GuidZP400 |
d0d47a08-3729-4fa5-a415-eeaa87c9eccf
|
Biuletyn |
534570-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. hm. Zygmunta Imbierowicza
|
Regon |
63025636400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gnieźnieńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kłecko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-270
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 427 01 57
|
Zamawiajacy fax |
61 427 01 57
|
Zamawiajacy email |
soswkl@wp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Rozwijam siebie – kompleksowe wsparcie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Kłecku” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2.kształcenie ogólne – projekty konkursowe, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiat-gniezno.pl/gnieznop/bip/Zamowienia-publiczne.html, www.soswklecko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiat-gniezno.pl/gnieznop/bip/Zamowienia-publiczne.html, www.soswklecko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. hm. Zygmunta Imbierowicza w Kłecku ul. Gnieźnieńska 7, 62-270 Kłecko
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do pracowni specjalistycznych oraz na zajęcia specjalistyczne.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni specjalistycznych oraz na zajęcia specjalistyczne w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. hm. Zygmunta Imbierowicza w Kłecku w ramach projektu „Rozwijam siebie – kompleksowe wsparcie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Kłecku” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2.kształcenie ogólne – projekty konkursowe, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części wg poniższego wykazu:
1) Część I - Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni integracji sensorycznej oraz do prowadzenia zajęć specjalistycznych z hydroterapii,
2) Część II - Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni muzykoterapii,
3) Część III - Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć specjalistycznych z hortiterapii,
4) Część IV - Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni bajkoterapii,
5) Część V - Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni arteterapii.
Zamówienie obejmuje:
1) dostawę wraz z transportem i wniesieniem do budynku, sprzętu dydaktycznego do pracowni specjalistycznych znajdujących się w Kłecku ul. Gnieźnieńska 7, 62-270 Kłecko, powiat gnieźnieński;
2) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni i ze względu na rodzaj zajęć specjalistycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1 do nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-05-24T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw – jeżeli dotyczy; oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – jeżeli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy PZP obowiązuje zakaz wprowadzania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazana w art. 144 ust. 1 pkt. 1)-6)
3. W przypadkach przewidzianych w ustawie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą obu stron. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez obie strony umowy.
4. Zmiany w umowie mogą być wprowadzone jeżeli zostały przewidziane w ogłoszeniu lub SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień określających:
1) zakres zmian w szczególności możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy;
2) charakter zmian;
3) warunki wprowadzenia zmian.
5. Mając na uwadze zasady określone w art. 144 ust.1 pkt.1) o których mowa w ust. 4 niniejszego § umowy Zamawiający dopuszcza możliwość następujących zmian:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) działań osób trzecich uniemożliwiających realizację zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
b) konieczności wstrzymania realizacji umowy z winy działań osób trzecich;
c) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia
w terminie umownym. Za okoliczności takie uważa się wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. „siły wyższej” (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze), uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z ww. okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2) zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenie Podwykonawcy (w sytuacji, gdy Wykonawca w ofercie zadeklarował realizację siłami własnymi) za wyraźną zgodą Zamawiającego oraz na warunkach określonych w SIWZ.
6. Zmiana treści umowy powinna zostać poprzedzona przedstawieniem propozycji zmian w formie pisemnej. Propozycja zmiany winna zawierać: opis i uzasadnienie zmiany, wpływ na koszt i czas realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia w zakresie, w jakim konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy.
8. Oprócz zmian przewidzianych w ust. 5 możliwe są zmiany umowy przewidziane w art. 144 ust. 1 pkt. 2)-6) ustawy Prawo zamówień publicznych pod warunkiem zaistnienia przesłanek w nich określonych.
|
IV 4 4 data |
2019-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni integracji sensorycznej oraz do prowadzenia zajęć specjalistycznych z hydroterapii,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni integracji sensorycznej oraz do prowadzenia zajęć specjalistycznych z hydroterapii w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. hm. Zygmunta Imbierowicza w Kłecku w ramach projektu „Rozwijam siebie – kompleksowe wsparcie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Kłecku” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2.kształcenie ogólne – projekty konkursowe, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni muzykoterapii.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni muzykoterapii w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. hm. Zygmunta Imbierowicza w Kłecku w ramach projektu „Rozwijam siebie – kompleksowe wsparcie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Kłecku” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2.kształcenie ogólne – projekty konkursowe, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć specjalistycznych z hortiterapii,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
16160000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do prowadzenia zajęć z hortiterapii w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. hm. Zygmunta Imbierowicza w Kłecku w ramach projektu „Rozwijam siebie – kompleksowe wsparcie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Kłecku” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2.kształcenie ogólne – projekty konkursowe, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni bajkoterapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni bajkoterapii w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. hm. Zygmunta Imbierowicza w Kłecku w ramach projektu „Rozwijam siebie – kompleksowe wsparcie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Kłecku” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2.kształcenie ogólne – projekty konkursowe, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni arteterapii.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni arteterapii w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. hm. Zygmunta Imbierowicza w Kłecku w ramach projektu „Rozwijam siebie – kompleksowe wsparcie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Kłecku” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2.kształcenie ogólne – projekty konkursowe, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |