GuidZP400 |
64525fba-892a-48be-9b06-4194ee738a5f
|
Biuletyn |
534402-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Centrum Informatyczne
|
Regon |
17840000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowoursynowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
166
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-787
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 59 31 000, 22 59 355 65
|
Zamawiajacy fax |
22 59 35 541
|
Zamawiajacy email |
michal_orowiecki@sggw.pl, joanna_sobon@sggw.pl
|
Adres strony url |
http://www.sggw.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szp.sggw.pl/?oid=266
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szp.sggw.pl/?oid=266
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Doręczenie do siedziby Zamawiającego pocztą lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Informatyczne SGGW, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, pok. 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Utrzymanie i rozwój oprogramowania SIMPLE
|
Numer referencyjny |
SZP.250.18.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług zapewniających utrzymanie i rozwój Systemu SIMPLE zwanego dalej „Systemem”, zgodnie z zapisami SIWZ, w zakresie:
1) usług utrzymania Systemu, w tym usuwania błędów w oprogramowaniu, konsultacji dotyczących oprogramowania (zwanych dalej „Usługą Utrzymania”),
2) modyfikacji i tworzenia nowych funkcjonalności w oprogramowaniu,
3) wdrażania nowych wersji oprogramowania, realizacji zmian konfiguracji, analizy wydajności oraz optymalizacji oprogramowania systemowego i narzędziowego, prowadzenia prezentacji oraz szkoleń dotyczących oprogramowania (punkty b) oraz c) łącznie zwane dalej „Usługą Rozwoju”).
2. Szczegółowy zakres, zasady i parametry świadczenia Usług Utrzymania i Rozwoju Systemu zostały określone w Załączniku nr 9 do SIWZ – Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 1, 2 i 3 do Umowy).
|
Cpv glowny przedmiot |
72212440-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 200 000 złotych (słownie: dwieście tysięcy zł).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat licząc wstecz od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie zrealizował, co najmniej dwie usługi polegające na utrzymaniu i rozwoju systemu informatycznego o łącznej wartości usług co najmniej 300 000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy zł) brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (Załącznik nr 6 do SIWZ);
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (Załącznik nr 7 do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 4 do SIWZ).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności. Wprowadzane zmiany nie mogą w jakikolwiek sposób naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Pzp.
2) Zmiana Umowy może nastąpić w sytuacji zmiany ceny ofertowej Wykonawcy i łącznej wartości wykonywanego zamówienia w sytuacji zmiany przepisów prawa, które będą miały bezpośredni wpływ na wartość wykonywanego zamówienia tj.:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług: jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron Umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r., poz. 2008 ze zm.): jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron Umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego.
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne: jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron Umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP,
b) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, niezależne od Wykonawcy,
c) w zakresie terminu realizacji umowy, jeśli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć, jedynie jednak w sytuacji, gdy nieprzewidziane okoliczności nie wynikają
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
d) w zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
a w szczególności w przypadku zmniejszenia ilościowej realizacji zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|