Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektów „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Sokółka”

Data publikacji 2019-04-08
Data zakończenia 2019-04-24 00:00:00
Instytucja Gmina Sokółka
Miejscowość Sokółka
Województwo podlaskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534813-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Sokółka”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 z podziałem na zadania:
1) Zadanie I Dostawa odzieży ochronnej, wyposażenia i sprzętu bhp,
2) Zadanie II Dostawa przyrządów i odczynników do pomiarów i wykonywania doświadczeń, badania właściwości,
3) Zadanie III Dostawa preparatów mikroskopowych, skał, minerałów, skamieniałości,
4) Zadanie IV Dostawa wyposażenia laboratoryjnego, naczyń laboratoryjnych,
5) Zadanie V Dostawa związków chemicznych, chemii domowej, artykułów gospodarstwa domowego,
6) Zadanie VI Dostawa artykułów biurowych,
7) Zadanie VII Dostawa modeli anatomicznych,
8) Zadanie VIII Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczej i chemicznej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a2459adc-c26e-4613-9c57-705a777a020e
Biuletyn 534813-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Sokółka
Regon 05065912500000
Zamawiajacy adres ulica Plac Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Sokółka
Zamawiajacy kod pocztowy 16-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon +48 85 7110900
Zamawiajacy fax +48 85 7110911
Zamawiajacy email sokolka@sokolka.pl
Adres strony url www.sokolka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 1) Projekt „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Sokółka” nr projektu: RPPD.03.01.02-20-0299/16 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III: Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja, Poddziałanie 3.1.2 „Wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej w zakresie kształcenia ogólnego, ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.sokolka.wrotapodlasia.pl/przet_zam/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w forme pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Sokółce 16-100 Sokółka Plac Kościuszki 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektów „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Sokółka”
Numer referencyjny PI.I.271.10.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Sokółka”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 z podziałem na zadania: 1) Zadanie I Dostawa odzieży ochronnej, wyposażenia i sprzętu bhp, 2) Zadanie II Dostawa przyrządów i odczynników do pomiarów i wykonywania doświadczeń, badania właściwości, 3) Zadanie III Dostawa preparatów mikroskopowych, skał, minerałów, skamieniałości, 4) Zadanie IV Dostawa wyposażenia laboratoryjnego, naczyń laboratoryjnych, 5) Zadanie V Dostawa związków chemicznych, chemii domowej, artykułów gospodarstwa domowego, 6) Zadanie VI Dostawa artykułów biurowych, 7) Zadanie VII Dostawa modeli anatomicznych, 8) Zadanie VIII Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczej i chemicznej.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1,2,3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 5. Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 24
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Prawo zmiany postanowień umowy mogą wystąpić w sytuacji zaistnienia jednej lub kilku z poniższych okoliczności powodujących: 1) Zmiana nie dotyczy treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy 2) Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy, z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy, 3) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych koniecznych, o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie robót, 4) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 5) Wprowadzenia lub zmiana podwykonawcy robót, 6) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT) 7) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 8) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie, 9) Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1) Zadanie I Dostawa odzieży ochronnej, wyposażenia i sprzętu bhp,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Sokółka”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Dostawa odzieży ochronnej, wyposażenia i sprzętu bhp
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2) Zadanie II Dostawa przyrządów i odczynników do pomiarów i wykonywania doświadczeń, badania właściwości,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Sokółka”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Dostawa przyrządów i odczynników do pomiarów i wykonywania doświadczeń, badania właściwości.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3) Zadanie III Dostawa preparatów mikroskopowych, skał, minerałów, skamieniałości,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Sokółka”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Dostawa preparatów mikroskopowych, skał, minerałów, skamieniałości.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa 4) Zadanie IV Dostawa wyposażenia laboratoryjnego, naczyń laboratoryjnych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Sokółka”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Dostawa wyposażenia laboratoryjnego, naczyń laboratoryjnych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa 5) Zadanie V Dostawa związków chemicznych, chemii domowej, artykułów gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Sokółka”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Dostawa związków chemicznych, chemii domowej, artykułów gospodarstwa domowego
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa 6) Zadanie VI Dostawa artykułów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Sokółka”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Dostawa artykułów biurowych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa 7) Zadanie VII Dostawa modeli anatomicznych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Sokółka”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Dostawa modeli anatomicznych
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa 8) Zadanie VIII Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczej i chemicznej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Sokółka”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczej i chemicznej.
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)