Dostawa ręczników papierowych i papieru toaletowego.

Data publikacji 2019-04-05
Data zakończenia 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Papier toaletowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534069-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337610002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa ręczników papierowych i papieru toaletowego, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Papier toaletowy 1 warstwowy w rolce o średnicy 19 cm i długości min. 100 mb, o gramaturze 38-40 g/m2. Rozmiar pojemników na papier toaletowy: okrągłe o średnicy 23 cm; otwór do wypuszczania papieru 11 cm, głębokość pojemnika 12,5 cm.
Papier toaletowy do dozownika z automatyczną zmianą rolek, jednowarstwowy, gramatura min. 20 g/m2, wymiary: dł. min. 130m, średnica min. 13,2, max 13,3 cm, wewnętrzna średnica gilzy 3,5 cm, szerokość listka min. 9,9 a max. 10 cm, nasycenie bieli minimum 70%. Każda rolka pakowana w ochronną banderolę która zawiera instrukcję montażu rolki w dozowniku, papier nie perforowanym rolka dostarczana w oryginalnym plagiem umożliwiającym automatyczną zamianę rolki w dozowniku.
Ręczniki papierowe składane ZZ, jedna składka zawierająca nie mniej niż 150 listków. Nie farbujące rąk i nie pozostawiające po użyciu nieprzyjemnego zapachu, 100% celulozowy, biały, gramatura nie mniejsza niż 2x18 g/m2 2-warstwowy. Wymiary ręcznika 21 do 23x23 – do 25 cm. Rozmiary pojemników na ręczniki: szerokość 28 cm, wysokość 25 cm, głębokość 13 cm, wielkość otworu 24 cm.
Ręcznik papierowy w roli o wymiarach: szerokość min. 20 cm, długość min. 280 m, minimum 1120 odcinków w rolce (1 odcinek min. 21x25 cm). Gramatura: minimum 25g/m2. Kolor biały, 100% celuloza. Zastosowanie: systemy typu Matic. Ręcznik wraz z oryginalnym plagiem. Plag umożliwiać powinien montaż rolki w dozowniku - pasujący do dozowników zainstalowanych w szpitalu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ec0a408d-955c-4df9-844b-213868185a35
Biuletyn 534069-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
Regon 35156417900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Skarbowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-121
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 876 330
Zamawiajacy fax 126 876 331
Zamawiajacy email zp@dietl.krakow.pl
Adres strony url www.dietl.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dietl.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, pokój 307 (Kancelaria), III piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa ręczników papierowych i papieru toaletowego.
Numer referencyjny SZP/5/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa ręczników papierowych i papieru toaletowego, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Papier toaletowy 1 warstwowy w rolce o średnicy 19 cm i długości min. 100 mb, o gramaturze 38-40 g/m2. Rozmiar pojemników na papier toaletowy: okrągłe o średnicy 23 cm; otwór do wypuszczania papieru 11 cm, głębokość pojemnika 12,5 cm. Papier toaletowy do dozownika z automatyczną zmianą rolek, jednowarstwowy, gramatura min. 20 g/m2, wymiary: dł. min. 130m, średnica min. 13,2, max 13,3 cm, wewnętrzna średnica gilzy 3,5 cm, szerokość listka min. 9,9 a max. 10 cm, nasycenie bieli minimum 70%. Każda rolka pakowana w ochronną banderolę która zawiera instrukcję montażu rolki w dozowniku, papier nie perforowanym rolka dostarczana w oryginalnym plagiem umożliwiającym automatyczną zamianę rolki w dozowniku. Ręczniki papierowe składane ZZ, jedna składka zawierająca nie mniej niż 150 listków. Nie farbujące rąk i nie pozostawiające po użyciu nieprzyjemnego zapachu, 100% celulozowy, biały, gramatura nie mniejsza niż 2x18 g/m2 2-warstwowy. Wymiary ręcznika 21 do 23x23 – do 25 cm. Rozmiary pojemników na ręczniki: szerokość 28 cm, wysokość 25 cm, głębokość 13 cm, wielkość otworu 24 cm. Ręcznik papierowy w roli o wymiarach: szerokość min. 20 cm, długość min. 280 m, minimum 1120 odcinków w rolce (1 odcinek min. 21x25 cm). Gramatura: minimum 25g/m2. Kolor biały, 100% celuloza. Zastosowanie: systemy typu Matic. Ręcznik wraz z oryginalnym plagiem. Plag umożliwiać powinien montaż rolki w dozowniku - pasujący do dozowników zainstalowanych w szpitalu.
Cpv glowny przedmiot 33761000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 333000,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań; Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań; W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający żąda: - zgłoszeń do odpowiednich rejestrów (rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania), deklaracji zgodności z wymaganiami wspólnoty europejskiej lub inne dokumenty zgodne z wymaganiami wspólnoty europejskiej wydane przez jednostkę notyfikowaną, oznakowania znakiem CE - wymaganych przez prawo polskie, na podstawie, których są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych, - karty techniczne produktu wystawione przez producenta lub folderów/katalogów zawierających szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z zaznaczeniem pozycji, której dotyczy, W celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą po 1 sztuce próbek do każdego zamawianego elementu (papier 1 warstwowy, papier toaletowy do dozownika, ręcznik papierowy składany, ręcznik papierowy w roli). Wystarczy załączyć po 1 listku. Zwrot próbek następuje na wniosek i koszt dostawcy.
Inne dokumenty niewymienione - wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 do SIWZ, - formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ; - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3A do SIWZ; - wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 5 ustawy PZP zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3B do SIWZ; - wypełnione oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ – w ciągu trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP; - Zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ – o ile dotyczy; - Zamawiający prosi Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia o załączenie dodatkowo do oferty formularza cenowego wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na elektronicznych nośnikach danych (np. na płycie CD). Przedłożony w ten sposób formularz nie stanowi części oferty – w postępowaniu wiążąca jest treść oferty złożona w formie pisemnej. Załączone na elektronicznych nośnikach danych informacje służyć będą jedynie do usprawnienia procesu sprawdzania poprawności ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści umowy, w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku: 1) wstrzymania produkcji oferowanego towaru, 2) zakończenia produkcji oferowanego towaru, 3) pojawienia się w ofercie Dostawcy towaru o równoważnych lub przewyższających parametrach do towarów zawartych w załączniku nr 1 do umowy, 4) zmiany wielkości opakowań, 5) zaproponowania odpowiednika danego towaru w przypadku obiektywnej niedostępności towaru z umowy, 6) zmiany danych dotyczące Dostawcy, w tym danych dotyczących rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu), 7) zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentu wyszczególnionego w załączniku do umowy, przy zachowaniu zaoferowanych przez dostawcę cen jednostkowych i sumarycznej ceny brutto umowy, 8) zastosowania oferty promocyjnej w stosunku do towaru z umowy/ ew. zamiennika, 9) zmiany danych dotyczące Dostawcy, w tym danych dotyczących rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu), 10) zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami towaru wyszczególnionego w załączniku do umowy, przy zachowaniu, 11) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 12) zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadkach określonych w §3 ust. 5. 2. W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 1 pkt 1) -6) dostawca w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje inny towar o tym samym zastosowaniu, w przeliczonych ilościach i wyceniony proporcjonalnie do zaoferowanego w umowie. W przypadku braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej, Zamawiający może wyrazić zgodę na sprzedaż w cenie zbliżonej do rynkowej lub na wyłączenie tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemnie/faksem Zamawiającemu do akceptacji informację o nowej cenie lub/i informację o czasowym wyłączeniu tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej z podaniem przyczyn takiego stanu. 3. Zmiany proponowane powyżej nie wymagają formy pisemnego aneksu. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa w § 3 ust. 5 pkt 3) (zmiana stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy), ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z umowy ceny netto pozostały niezmienione. Zmiany cen brutto wynikające z ewentualnych zmian stawek podatku VAT, będą wymagały wprowadzenia, poprzez zawarcie stosownego aneksu do niniejszej umowy. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa w § 3 ust. 4 pkt 1) -2) (wynagrodzenie i ubezpieczenie) ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie. Zmiany cen brutto wynikające z ewentualnych zmian wynagrodzeni i ubezpieczenia osób mających wpływ na realizację niniejszej umowy, będą wymagały wprowadzenia, poprzez zawarcie stosownego aneksu do niniejszej umowy. 6. Ponadto, dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie trybie zgodnym z zapisami art. 144 Prawa zamówień publicznych. 7. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem sytuacji, w których wyraźny zapis umowy stanowi inaczej.
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)