizacji obiektów Geodetów Powiatowych lub osoby upoważnione z jednostek, dla których były wykonane wykazane przez Wykonawcę zamówienia (np. Dyrektorzy /Kierownicy PODGiK), że prace zostały wykonane należycie. WARUNEK 2 : Wykonawca musi dysponować co najmniej czterema osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, przy czym co najmniej dwie z nich muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) i sporządzania dokumentacji do celów prawnych oraz co najmniej jedna z nich musi posiadać umiejętności utworzenia rejestrów przestrzennych dokumentów źródłowych w formie dowodów zmian w ewidencji gruntów i budynków z jednoczesną integracją rejestrów ze strukturami relacyjnej bazy danych GEOMATICUS działającej pod kontrolą systemu EWID2007.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe DOTYCZY WARUNKU 1 : W celu wstępnego potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wykaz usług sporządzony na/wg załącznika nr 4 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami potwierdzający spełnianie wyżej określonego warunku udziału w postępowaniu. DOTYCZY WARUNKU 2 : W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU lub CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORAMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. WYKONAWCY ZAGRANICZNI : Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. UDOSTĘPNIANIE ZASOBÓW: W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego powyżej.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę WARUNKU 1 udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć: WYKAZ USŁUG wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzony na/wg Załącznika nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów* określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dla wykazanych usług Wykonawca musi załączyć wymagany(e) dowód/y/. * Dowodami dla wykazanych usług są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane; - oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w dokumentów (Wykonawca musi pisemnie uzasadnić brak możliwości uzyskania w/w dokumentów). UWAGA ! Wypełniony przez Wykonawcę wykaz wraz z dowodami stanowiącymi załączniki do wykazu powinny zawierać wszystkie niezbędne informacje pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie czy Wykonawca spełnia określony w niniejszej SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu warunek udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY (dotyczy wszystkich Wykonawców składających oferty) 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. W przypadku wniesienia WADIUM w formie innej niż pieniężna należy je dołączyć w oryginale do oferty; 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYMAGANE OD WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Z POWODU OKOLICZNOŚCI, O KTÓREJ MOWA W ART. 24 UST. 1 PKT 23 USTAWY PZP (dotyczy wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony wraz z informacją z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu na stronie bip.powiat.koszalin.pl DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH : Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa: 1) oświadczenia/dokumenty wymagane w nieniejszym postępowaniu wymienione w pkt III.3), III.5.1) i III.7) niniejszego ogłoszenia takie same jak Wykonawca polski. 2) dokument wymagany w prowadzonym postępowamniu w pkt III.4) nieniejszego ogłoszenia zgodnie ze wskazaniem w tym punkcie.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7000 PLN
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy, w szczególności: a) przedłużenie terminów wykonania umowy w związku z wystąpieniem przerw w wykonywaniu przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiły wykonanie zamówienia w terminach określonych w umowie; b) zmiany podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; c) powierzenia podwykonawcy(om) realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie zrealizować całość przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z podwykonawstwa i przejęcia przez Wykonawcę obowiązku wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca zadeklarował w ofercie wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców; d) zmianę podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie na innego(ych) podwykonawcę(ów) w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie nazwę(y) podwykonawcy(ów), któremu(ym) zamierza zlecić wykonanie części zamówienia; e) na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany umowy spowodowane tymi okolicznościami są niezbędne do prawidłowego wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego; f) ponadto zmiana umowy może mieć miejsce w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 Ustawy Pzp. 2. Wszystkie powyższe zmiany umowy wymienione w podpkt 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3. Zmiany umowy nie stanowi, w szczególności zmiana nazw stron, siedzib stron, danych teleadresowych. Wystarczające będzie pisemne powiadomienie strony o zaistniałej zmianie. 4. Zmiana numeru rachunku bankowego wymaga aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria PRZEDŁUŻONY OKRES GWARANCJI
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA OFERTY BRUTTO
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)