GuidZP400 |
ec0a408d-955c-4df9-844b-213868185a35
|
Biuletyn |
534069-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
|
Regon |
35156417900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Skarbowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-121
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 876 330
|
Zamawiajacy fax |
126 876 331
|
Zamawiajacy email |
zp@dietl.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.dietl.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dietl.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, pokój 307 (Kancelaria), III piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa ręczników papierowych i papieru toaletowego.
|
Numer referencyjny |
SZP/5/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ręczników papierowych i papieru toaletowego, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Papier toaletowy 1 warstwowy w rolce o średnicy 19 cm i długości min. 100 mb, o gramaturze 38-40 g/m2. Rozmiar pojemników na papier toaletowy: okrągłe o średnicy 23 cm; otwór do wypuszczania papieru 11 cm, głębokość pojemnika 12,5 cm.
Papier toaletowy do dozownika z automatyczną zmianą rolek, jednowarstwowy, gramatura min. 20 g/m2, wymiary: dł. min. 130m, średnica min. 13,2, max 13,3 cm, wewnętrzna średnica gilzy 3,5 cm, szerokość listka min. 9,9 a max. 10 cm, nasycenie bieli minimum 70%. Każda rolka pakowana w ochronną banderolę która zawiera instrukcję montażu rolki w dozowniku, papier nie perforowanym rolka dostarczana w oryginalnym plagiem umożliwiającym automatyczną zamianę rolki w dozowniku.
Ręczniki papierowe składane ZZ, jedna składka zawierająca nie mniej niż 150 listków. Nie farbujące rąk i nie pozostawiające po użyciu nieprzyjemnego zapachu, 100% celulozowy, biały, gramatura nie mniejsza niż 2x18 g/m2 2-warstwowy. Wymiary ręcznika 21 do 23x23 – do 25 cm. Rozmiary pojemników na ręczniki: szerokość 28 cm, wysokość 25 cm, głębokość 13 cm, wielkość otworu 24 cm.
Ręcznik papierowy w roli o wymiarach: szerokość min. 20 cm, długość min. 280 m, minimum 1120 odcinków w rolce (1 odcinek min. 21x25 cm). Gramatura: minimum 25g/m2. Kolor biały, 100% celuloza. Zastosowanie: systemy typu Matic. Ręcznik wraz z oryginalnym plagiem. Plag umożliwiać powinien montaż rolki w dozowniku - pasujący do dozowników zainstalowanych w szpitalu.
|
Cpv glowny przedmiot |
33761000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
333000,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający żąda:
- zgłoszeń do odpowiednich rejestrów (rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania), deklaracji zgodności z wymaganiami wspólnoty europejskiej lub inne dokumenty zgodne z wymaganiami wspólnoty europejskiej wydane przez jednostkę notyfikowaną, oznakowania znakiem CE - wymaganych przez prawo polskie, na podstawie, których są dopuszczone do obrotu
i stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych,
- karty techniczne produktu wystawione przez producenta lub folderów/katalogów zawierających szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z zaznaczeniem pozycji, której dotyczy,
W celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą po 1 sztuce próbek do każdego zamawianego elementu (papier 1 warstwowy, papier toaletowy do dozownika, ręcznik papierowy składany, ręcznik papierowy w roli). Wystarczy załączyć po 1 listku. Zwrot próbek następuje na wniosek i koszt dostawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 do SIWZ,
- formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ;
- wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3A do SIWZ;
- wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 5 ustawy PZP zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3B do SIWZ;
- wypełnione oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ – w ciągu trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP;
- Zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ – o ile dotyczy;
- Zamawiający prosi Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia o załączenie dodatkowo do oferty formularza cenowego wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na elektronicznych nośnikach danych (np. na płycie CD). Przedłożony w ten sposób formularz nie stanowi części oferty – w postępowaniu wiążąca jest treść oferty złożona w formie pisemnej. Załączone na elektronicznych nośnikach danych informacje służyć będą jedynie do usprawnienia procesu sprawdzania poprawności ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści umowy, w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku:
1) wstrzymania produkcji oferowanego towaru,
2) zakończenia produkcji oferowanego towaru,
3) pojawienia się w ofercie Dostawcy towaru o równoważnych lub przewyższających parametrach do towarów zawartych w załączniku nr 1 do umowy,
4) zmiany wielkości opakowań,
5) zaproponowania odpowiednika danego towaru w przypadku obiektywnej niedostępności towaru z umowy,
6) zmiany danych dotyczące Dostawcy, w tym danych dotyczących rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu),
7) zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentu wyszczególnionego w załączniku do umowy, przy zachowaniu zaoferowanych przez dostawcę cen jednostkowych
i sumarycznej ceny brutto umowy,
8) zastosowania oferty promocyjnej w stosunku do towaru z umowy/ ew. zamiennika,
9) zmiany danych dotyczące Dostawcy, w tym danych dotyczących rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu),
10) zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami towaru wyszczególnionego w załączniku do umowy, przy zachowaniu,
11) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
12) zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadkach określonych w §3 ust. 5.
2. W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 1 pkt 1) -6) dostawca w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje inny towar o tym samym zastosowaniu, w przeliczonych ilościach i wyceniony proporcjonalnie do zaoferowanego w umowie.
W przypadku braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej, Zamawiający może wyrazić zgodę na sprzedaż w cenie zbliżonej do rynkowej lub na wyłączenie tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemnie/faksem Zamawiającemu do akceptacji informację o nowej cenie lub/i informację o czasowym wyłączeniu tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru
w cenie przetargowej z podaniem przyczyn takiego stanu.
3. Zmiany proponowane powyżej nie wymagają formy pisemnego aneksu.
4. W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa w § 3 ust. 5 pkt 3) (zmiana stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy), ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z umowy ceny netto pozostały niezmienione. Zmiany cen brutto wynikające z ewentualnych zmian stawek podatku VAT, będą wymagały wprowadzenia, poprzez zawarcie stosownego aneksu do niniejszej umowy.
5. W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa w § 3 ust. 4 pkt 1) -2) (wynagrodzenie i ubezpieczenie) ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie. Zmiany cen brutto wynikające z ewentualnych zmian wynagrodzeni i ubezpieczenia osób mających wpływ na realizację niniejszej umowy, będą wymagały wprowadzenia, poprzez zawarcie stosownego aneksu do niniejszej umowy.
6. Ponadto, dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie trybie zgodnym z zapisami art. 144 Prawa zamówień publicznych.
7. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem sytuacji, w których wyraźny zapis umowy stanowi inaczej.
|
IV 4 4 data |
2019-04-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:15
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|