GuidZP400 |
0ab25229-e70b-4131-9ed0-b728f52be411
|
Biuletyn |
535045-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Babiogórski Park Narodowy z siedzibą w Zawoi
|
Regon |
12246219200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zawoja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1403
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zawoja
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-222
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
338 775 110,
|
Zamawiajacy fax |
338 775 554
|
Zamawiajacy email |
park@bgpn.pl, mhudyka@bgpn.pl
|
Adres strony url |
www.bgpn.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.malopolska.pl/bgpn ; www.bgpn.pl/przetargi
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt nr POIS.02.04.00-00-0002/18 „Ocena stanu ekosystemów Babiogórskiego Parku Narodowego za pomocą nowoczesnych metod teledetekcyjnych.”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Osoba Prawna Park Narodowy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.malopolska.pl/bgpn ; www.bgpn.pl/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.malopolska.pl/bgpn ; www.bgpn.pl/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Babiogórski Park Narodowy z siedzibą w Zawoi, Zawoja 1403, 34-222 Zawoja
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oprogramowania GIS-owego wraz ze szkoleniem z obsługi oprogramowania.
|
Numer referencyjny |
ZP-2/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi polegającej na:
a) Dostawie oprogramowania 3 szt. licencji ArcGIS for Desktop Advanced 10.x (w najnowszej wersji dostępnej na rynku) wraz z rozszerzeniami:
• Licencja 3 szt. ArcGIS Spatial Analyst,
• Licencja 3 szt. 3D Analyst,
• Licencja 2 szt. ArcGIS Network Analyst,
• Licencja 1 szt. Publisher
lub równoważnego pakietu oprogramowania klasy GIS (przez równoważny rozumie się dostarczenie programu lub pakietu programów posiadających przynajmniej wyszczególnione załączniku nr 1 do SIWZ w pkt. I funkcjonalności oprogramowania ArcGIS for Desktop Advanced 10.x oraz wyszczególnionych rozszerzeń.
b) Dostawie oprogramowania 1 szt. Licencji ENVI&IDL (w najnowszej wersji dostępnej na rynku) wraz z rozszerzeniami:
• Licencja 1 szt. ENVI Feature Extraction Module,
• Licencja 1 szt. ENVI DEM Extraction Module
lub równoważnego pakietu oprogramowania klasy LIDAR (przez równoważny rozumie się dostarczenie programu lub pakietu programów posiadających przynajmniej wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ w punkcie II funkcjonalności oprogramowania ENVI oraz wyszczególnionych rozszerzeń.
c) Przeprowadzeniu szkolenia z obsługi dostarczonego oprogramowania, o którym mowa w punkcie 3.1. lit. a), b).
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: „SOPZ”) stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
3.3. Celem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy, którego zadaniem będzie kompleksowa dostawa oprogramowania do map wraz z modułami oraz oprogramowania do danych lidarowych wraz z modułami oraz przeprowadzenie szkolenia z dostarczonego oprogramowania w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0002/18 „Ocena stanu ekosystemów Babiogórskiego Parku Narodowego za pomocą nowoczesnych metod teledetekcyjnych.”.
3.4. W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia „równoważnego”, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane oprogramowania spełniają wszystkie funkcjonalności opisane w Załączniku nr 1 – SOPZ niniejszej SIWZ zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
3.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
3.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
48460000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w w/w zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w w/w zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
3.1) Zamawiający uzna warunek, w zakresie doświadczenia, za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem, polegającym na wykazaniu usług, które wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które potwierdzą że:
a) przeprowadził minimum 2 szkolenia (instruktaż) z zaproponowanego oprogramowania klasy GIS i minimum 2 szkolenia (instruktaż) z zaproponowanego oprogramowania klasy LIDAR o wartości brutto co najmniej 10 000,00 zł każde.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymogu Wykonawca przedstawi wykaz zrealizowanych usług zgodnych z wymaganiami Zamawiającego (w przypadku, gdy określone prace są częścią większych zamówień dotyczących szerszego zakresu prac, należy podać budżet dotyczący wymaganego asortymentu prac i tylko te prace należy wymienić) wraz z załączonymi dowodami (referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7.1.1 oświadczenia Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ i braku podstaw do wykluczenia, złożone na formularzach określonych w załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ.
7.1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
7.2 Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:
(1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
(2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz
(3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
7.3 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.
|
Zakresie warunkow udzialu |
7.4.1 wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 6.2.3. SIWZ. (Załącznik nr 7 do SIWZ)
7.4.2 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:
4000 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).
9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w:
Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Krakowie
nr rachunku: 46 1130 1150 0012 1252 7890 0001
przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium
w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Na dowodzie wpłaty należy wpisać: ,,ZP-2/2019”.
9.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać:
- termin obowiązywania (musi obejmować okres związania ofertą począwszy od upływu terminu składania ofert),
- kwotę (równa kwocie wadium),
- jednoznacznie określonego gwaranta lub poręczyciela (wystawiającego gwarancję lub poręczenia),
- określonego beneficjenta gwarancji,
- bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją (gwarant lub poręczyciel zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta, na konto wskazane przez beneficjenta),
- płatność na pierwsze żądanie (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta, zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy Pzp),
- nieodwołalność gwarancji lub poręczenia (gwarant lub poręczyciel nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonej gwarancji lub poręczenia).
9.5. Brak w poręczeniu lub gwarancji jakiegokolwiek z powyższych elementów, jak również wprowadzenie warunków ograniczających dla Zamawiającego w korzystaniu z wadium, traktowane będzie jako nie wniesienie wadium i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.
9.6. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
9.7. Oryginał dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
9.8. W przypadku wykonawcy który wniósł wadium, a nie złożył do upływu terminu składania ofert swojej oferty, Zamawiający zwraca wadium na wniosek wykonawcy który nie złożył oferty do upływu terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
15.1. O terminie i miejscu zawarcia umowy wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza zostanie powiadomiony niezwłocznie po upływie terminu do wniesienia odwołania lub zakończeniu postępowania odwoławczego.
15.2. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
15.3. Brak przekazania przed podpisaniem umowy powyższych dokumentów będzie jednoznaczny z odmową podpisania umowy przez wykonawcę. Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
15.4. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.
|
IV 4 14 |
17.1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
17.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie 5% ceny brutto łącznej wynikającej na daną część zamówienia.
17.3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
17.4. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowę zawarto w formie pisemnej. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia Umowy wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2019-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
60
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Minister właściwy ds. rozwoju (Minister Inwestycji i Rozwoju), pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIŚ 2014-2020), mający swoją siedzibę pod adresem: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa.;
W ramach realizacji projektu „Ocena stanu ekosystemów Babiogórskiego Parku Narodowego za pomocą nowoczesnych metod teledetekcji”, Babiogórski Park Narodowy z siedzibą w Zawoi pełni rolę podmiotu, któremu powierzono przetwarzanie danych osobowych, 34-222 Zawoja 1403;
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wyznaczonym przez administratora jest możliwy:
pod adresem: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa,
pod adresem poczty elektronicznej: IOD@miir.gov.pl
oraz wyznaczonym przez Babiogórskim Parku Narodowego z siedzibą w Zawoi,
kontakt: iodo@bgpn.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa oprogramowania GIS-owego wraz ze szkoleniem z obsługi oprogramowania.” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz w celu realizacji umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
Dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby realizacji POIŚ 2014-2020 na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w szczególności w celu realizacji projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się m.in. z uwzględnieniem następujących przepisów prawa:
- rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego, oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego Rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006,
- rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 1011/2014 z dnia 22 września 2014 r. ustanawiającego szczegółowe przepisy wykonawcze do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w odniesieniu do wzorów służących do przekazywania Komisji określonych informacji oraz szczegółowe przepisy dotyczące wymiany informacji między beneficjentami a instytucjami zarządzającymi, certyfikującymi, audytowymi i pośredniczącymi,
- ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późń. zm.), dalej „ustawa Pzp”; a także inne podmioty, którym Instytucja Zarządzająca POIŚ 2014-2020 powierzyła wykonywanie zadań związanych z realizacją Programu, w tym w szczególności podmioty pełniące funkcje instytucji pośredniczących i wdrażających.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r., tj. przez okres dwóch lat, liczony od dnia 31 grudnia następującego po złożeniu zestawienia wydatków do Komisji Europejskiej, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego projektu, z zastrzeżeniem konieczności dłuższego przechowywania dokumentów dla celów kontroli. Równocześnie, okres przechowywania uwzględnia przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz ustawy Pzp zgodnie z art. 97 ust. 1, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|