,,Wyposażenie pracowni przyrodniczych w szkołach na terenie Gminy Niedrzwica Duża

Data publikacji 2019-04-05
Data zakończenia 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Gmina Niedrzwica Duża
Miejscowość Niedrzwica Duża
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534111-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia podzielony został na IV CZĘŚCI:
a) CZĘŚĆ I przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: sprzętu laboratoryjnego;
b) CZĘŚĆ II przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: sprzętu AGD;
c) CZĘŚĆ III przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: publikacji albumowych, przewodników, atlasów;

d) CZĘŚĆ IV przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: materiałów biurowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich w/w części zawiera załącznik do SIWZ pn. ,,Szczegółowe opisy przedmiotu zamienia (SOPZ)”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd4816a6-6448-4bb8-b129-d72ccb3d8ce5
Biuletyn 534111-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Niedrzwica Duża
Regon 54052900000000
Zamawiajacy adres ulica Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Niedrzwica Duża
Zamawiajacy kod pocztowy 24-220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 175 085,
Zamawiajacy fax 815 175 085
Zamawiajacy email przetargi@niedrzwicaduza.pl,
Adres strony url http://www.niedrzwicaduza.pl/
Adres strony internetowej narzedzia https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Nowoczesne szkoły w Gminie Niedrzwica Duża”, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne. 2. Przedmiot zamówienia polega na dostawie pomocy dydaktycznych i innych urządzeń potrzebnych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Niedrzwica Duża ul. Lubelska 30 24-220 Niedrzwica Duża
Nazwa nadana zamowieniu ,,Wyposażenie pracowni przyrodniczych w szkołach na terenie Gminy Niedrzwica Duża
Numer referencyjny ZP.271.1.8.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia podzielony został na IV CZĘŚCI: a) CZĘŚĆ I przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: sprzętu laboratoryjnego; b) CZĘŚĆ II przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: sprzętu AGD; c) CZĘŚĆ III przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: publikacji albumowych, przewodników, atlasów; d) CZĘŚĆ IV przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich w/w części zawiera załącznik do SIWZ pn. ,,Szczegółowe opisy przedmiotu zamienia (SOPZ)”.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu w żadnej z części zamówienia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu w żadnej z części zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu w żadnej z części zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 Pzp. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Istotne dla stron postanowienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ + wzór umowy
IV 4 14 Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia należytego wykonania umowy w żadnej z części przedmiotu zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umów dotyczących wszystkich części zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie ze wzorem dołączonym do SIWZ. 2. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie objętym zmianą; b) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym; c) dopuszcza się poprawę omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; d) dopuszcza się zmianę podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami/doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; e) dopuszcza się zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku działania siły wyższej oraz zdarzeń losowych wywołanych przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć, zagrażające życiu lub zdrowiu ludzi, a także brakiem dostępności przedmiotu zamówienia na rynku związany z trwającym procesem produkcyjnym – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności; f) w wyniku zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Współfinansującą w zakresie terminów (w tym terminu rzeczowej realizacji projektu) lub wysokości i warunków płatności dofinansowania realizacji projektu stanowiącego przedmiot niniejszej umowy – w zakresie objętym zmianą; g) w sytuacji, gdy pomoce dydaktyczne/urządzenia/sprzęty określone w specyfikacji/ofercie a następnie w umowie, przestały być produkowane/zostały wycofane ze sprzedaży i są niedostępne albo zostały uznane przez producenta za przestarzałe, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego - w takim przypadku zmiana nie powinna powodować wzrostu ceny ofertowej i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ, w/w zamianę przedmiotu umowy Zamawiający rozpatrzy, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia i propozycji zamiany, h) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; i) dopuszcza się zmianę wynagrodzenia przewidzianego w umowie w następujących przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa, - zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym - o wartość niezrealizowanej dostawy ustaloną w protokole zaawansowania dostawy na podstawie cen jednostkowych wskazanych w kalkulacji Wykonawcy doręczonej przed podpisaniem umowy.
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: sprzętu laboratoryjnego;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe . Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich w/w części zawiera załącznik do SIWZ pn. ,,Szczegółowe opisy przedmiotu zamienia (SOPZ)”.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa b) CZĘŚĆ II przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: sprzętu AGD;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich w/w części zawiera załącznik do SIWZ pn. ,,Szczegółowe opisy przedmiotu zamienia (SOPZ)”.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ III przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: publikacji albumowych, przewodników, atlasów;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe . Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich w/w części zawiera załącznik do SIWZ pn. ,,Szczegółowe opisy przedmiotu zamienia (SOPZ)”.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ IV przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: materiałów biurowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich w/w części zawiera załącznik do SIWZ pn. ,,Szczegółowe opisy przedmiotu zamienia (SOPZ)”.
  

Criterion

Kryteria czas dostawy przedmiotu zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)