GuidZP400 |
5231d165-0155-4556-a74c-f3f8176fea6a
|
Biuletyn |
534898-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
|
Regon |
29558000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żołnierska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-561
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 89 5393472
|
Zamawiajacy fax |
+48 602816545
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wssd.olsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna, wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyroby medyczne, implanty ACL, narzędzia i osprzęt do aparatury medycznej.
|
Numer referencyjny |
SZP-332-21PN-2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie nr 1. Implanty do ACL (śruby interferencyjne tytanowi i biowchłanialne 40 szt; drut prowadzący 15 szt, płytka metalowa 30 szt.) łącznie 5 pozycji w zadaniu
- Zadanie nr 2 – Osprzęt do laparoskopu Storz (uszczelki, ostrza wymienne, dreny płuczące, optyka Hopkins, wkład nożyczek, tubus ClickeLine) łącznie 19 pozycji w zadaniu
- Zadanie nr 3 - Narzędzia artroskopowe (celownik do szycia tylnego, narzędzia do szycia łąkotki i tkanek, igły, obcinak artroskopowy itp.) łącznie 6 pozycji w zadaniu
- Zadanie nr 4 - Filtr do respiratora Servo-i – 240 szt.
- Zadanie nr 5 - Układ oddechowy i inne akcesoria do Infant Flov (jednorazowy układ pacjenta 100 szt; końcówki donosowe różne 120 szt.) łącznie 5 pozycji w zadanu
- Zadanie nr 6 - Układ oddechowy i inne akcesoria do Opti Flov (układ oddechowy ze spiralną grzałką 50 szt; filtr powietrza 10 szt;
- Zadanie nr 7 - Akcesoria do inkubatora ATOM (Air Inciu) i aparatu do wentylacji FABIAN (czepce różne rozmiary 60 szt; łącznik respiratora 10 szt; filtr 10 szt
- Zadanie nr 8 - Akcesoria do aparatu VAPOTERM (kaniule różne rodzaje 70 szt; układy oddechowe 20 szt.) łącznie 9 poz. w zadaniu.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3. W celu potwierdzenia, że oferowany produkt w zadaniu odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie:
3.1 dot. zadania nr od 1 do 8 - w przypadku wyrobów, które są dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami prawa – dot. produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego , Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiedniej Deklaracji zgodności CE lub Certyfikatu zgodności CE
Dot. ppkt 3.1 – dopuszcza się załączenie do oferty stosownego oświadczenia Wykonawcy, w którym potwierdzi on, że posiada dokumenty dopuszczające do obrotu produkty/wyroby medyczne zaoferowane w niniejszym postępowaniu oraz zdeklaruje, że przedłoży je na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie.
3.2 Dotyczy zadania Nr 2, 4, 5, 6, 7, 8 - aparatura medyczna, do której kupowany jest osprzęt znajduje się na wyposażeniu Szpitala i stanowi własność Zamawiającego. Zamawiający wymaga zaoferowania wyłącznie produktów oryginalnych i fabrycznie nowych do ww urządzeń i dedykowanych przez producenta tego urządzenia. Nie dopuszcza oferowania osprzętu regenerowanego i równoważnego.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje asortyment producenta innego niż producenta urządzenia lub osprzętu przez niego dedykowanego, z którym zaoferowany asortyment musi być kompatybilny, niezależnie musi w ofercie złożyć oświadczenie producenta oferowanego asortymentu, że produkty te są w pełni kompatybilne z danym urządzeniem i akceptowalne przez producenta urządzenia posiadanego przez Szpital, i że nie spowodują one usterek w jego działaniu, uszkodzeń, utraty uprawnień autoryzacyjnych z tyt. rękojmi itp..
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie ppkt 1.1 i 1.2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy,
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ z informacjami dot. cen, nr katalogowych i producentów oferowanych produktów
3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy .
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
IV 4 6 |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
1.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia
1.4 zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e niezależnie od ich wartości,
1.5 zmian razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu
1.6 łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
1.7 zmiany postanowień umowy zawsze jeśli są one korzystne dal Zamawiającego w szczególności w przypadku obniżenia ceny za przedmiot zamówienia
2. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 1.1.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 1.1.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiany danych teleadresowych,;
Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2019-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33183100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
- Zadanie nr 1. Implanty do ACL (śruby interferencyjne tytanowi i biowchłanialne 40 szt; drut prowadzący 15 szt, płytka metalowa 30 szt.) łącznie 5 pozycji w zadaniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Osprzęt do laparoskopu Storz (uszczelki, ostrza wymienne, dreny płuczące, optyka Hopkins, wkład nożyczek, tubus ClickeLine) łącznie 19 pozycji w zadaniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33183100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
- Narzędzia artroskopowe (celownik do szycia tylnego, narzędzia do szycia łąkotki i tkanek, igły, obcinak artroskopowy itp.) łącznie 6 pozycji w zadaniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Filtr do respiratora Servo-i – 240 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Układ oddechowy i inne akcesoria do Infant Flov (jednorazowy układ pacjenta 100 szt; końcówki donosowe różne 120 szt.) łącznie 5 pozycji w zadaniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Układ oddechowy i inne akcesoria do Opti Flov (układ oddechowy ze spiralną grzałką 50 szt; filtr powietrza 10 szt;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
- Akcesoria do inkubatora ATOM (Air Inciu) i aparatu do wentylacji FABIAN (czepce różne rozmiary 60 szt; łącznik respiratora 10 szt; filtr 10 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do aparatu VAPOTERM (kaniule różne rodzaje 70 szt; układy oddechowe 20 szt.) łącznie 9 poz. w zadaniu
|
| |