Wyroby medyczne, implanty ACL, narzędzia i osprzęt do aparatury medycznej.

Data publikacji 2019-04-08
Data zakończenia 2019-04-16 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534898-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331831007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1. Implanty do ACL (śruby interferencyjne tytanowi i biowchłanialne 40 szt; drut prowadzący 15 szt, płytka metalowa 30 szt.) łącznie 5 pozycji w zadaniu
- Zadanie nr 2 – Osprzęt do laparoskopu Storz (uszczelki, ostrza wymienne, dreny płuczące, optyka Hopkins, wkład nożyczek, tubus ClickeLine) łącznie 19 pozycji w zadaniu
- Zadanie nr 3 - Narzędzia artroskopowe (celownik do szycia tylnego, narzędzia do szycia łąkotki i tkanek, igły, obcinak artroskopowy itp.) łącznie 6 pozycji w zadaniu
- Zadanie nr 4 - Filtr do respiratora Servo-i – 240 szt.
- Zadanie nr 5 - Układ oddechowy i inne akcesoria do Infant Flov (jednorazowy układ pacjenta 100 szt; końcówki donosowe różne 120 szt.) łącznie 5 pozycji w zadanu
- Zadanie nr 6 - Układ oddechowy i inne akcesoria do Opti Flov (układ oddechowy ze spiralną grzałką 50 szt; filtr powietrza 10 szt;
- Zadanie nr 7 - Akcesoria do inkubatora ATOM (Air Inciu) i aparatu do wentylacji FABIAN (czepce różne rozmiary 60 szt; łącznik respiratora 10 szt; filtr 10 szt
- Zadanie nr 8 - Akcesoria do aparatu VAPOTERM (kaniule różne rodzaje 70 szt; układy oddechowe 20 szt.) łącznie 9 poz. w zadaniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5231d165-0155-4556-a74c-f3f8176fea6a
Biuletyn 534898-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Regon 29558000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żołnierska
Zamawiajacy adres numer domu 18a
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48 89 5393472
Zamawiajacy fax +48 602816545
Zamawiajacy email przetargi@wssd.olsztyn.pl
Adres strony url www.wssd.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wssd.olsztyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wssd.olsztyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna, wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
Nazwa nadana zamowieniu Wyroby medyczne, implanty ACL, narzędzia i osprzęt do aparatury medycznej.
Numer referencyjny SZP-332-21PN-2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie nr 1. Implanty do ACL (śruby interferencyjne tytanowi i biowchłanialne 40 szt; drut prowadzący 15 szt, płytka metalowa 30 szt.) łącznie 5 pozycji w zadaniu - Zadanie nr 2 – Osprzęt do laparoskopu Storz (uszczelki, ostrza wymienne, dreny płuczące, optyka Hopkins, wkład nożyczek, tubus ClickeLine) łącznie 19 pozycji w zadaniu - Zadanie nr 3 - Narzędzia artroskopowe (celownik do szycia tylnego, narzędzia do szycia łąkotki i tkanek, igły, obcinak artroskopowy itp.) łącznie 6 pozycji w zadaniu - Zadanie nr 4 - Filtr do respiratora Servo-i – 240 szt. - Zadanie nr 5 - Układ oddechowy i inne akcesoria do Infant Flov (jednorazowy układ pacjenta 100 szt; końcówki donosowe różne 120 szt.) łącznie 5 pozycji w zadanu - Zadanie nr 6 - Układ oddechowy i inne akcesoria do Opti Flov (układ oddechowy ze spiralną grzałką 50 szt; filtr powietrza 10 szt; - Zadanie nr 7 - Akcesoria do inkubatora ATOM (Air Inciu) i aparatu do wentylacji FABIAN (czepce różne rozmiary 60 szt; łącznik respiratora 10 szt; filtr 10 szt - Zadanie nr 8 - Akcesoria do aparatu VAPOTERM (kaniule różne rodzaje 70 szt; układy oddechowe 20 szt.) łącznie 9 poz. w zadaniu.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3. W celu potwierdzenia, że oferowany produkt w zadaniu odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie: 3.1 dot. zadania nr od 1 do 8 - w przypadku wyrobów, które są dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami prawa – dot. produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego , Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiedniej Deklaracji zgodności CE lub Certyfikatu zgodności CE Dot. ppkt 3.1 – dopuszcza się załączenie do oferty stosownego oświadczenia Wykonawcy, w którym potwierdzi on, że posiada dokumenty dopuszczające do obrotu produkty/wyroby medyczne zaoferowane w niniejszym postępowaniu oraz zdeklaruje, że przedłoży je na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie. 3.2 Dotyczy zadania Nr 2, 4, 5, 6, 7, 8 - aparatura medyczna, do której kupowany jest osprzęt znajduje się na wyposażeniu Szpitala i stanowi własność Zamawiającego. Zamawiający wymaga zaoferowania wyłącznie produktów oryginalnych i fabrycznie nowych do ww urządzeń i dedykowanych przez producenta tego urządzenia. Nie dopuszcza oferowania osprzętu regenerowanego i równoważnego. Jeżeli Wykonawca zaoferuje asortyment producenta innego niż producenta urządzenia lub osprzętu przez niego dedykowanego, z którym zaoferowany asortyment musi być kompatybilny, niezależnie musi w ofercie złożyć oświadczenie producenta oferowanego asortymentu, że produkty te są w pełni kompatybilne z danym urządzeniem i akceptowalne przez producenta urządzenia posiadanego przez Szpital, i że nie spowodują one usterek w jego działaniu, uszkodzeń, utraty uprawnień autoryzacyjnych z tyt. rękojmi itp.. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie ppkt 1.1 i 1.2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ z informacjami dot. cen, nr katalogowych i producentów oferowanych produktów 3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy .
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 1.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 1.4 zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e niezależnie od ich wartości, 1.5 zmian razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 1.6 łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 1.7 zmiany postanowień umowy zawsze jeśli są one korzystne dal Zamawiającego w szczególności w przypadku obniżenia ceny za przedmiot zamówienia 2. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 1.1.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 1.1.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 4 4 data 2019-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33183100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - Zadanie nr 1. Implanty do ACL (śruby interferencyjne tytanowi i biowchłanialne 40 szt; drut prowadzący 15 szt, płytka metalowa 30 szt.) łącznie 5 pozycji w zadaniu
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Osprzęt do laparoskopu Storz (uszczelki, ostrza wymienne, dreny płuczące, optyka Hopkins, wkład nożyczek, tubus ClickeLine) łącznie 19 pozycji w zadaniu
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33183100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - Narzędzia artroskopowe (celownik do szycia tylnego, narzędzia do szycia łąkotki i tkanek, igły, obcinak artroskopowy itp.) łącznie 6 pozycji w zadaniu
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Filtr do respiratora Servo-i – 240 szt
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Układ oddechowy i inne akcesoria do Infant Flov (jednorazowy układ pacjenta 100 szt; końcówki donosowe różne 120 szt.) łącznie 5 pozycji w zadaniu
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Układ oddechowy i inne akcesoria do Opti Flov (układ oddechowy ze spiralną grzałką 50 szt; filtr powietrza 10 szt;
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - Akcesoria do inkubatora ATOM (Air Inciu) i aparatu do wentylacji FABIAN (czepce różne rozmiary 60 szt; łącznik respiratora 10 szt; filtr 10 szt
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria do aparatu VAPOTERM (kaniule różne rodzaje 70 szt; układy oddechowe 20 szt.) łącznie 9 poz. w zadaniu
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)