Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla KP Wojkowice, KP Łodygowice, KP Miedźna, PP Milówka, PP Istebna, CBŚP w Katowicach, LK w Katowicach

Data publikacji 2019-04-05
Data zakończenia 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534216-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla KP Wojkowice, KP Łodygowice, KP Miedźna, PP Milówka, PP Istebna, CBŚP w Katowicach, LK w Katowicach.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
a) 30 21 33 00-8 Komputer biurkowy,
b) 30 21 31 00-6 Komputery przenośne,
c) 30 23 13 00-0 Monitory ekranowe,
d) 38 65 21 00-1 Projektory.
3. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
4. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
4.1 załączniku nr 1 do SIWZ –formularz ofertowy,
4.2 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy,
4.3 załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy,
4.4 załączniku nr 4 do SIWZ – specyfikacja techniczna,
4.5 załączniku nr 5 do SIWZ – lista lokalizacji,
4.6 załączniku nr 6 do SIWZ – rozdzielnik sprzętu,
4.7 załączniku nr 7 do SIWZ – Passmark
4.8 załączniku nr 8 do SIWZ – protokół odbioru,
4.9 załączniku nr 9 do SIWZ – wykaz dostaw,
4.10 załączniku nr 10 do SIWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej,
4.11 załączniku nr 11 do SIWZ – oświadczenia Wykonawcy,
4.12 załączniku nr 12 do SIWZ – zobowiązanie innego podmiotu.
5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do SIWZ producenta i modelu oferowanych urządzeń. Brak wpisania modelu i/lub producenta oferowanych urządzeń będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako niezgodnej z SIWZ.
6. Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą sprzętu ponosi Wykonawca.
7. W przypadku wykazania przez Wykonawcę iż zaoferowany sprzęt został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu pod warunkiem, iż funkcjonalność i wydajność sprzętu nie będzie gorsza niż sprzętu zaoferowanego, a cena nie będzie wyższa od zaoferowanej w ofercie Wykonawcy. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego sprzętu.
8. Miejsce dostaw asortymentu w ramach zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - rozdzielnik sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji pomiędzy jednostkami określonymi w zał. nr 6 do SIWZ.
9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ dla poszczególnych pozycji. W okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosi Wykonawca. W przypadku awarii dysku twardego uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego (nie dotyczy pozycji nr 6 załącznika nr 3 do SIWZ – formularz cenowy), a Wykonawca dostarcza nowy dysk w ramach udzielonej gwarancji bez dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia (niewłaściwego działania) dostarczonych urządzeń.
10. W przypadku zaoferowania okresu gwarancyjnego dłuższego niż gwarancja producenta sprzętu Wykonawca dostarczy wraz z dostawą dokumenty gwarancyjne sprzętu potwierdzające objęcie asortymentu zwiększonym okresem gwarancji przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. W przypadku gdy Wykonawcą jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się, jednak Wykonawca do złożonej oferty winien przełożyć oświadczenie, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego asortymentu.
11. Zamawiający, żąda aby dostarczony asortyment był oznaczony znakiem CE, produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. Zamawiający żąda aby komputery były kompletne i skonfigurowane w sposób gotowy do pracy tj. posiadały zainstalowany, pochodzący z legalnego źródła i aktywowany system operacyjny na dysku rozruchowym wraz z aktualizacjami na dzień dostawy. Akcesoria niezbędne do prawidłowej pracy każdego urządzenia Wykonawca dostarczy wraz z oferowanym urządzeniem w komplecie. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed opublikowaniem postępowania przetargowego.
12. Zamawiający wymaga aby okres naprawy nie przekroczył 21 dni kalendarzowych. W przypadku braku możliwości terminowego usunięcia uszkodzenia Wykonawca zobowiązuje się w tym okresie dostarczyć Zamawiającemu sprawny sprzęt zastępczy, funkcjonalnie nie gorszy od uszkodzonego.
13. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
14. Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, iż w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej przedstawi oświadczenie producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. W przypadku gdy Wykonawcą jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się, jednak Wykonawca do złożonej oferty winien przełożyć oświadczenie, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego asortymentu.
15. UWAGA: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy.
16. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 03399fc8-e0e7-4e09-9dcc-126a8744ab88
Biuletyn 534216-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Regon 27020829200000
Zamawiajacy adres ulica ul. J. Lompy
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-038
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 002 050
Zamawiajacy fax 322 002 060
Zamawiajacy email zamowienia@slaska.policja.gov.pl
Adres strony url https://slaska-policja.eb2b.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://slaska-policja.eb2b.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://slaska-policja.eb2b.com.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://slaska-policja.eb2b.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla KP Wojkowice, KP Łodygowice, KP Miedźna, PP Milówka, PP Istebna, CBŚP w Katowicach, LK w Katowicach
Numer referencyjny ZP-2380-76-18/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla KP Wojkowice, KP Łodygowice, KP Miedźna, PP Milówka, PP Istebna, CBŚP w Katowicach, LK w Katowicach. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: a) 30 21 33 00-8 Komputer biurkowy, b) 30 21 31 00-6 Komputery przenośne, c) 30 23 13 00-0 Monitory ekranowe, d) 38 65 21 00-1 Projektory. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: 4.1 załączniku nr 1 do SIWZ –formularz ofertowy, 4.2 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy, 4.3 załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy, 4.4 załączniku nr 4 do SIWZ – specyfikacja techniczna, 4.5 załączniku nr 5 do SIWZ – lista lokalizacji, 4.6 załączniku nr 6 do SIWZ – rozdzielnik sprzętu, 4.7 załączniku nr 7 do SIWZ – Passmark 4.8 załączniku nr 8 do SIWZ – protokół odbioru, 4.9 załączniku nr 9 do SIWZ – wykaz dostaw, 4.10 załączniku nr 10 do SIWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej, 4.11 załączniku nr 11 do SIWZ – oświadczenia Wykonawcy, 4.12 załączniku nr 12 do SIWZ – zobowiązanie innego podmiotu. 5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do SIWZ producenta i modelu oferowanych urządzeń. Brak wpisania modelu i/lub producenta oferowanych urządzeń będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako niezgodnej z SIWZ. 6. Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą sprzętu ponosi Wykonawca. 7. W przypadku wykazania przez Wykonawcę iż zaoferowany sprzęt został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu pod warunkiem, iż funkcjonalność i wydajność sprzętu nie będzie gorsza niż sprzętu zaoferowanego, a cena nie będzie wyższa od zaoferowanej w ofercie Wykonawcy. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego sprzętu. 8. Miejsce dostaw asortymentu w ramach zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - rozdzielnik sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji pomiędzy jednostkami określonymi w zał. nr 6 do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ dla poszczególnych pozycji. W okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosi Wykonawca. W przypadku awarii dysku twardego uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego (nie dotyczy pozycji nr 6 załącznika nr 3 do SIWZ – formularz cenowy), a Wykonawca dostarcza nowy dysk w ramach udzielonej gwarancji bez dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia (niewłaściwego działania) dostarczonych urządzeń. 10. W przypadku zaoferowania okresu gwarancyjnego dłuższego niż gwarancja producenta sprzętu Wykonawca dostarczy wraz z dostawą dokumenty gwarancyjne sprzętu potwierdzające objęcie asortymentu zwiększonym okresem gwarancji przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. W przypadku gdy Wykonawcą jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się, jednak Wykonawca do złożonej oferty winien przełożyć oświadczenie, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego asortymentu. 11. Zamawiający, żąda aby dostarczony asortyment był oznaczony znakiem CE, produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. Zamawiający żąda aby komputery były kompletne i skonfigurowane w sposób gotowy do pracy tj. posiadały zainstalowany, pochodzący z legalnego źródła i aktywowany system operacyjny na dysku rozruchowym wraz z aktualizacjami na dzień dostawy. Akcesoria niezbędne do prawidłowej pracy każdego urządzenia Wykonawca dostarczy wraz z oferowanym urządzeniem w komplecie. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed opublikowaniem postępowania przetargowego. 12. Zamawiający wymaga aby okres naprawy nie przekroczył 21 dni kalendarzowych. W przypadku braku możliwości terminowego usunięcia uszkodzenia Wykonawca zobowiązuje się w tym okresie dostarczyć Zamawiającemu sprawny sprzęt zastępczy, funkcjonalnie nie gorszy od uszkodzonego. 13. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 14. Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, iż w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej przedstawi oświadczenie producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. W przypadku gdy Wykonawcą jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się, jednak Wykonawca do złożonej oferty winien przełożyć oświadczenie, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego asortymentu. 15. UWAGA: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy. 16. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-10T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Sukcesywne dostawy od dnia zawarcia umowy do dnia 10.12.2019r. Przedmiot zamówienia w ramach sukcesywnych dostaw będzie realizowany w terminie maksymalnie 14 dni od dnia złożenia zamówienia tj. wysłania e-mail na adres Wykonawcy, jednakże ostatnie zamówienie zostanie wysłane nie później niż do 25.11.2019 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie: a) art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp b) art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp Na potwierdzenie spełniania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda: (1) na podstawie art. 25a ust. 2 ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o spełnieniu tego warunku – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ (2) na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy Pzp - przedstawienia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, oświadczeń i dokumentów dotyczących braku podstaw wykluczenia wymienionych w Rozdziale IV B SIWZ. 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenia. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) wykonał minimum jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie dostawę zrealizowaną jednorazowo lub sukcesywnie w ramach jednej umowy lub realizowaną obecnie z tym, że wartość już zrealizowanej części musi wynosić co najmniej 100 000,00 zł netto. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający żąda: (1) na podstawie art. 25a ust. 2 ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o spełnieniu tego warunku – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ (2) na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy Pzp – przedstawienia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdz. III pkt. 2. Wykaz winien być sporządzony zgodnie ze wzorem załącznika nr 9 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 5. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcia wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Do złożenia ww. wykazu zostanie wezwany Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 15. Certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta oferowanego asortymentu (wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ) na proces produkcji. 16. Deklaracja producenta o spełnianiu przez oferowany asortyment wskazany w załączniku nr 3 do SIWZ) norm Energy Star 5.0 lub wyższej. 17. Deklaracja zgodności oferowanego sprzętu (wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ) z wymaganiami zasadniczymi (Deklaracja CE). 18. Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny dla producenta oferowanego asortymentu (wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ) na proces projektowania i produkcji.
Inne dokumenty niewymienione A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Formularz cenowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; 3. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 2 ustawy Pzp, złożone zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące podwykonawców. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oświadczenie w jakim czasie nastąpi wykonanie działań wynikających z gwarancji (czas reakcji serwisowej) od daty zgłoszenia drogą mailową Wykonawcy oraz że w przypadku braku możliwości terminowego usunięcia uszkodzenia Wykonawca zobowiązuje się w tym okresie dostarczyć Zamawiającemu sprawny sprzęt zastępczy, funkcjonalnie nie gorszy od uszkodzonego złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku braku podania czasu reakcji, Zamawiający uzna, iż Wykonawca dokona reakcji serwisowej w czasie minimalnym tj. w okresie 4-5 dni. 5. Oświadczenie, iż okres naprawy gwarancyjnej nie przekroczy 21 dni kalendarzowych złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 6. Oświadczenie, że dostarczony sprzęt podlega ocenie zgodności i jest oznaczony znakiem CE złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. Oświadczenie, że dostarczony sprzęt posiada certyfikat Energy Star 5.0 lub wyższy złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 8. Oświadczenie, że dostarczony sprzęt jest produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go spełniający minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 4 do SIWZ oraz że akcesoria niezbędne do prawidłowej pracy każdego urządzenia zostaną dostarczone wraz z oferowanym urządzeniem w komplecie, złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 9. Oświadczenie, że zainstalowane w dostarczonym sprzęcie oprogramowanie systemowe pochodzi z legalnego źródła dystrybucji, złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 10. Oświadczenie, że dostarczone procesory spełniają minimalne wymagania Zamawiającego wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 11. Oświadczenie o wydajności procesora (podane w punktach zgodnie z testem PassMark – załącznik nr 7 do SIWZ) dla pozycji nr 1 i pozycji nr 2 formularza cenowego wraz ze wskazaniem producenta i modelu procesora, złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 12. Oświadczenie o wielkości pamięci RAM dla pozycji nr 1 i pozycji nr 2 formularza cenowego złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 13. Oświadczenie o pojemności zaoferowanego dysku twardego dla pozycji nr 1 i pozycji nr 2 formularza cenowego złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 14. Oświadczenie o długości gwarancji na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia złożone na formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku braku wpisania długości gwarancji w kolumnie nr 11 formularza cenowego, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje gwarancję minimalną wskazaną w kolumnie nr 10 formularza cenowego. 15. Zgodnie z art. 91 ust. 3A ustawy Pzp. Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację na formularzu cenowym o następującej treści „Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie*/ nie będzie* prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania …………….. , oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku ……… - złożone na formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SIWZ). 16. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże część jaką będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm (danych kontaktowych) podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 17. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów – jeśli dotyczy (załącznik nr 12 do SIWZ). 18. Oświadczenie Wykonawcy, że na swój koszt zamontuje sprzęt i uruchomi go w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona https://slaska-policja.eb2b.com.pl
Elementy aukcji elektronicznej Zgodnie z SIWZ - ROZDZIAŁ XXIII – INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEWIDYWANEJ AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Ograniczenia do przedstawianych wartosci 1
Informaje udostepnione wykonawcom Zgodnie z SIWZ - ROZDZIAŁ XXIII – INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEWIDYWANEJ AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Informaje przebiegu aukcji Zgodnie z SIWZ - ROZDZIAŁ XXIII – INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEWIDYWANEJ AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Warunki do licytacji Zgodnie z SIWZ - ROZDZIAŁ XXIII – INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEWIDYWANEJ AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Zgodnie z SIWZ - ROZDZIAŁ XXIII – INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEWIDYWANEJ AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Zgodnie z SIWZ - ROZDZIAŁ XXIII – INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEWIDYWANEJ AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 30
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy. 2. Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: a) Zmiany obowiązującej stawki VAT z zachowaniem kwoty brutto wynikającej z realizacji umowy, b) Zmiany nazwy handlowej przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem utrzymania parametrów wskazanych w ofercie lub ich podwyższenia w zakresie pełnej dostawy przedmiotu zamówienia.
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Criterion

Kryteria suma gwarancji asortymentu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas reakcji serwisowej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria wielkość pamięci RAM dla pozycji nr 2 formularza cenowego
Znaczenie 5,00
  
Kryteria wielkość pamięci RAM dla pozycji nr 1 formularza cenowego
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)