Dostawa warzyw dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych

Data publikacji 2019-04-05
Data zakończenia 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Zakład Karny w Przytułach Starych
Miejscowość Rzekuń
Województwo mazowieckie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Urządzenia do nadawania audycji,
  • Aparatura nadawcza wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534169-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 32121001, 32211117, 153311424, 32223219
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zad.1 Ziemniaki jadalne wczesne 03212100-1 kg 200 000

Zad.2 Buraki ćwikłowe 03221111-7 kg 25 000
Cebula 03221113-1 kg 50 000
Kapusta biała 03221410-3 kg 35 000
Kapusta czerwona 03221410-3 kg 10 000
Marchew 03221112-4 kg 60 000
Pomidor 03221240-0 kg 5 000
Ogórek świeży 03221270-9 kg 3 000
Seler 03221110-0 kg 4 000
Por 03221110-0 kg 4 000
Papryka 03221230-7 kg 3 000
Pieczarki 03221260-6 kg 3 000
Kapusta włoska 03221114-8 kg 14 000

Zad.3 Kapusta kiszona 15331142-4 kg 20 000
Ogórek kiszony 15331000-7 kg 15 000

Zad.4 Jabłka 03222321-9 kg 20 000

Dodatkowe informacje

GuidZP400 51154693-e9c1-4942-9787-e39876f2db11
Biuletyn 534169-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny w Przytułach Starych
Regon 14628308000000
Zamawiajacy adres ulica Przytuły Stare
Zamawiajacy miejscowosc Rzekuń
Zamawiajacy kod pocztowy 07-411
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 29 764 42 22
Zamawiajacy fax 29 764 89 29
Zamawiajacy email zk_przytuly_stare@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wyłącznie pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przytuły Stare 13A, 07-411 Rzekuń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa warzyw dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych
Numer referencyjny DKW.2232.03.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Zad.1 Ziemniaki jadalne wczesne 03212100-1 kg 200 000 Zad.2 Buraki ćwikłowe 03221111-7 kg 25 000 Cebula 03221113-1 kg 50 000 Kapusta biała 03221410-3 kg 35 000 Kapusta czerwona 03221410-3 kg 10 000 Marchew 03221112-4 kg 60 000 Pomidor 03221240-0 kg 5 000 Ogórek świeży 03221270-9 kg 3 000 Seler 03221110-0 kg 4 000 Por 03221110-0 kg 4 000 Papryka 03221230-7 kg 3 000 Pieczarki 03221260-6 kg 3 000 Kapusta włoska 03221114-8 kg 14 000 Zad.3 Kapusta kiszona 15331142-4 kg 20 000 Ogórek kiszony 15331000-7 kg 15 000 Zad.4 Jabłka 03222321-9 kg 20 000
Cpv glowny przedmiot 03212100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w poniższym zakresie: 20.2.1. Zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 20.2.2. Zmiany wysokości ceny o kwotę, wynikającą z urzędowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług, obowiązującej w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT i zmiany wynagrodzenia brutto; 20.2.3. Zmiany terminu wykonania z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności;
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 22.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 22.2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Zakładu Karnego w Przytułach Starych Zakład Karny w Przytułach Starych Przytuły Stare 13A, 07-411 Rzekuń 22.3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Przytułach Starych jest por. Krzysztof Łępicki, iod_przytuly_stare@sw.gov.pl, 29 764 81 16 lub 29 764 42 22 wew. 6850 22.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostawy warzyw do ZK w Przytułach Starych, nr sprawy DKW.2232.3.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 22.5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 22.6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 22.7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 22.8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 22.9. Posiada Pani/Pan: 22.9.1. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 22.9.2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; 22.9.3. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 22.9.4. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 22.10. Nie przysługuje Pani/Panu: 22.10.1. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 22.10.2. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 22.10.3. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ___________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad.1 Ziemniaki jadalne wczesne 03212100-1 kg 200 000
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221111-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad.2 Buraki ćwikłowe 03221111-7 kg 25 000 Cebula 03221113-1 kg 50 000 Kapusta biała 03221410-3 kg 35 000 Kapusta czerwona 03221410-3 kg 10 000 Marchew 03221112-4 kg 60 000 Pomidor 03221240-0 kg 5 000 Ogórek świeży 03221270-9 kg 3 000 Seler 03221110-0 kg 4 000 Por 03221110-0 kg 4 000 Papryka 03221230-7 kg 3 000 Pieczarki 03221260-6 kg 3 000 Kapusta włoska 03221114-8 kg 14 000
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331142-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad.3 Kapusta kiszona 15331142-4 kg 20 000 Ogórek kiszony 15331000-7 kg 15 000
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03222321-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad.4 Jabłka 03222321-9 kg 20 000
  

Criterion

Kryteria Wartość % upustu
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)