Dostawy materiałów jednorazowego użytku, wyrobów medycznych i niemedycznych dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach

Data publikacji 2019-04-09
Data zakończenia 2019-04-17 00:00:00
Instytucja "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o.
Miejscowość Poddębice
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535592-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 315000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów jednorazowego użytku, wyrobów medycznych i niemedycznych dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o., z podziałem na 64 pakiety w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo - cenowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień pod kodem CPV:
Kod CPV główny: 33.14.00.00-3;
Kody CPV uzupełniające: 33.14.12.20-8; 33.14.12.00-2; 33.14.11.14-2; 33.14.14.20-0; 22.99.32.00-9; 31.50.00.00-1.
4. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny, w pełni sprawny, musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.
5. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymagania określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu i posiadał wymagane prawem dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski, a także spełniał inne wymagania (normy, parametry) określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
6. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też – w przypadku ich braku – europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych.
7. Przedmiot zamówienia zaklasyfikowany jako wyrób medyczny/wyposażenie wyrobu medycznego musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019 poz. 175 z późn. zm.) oraz winien posiadać dokumenty dopuszczające wyroby do obrotu i używania wymagane w/w ustawą. W przypadku, gdy opisany w załączniku nr 2 do SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe wskutek nie spełnienia przez przedmiot zamówienia wymogów określonych stosownymi przepisami.
9. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez upoważnionego pracownika Działu Higieny Szpitalnej, Transportu Wewnętrznego i Gospodarki Magazynowej (dotyczy Pakietu nr 3, 4, 19, 21, 23, 24, 31, 36 - 64) lub pracownika Apteki Szpitalnej (dotyczy Pakietu nr 1, 2, 5-18, 20, 22, 25-30, 32 – 35), za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji danych.
10. Wykonawca przedmiot zamówienia dostarczy Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy i świąt) od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego za pośrednictwem faxu.
11. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu:
a) Działu Higieny Szpitalnej, Transportu Wewnętrznego i Gospodarki Magazynowej - poziom minus 1 w budynku G w godz. 8:00 – 15:00 (dotyczy Pakietu nr 3, 4, 19, 21, 23, 24, 31, 36 - 64) oraz
b) Apteki Szpitalnej w godz. 7:25 – 15:00 (dotyczy Pakietu nr 1, 2, 5-18, 20, 22, 25-30, 32 – 35),
mieszczących się w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Mickiewicza 16 w Poddębicach. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamówionego towaru w miejscu wskazanym przez pracownika Działu Higieny Szpitalnej, Transportu Wewnętrznego i Gospodarki Magazynowej lub Apteki Szpitalnej (w zależności od pakietu). Przy większych dostawach Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wózek paletowy na miękkich kołach.
12. Faktyczna ilość zamawianego przedmiotu zamówienia zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ (stanowiącym Załącznik Nr 1 do umowy) ilości asortymentu nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e35245b7-dc07-4769-9cea-54a5dfab5478
Biuletyn 535592-N-2019
Zamawiajacy nazwa "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o.
Regon 10107597100000
Zamawiajacy adres ulica Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Poddębice
Zamawiajacy kod pocztowy 99-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 43 828 82 50,
Zamawiajacy fax 43 828 82 55
Zamawiajacy email zamowienia@nzozpcz.pl, sekretariat@nzozpcz.pl
Adres strony url www.nzozpcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nzozpcz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nzozpcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., Ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, budynek Administracji, I piętro – Sekretariat Zarządu
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów jednorazowego użytku, wyrobów medycznych i niemedycznych dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach
Numer referencyjny PCZ/ZP/3330/6/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów jednorazowego użytku, wyrobów medycznych i niemedycznych dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o., z podziałem na 64 pakiety w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo - cenowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień pod kodem CPV: Kod CPV główny: 33.14.00.00-3; Kody CPV uzupełniające: 33.14.12.20-8; 33.14.12.00-2; 33.14.11.14-2; 33.14.14.20-0; 22.99.32.00-9; 31.50.00.00-1. 4. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny, w pełni sprawny, musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich. 5. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymagania określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu i posiadał wymagane prawem dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski, a także spełniał inne wymagania (normy, parametry) określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ. 6. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też – w przypadku ich braku – europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych. 7. Przedmiot zamówienia zaklasyfikowany jako wyrób medyczny/wyposażenie wyrobu medycznego musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019 poz. 175 z późn. zm.) oraz winien posiadać dokumenty dopuszczające wyroby do obrotu i używania wymagane w/w ustawą. W przypadku, gdy opisany w załączniku nr 2 do SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe wskutek nie spełnienia przez przedmiot zamówienia wymogów określonych stosownymi przepisami. 9. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez upoważnionego pracownika Działu Higieny Szpitalnej, Transportu Wewnętrznego i Gospodarki Magazynowej (dotyczy Pakietu nr 3, 4, 19, 21, 23, 24, 31, 36 - 64) lub pracownika Apteki Szpitalnej (dotyczy Pakietu nr 1, 2, 5-18, 20, 22, 25-30, 32 – 35), za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji danych. 10. Wykonawca przedmiot zamówienia dostarczy Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy i świąt) od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego za pośrednictwem faxu. 11. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu: a) Działu Higieny Szpitalnej, Transportu Wewnętrznego i Gospodarki Magazynowej - poziom minus 1 w budynku G w godz. 8:00 – 15:00 (dotyczy Pakietu nr 3, 4, 19, 21, 23, 24, 31, 36 - 64) oraz b) Apteki Szpitalnej w godz. 7:25 – 15:00 (dotyczy Pakietu nr 1, 2, 5-18, 20, 22, 25-30, 32 – 35), mieszczących się w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Mickiewicza 16 w Poddębicach. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamówionego towaru w miejscu wskazanym przez pracownika Działu Higieny Szpitalnej, Transportu Wewnętrznego i Gospodarki Magazynowej lub Apteki Szpitalnej (w zależności od pakietu). Przy większych dostawach Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wózek paletowy na miękkich kołach. 12. Faktyczna ilość zamawianego przedmiotu zamówienia zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ (stanowiącym Załącznik Nr 1 do umowy) ilości asortymentu nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 3.1) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt. 13 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie o zgodności oferowanych wyrobów odpowiadających wymogom wyrobów medycznych/ wyposażenia wyrobów medycznych z ustawą o wyrobach medycznych – załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku, gdy opisany w załączniku nr 2 do SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. 2) Katalogi, opisy, foldery w języku polskim w celu potwierdzenia zgodności oferowanych materiałów, wyrobów z wymaganiami określonymi w Pakietach nr 2, 3, 4, 5, 6, 11, 13, 15, 18, 19, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 28, 29, 30, 35, 48, 49, 50, 51, 52, 54 w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. Z załączonych dokumentów powinno wynikać, iż zaoferowany produkt spełnia parametry opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. Jeżeli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski. Na poszczególnych dokumentach należy wskazać, których pakietów i pozycji dotyczą. 3) Raport/wyniki z badania na brak przenikania substancji chemicznych przy zastosowaniu cytostatyków dla obserwacji w czasie min. 4 godz. dla: Cyclophosphamide 20 mg/ml, Doxorubicyna 2mg/ml, Cisplatyna 1mg/ml, Carmustyna 3,3mg/ml – dotyczy Pakietu nr 32 poz. 1. 4) Raport/wyniki z badania dotyczące odporności na przenikanie płynnych cytostatycznych substancji chemicznych w zakresie minimum jak poniżej - bez przeniknięcia po min. 4 godz. dla: - Cyclophosphamide 20 mg/ml, - Doxorubicin 2mg/ml, - Cisplatyna 1mg/ml, - Carmustyna 3,3 mg/ml – dotyczy Pakietu nr 32 poz. 2. 5) Raport/wyniki z badania dotyczącego odporności na przenikanie cytostatycznych substancji chemicznych – dotyczy Pakietu nr 33 poz. 1. 6) Katalogi, opisy, foldery potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie poziomu AQL oraz poziomu protein w rękawicach opisanych w Pakiecie nr 34 w Załączniku nr 2 do SIWZ. Z załączonych dokumentów powinno wynikać, iż zaoferowany produkt spełnia w/w parametry opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 7) Raport/wyniki z badania na przenikalność wirusów – dotyczy Pakietu nr 34. 8) Raport/wyniki z badania dotyczącego odporności na przenikanie płynnych cytostatycznych substancji chemicznych w zakresie minimum jak poniżej - bez przeniknięcia po min. 2 godz. dla: 5-Fluorouracil 50 mg/ml, Cyclophosphamide 20 mg/ml, Doxorubicin 2mg/ml, Taxol 6 mg/ml, Cisplatin 1.0 mg/ml, Carmustyna 3,3 mg/ml, zgodne z PN EN-455 oraz PN EN -374 (bariera przed krwiopochodnymi patogenami) – dotyczy Pakietu nr 35 poz. 1. 9) Raport/wyniki z badania dotyczącego odporności na przenikanie płynnych cytostatycznych substancji chemicznych w zakresie minimum jak poniżej - bez przeniknięcia po min. 4 godz. dla: 5-Fluorouracil 50 mg/ml, Cyclophosphamide 20 mg/ml, Doxorubicin 2mg/ml, Taxol 6 mg/ml, Cisplatin 1.0 mg/ml, Carmustyna 3,3 mg/ml, zgodne z PN EN-455 oraz PN EN -374 (bariera przed krwiopochodnymi patogenami) – dotyczy Pakietu nr 35 poz. 2.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także m.in. informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI 1.1) i 2.1) niniejszej SIWZ; 3) wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo - cenowy; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty – należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/ spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W/w oświadczenie stanowi załącznik nr 7 do SIWZ – należy przedstawić w formie oryginału.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: a) zakupu przedmiotu umowy po cenach jednostkowych niższych niż przedstawionych w ofercie z zachowaniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, np. w przypadku okresowych obniżek cenowych wyrobów, stosowanych przez producentów, dystrybutorów. Strony uzgadniają, że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy będą realizowane przez Wykonawcę po cenach niższych, uwzględniających obniżkę cenową, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego w formie pisemnej; b) zmiany stawki podatku VAT które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami. W tym przypadku cena jednostkowa netto nie ulega zmianie; c) zmiany sposobu konfekcjonowania zaoferowanego wyrobu z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową za dany wyrób (po wcześniejszym uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności); d) zmiany numeru katalogowego wyrobu bądź nazwy własnej wyrobu, e) zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego tj. w terminie do 7 dni licząc od dnia zaprzestania produkcji, potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania wyrobu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu wraz z dokumentami wymaganymi w SIWZ dla danego asortymentu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. W przypadku dwukrotnego braku pisemnej akceptacji Zamawiającego na zaproponowany wyrób zamienny, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu wyrobu we własnym zakresie u innego dostawcy i obciążyć Wykonawcę różnicą pomiędzy ceną za określone wyroby wynikającą z niniejszej umowy, a ceną zapłaconą na rzecz podmiotu trzeciego u którego dokonano zakupu. Powyższe nie zmienia uprawnień Zamawiającego do naliczenia kar umownych określonych w §7 ust. 1 ppkt. 1.1 lub 1.3. f) braku dostępności wyrobu wskazanego w Formularzu asortymentowo – cenowym i zastąpienia go wyrobem równoważnym w zaoferowanej w ofercie cenie. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. Zmiana umowy nie może skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej netto wskazanej w ofercie. W przypadku dwukrotnego braku pisemnej akceptacji Zamawiającego na zaproponowany wyrób zamienny, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu wyrobu we własnym zakresie u innego dostawcy i obciążyć Wykonawcę różnicą pomiędzy ceną za określone wyroby wynikającą z niniejszej umowy, a ceną zapłaconą na rzecz podmiotu trzeciego u którego dokonano zakupu. Powyższe nie zmienia uprawnień Zamawiającego do naliczenia kar umownych określonych w §7 ust. 1 ppkt. 1.1 lub 1.3. g) wystąpi przejściowy brak wyrobu. Wyrób zamienny musi posiadać identyczne parametry jak wyrób objęty umową i może być dostarczany po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. Zmiana w tym zakresie nie może skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej netto wskazanej w ofercie. h) zmiany jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiany numeru katalogowego wyrobu bądź nazwy własnej wyrobu w przypadku gdy nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego. Produkt zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od objętych umową. Zmiana umowy nie może skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej netto wskazanej w ofercie. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. W przypadku dwukrotnego braku pisemnej akceptacji Zamawiającego na zaproponowany wyrób zamienny, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu wyrobu we własnym zakresie u innego dostawcy i obciążyć Wykonawcę różnicą pomiędzy ceną za określone wyroby wynikającą z niniejszej umowy, a ceną zapłaconą na rzecz podmiotu trzeciego u którego dokonano zakupu. Powyższe nie zmienia uprawnień Zamawiającego do naliczenia kar umownych określonych w §7 ust. 1 ppkt. 1.1 lub 1.3. i) zmiany przepisów prawa; j) zmiany organizacyjnej po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiana umowy nie może skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej netto wskazanej w ofercie.
IV 4 4 data 2019-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119. z 4 maja 2016 r.), dalej RODO, Zarząd Spółki PCZ informuje: 1. Administratorem Danych Osobowych pozyskanych od uczestnika postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. z siedzibą w Poddębicach (99-200) ul. Mickiewicza nr 16. (dalej Administrator); 2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - email: sekretariat@nzozpcz.pl lub na adres pocztowy Administratora; 3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu prowadzenia postępowaniem o udzielenie zamówienia pn „Dostawy materiałów jednorazowego użytku, wyrobów medycznych i niemedycznych dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach” (numer postępowania PCZ/ZP/3330/6/2019); 4. odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; w tym na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp); 5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania liczy się od dnia zakończenia czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez uczestnika postępowania danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym przepisami ustawy Pzp; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają wprost z ustawy Pzp; 7. uczestnikowi postępowania przysługuje prawo żądania od Administratora: uzyskania kopii swoich danych osobowych; dostępu do nich; ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18. ust. 2 RODO; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; przenoszenia danych; cofnięcia w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie; wniesienia skargi do organu nadzorczego; 8. dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania i nie będą przekazywane do państw trzecich.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw do kolografii z barytem jednorazowego użytku szt. 5
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Worek kolonostomijny poj. 35-60 mm, sterylny, jednorazowego użytku, wykonany z folii PE i części przylepnej, termin ważności min. 3 lata szt. 125
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET NR 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zestawy jednorazowe do respiratorów Bellavista, układ oddechowy jednoramienny dla dorosłych szt 125; 2. Czujnik przepływu dla dorosłych do respiratorów Bellavista szt 125;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET NR 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Prowadnica typu Bougie do trudnych intubacji. Elastyczna, jednorazowa, posiada przewód na całej długości, sterylna, pojedynczo, zapewnia odpowiednią sztywność jak i termoelastyczność w temp. Wygiety koniec, dł. 70 cm, CH 15 o średnicy wew. 6, szt 50
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET NR 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Kaniula donosowa dla noworodków o wadze: 1000-2500 gram, powyżej 2500 gram, rurka wykonana z PCV, zakończona 15 mm adapterem z poliuretanu. Noski wykonane z PCV. Długość jednego ramienia 1 rurki wynosi około 28 cm. Produkt niesterylny. 1 op. = 10 szt. op. 3
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET NR 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw do 24 - godzinnej toalety jamy ustnej zawierający: 2 szczoteczki do zębów z odsysaniem z zastawką do regulacji siły odsysania i gąbką na górnej powierzchni pokrytą dwuwęglanem sodu, 4 gąbki pokryte dwuwęglanem sodu z odsysaniem z zastawką do regulacji siły odsysania oraz z zagiętymi końcówkam, 2 jednorazowe opakowania bezalkoholowego płynu do płukania jamy ustnej z 0,05% roztworem chlorku cetylopirydyny, 4 jednorazowe opakowania bezalkoholowego płynu do płukania jamy ustnej z 1,5% roztworem nadtlenku wodoru, 6 gąbek - aplikatorów oraz 6 jednorazowych opakowań preparatu nawilżającego do ust na bazie wodnej. zestawów 80
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET NR 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Cewnik dopępowinowy, rozmiar S , Ch 5-6 dla noworodków donoszonych szt. 10
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa PAKIET NR 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Sonda żołądkowa silikonowa typu Salem, dł. 120cm. CH 14, 16, 18, szt. 42
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa PAKIET NR 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Jednorazowy zestaw do gastostomii CH18. Metoda bezpośrednia do żołądka szt. 10
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa PAKIET NR 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Dreny do urodynamiki, jednorazowe, ciśnieniowe z kranikiem. szt. 40; 2. Dwukanałowy jednorazowy cewnik do cystometrii, długość 400mm 6-8F szt. 40; 3. Trójkanałowy jednorazowy cewnik do profilometrii i cystometrii, długość 400mm 7F szt. 40; 4. Aparat z 1 beziglowym portem powyżej komory kropolowej do podawania cytostatyków do monoterapii . Możliwość przepłukania linii strzykawką lub podłączenia cytostatyku za pomocą łacznika . Linia pracująca w systemie zamkniętym . Rozwiązanie Air stop zapobiega dostaniu się powietrza do drenu po zakończeniu infuzji. szt. 40;
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa PAKIET NR 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Cewnik Pigtail otwarty/ zamknięty z poliuretanu, cewnik skalowany co 1cm z linią pozycyjną biegnącą wzdłuż cewnika, prowadnica 100cm, popychacz 45cm, klamra, CH 4,8 dł. 26 cm szt. 200; 2. Cewnik Pigtail otwarty/ zamknięty z poliuretanu, cewnik skalowany co 1cm z linią pozycyjną biegnącą wzdłuż cewnika, prowadnica 100cm, popychacz 45cm, klamra, CH 6 dł. 26 cm szt. 20;
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa PAKIET NR 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Opatrunek mocujący do cewników centralnych, przezroczysty o działaniu bakteriobójczym z kompresem żelowym paroprzepuszczalnym rozmiar 8,5 cm. X 11,5 cm. Op. 10 po 25 sztuk opak. 10
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa PAKIET NR 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw do cystostomii z cewnikiem Pigtail wykonanym z silikonu z balonem, w składzie: cewnik, skalpel, trokar rozrywalny, fiksator przylepny, worek na mocz 2l, CH 12. szt. 40
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa PAKIET NR 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Czujnik naskórny do YSI do pomiaru temperatury dla dorosłych dł. 3 m- do kardiomonitora Nikon - Kohden typ BSM - 6301 szt. 2
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa PAKIET NR 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Nebulizator bez zaworu do podawania leku z antyprzelewową konstrukcją pozwalającą na skuteczne dzialanie w zakresie 0-90 stopni, ze stabilną podstawką dyfuzora 0-360 stopni, skalowany z podziałką 1ml, z łącznikiem T. MMAD 2,7 µm. W zestawie przestrzeń martwa 12 cm i dren 210 cm. Czysty biologicznie. szt. 210
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa PAKIET NR 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Filtr wykonany z materiału jednostronnie nieprzepuszczalnego dla płynów (uszczelniający pokrywę ssaka), jednorazowy. Filtr do aquapuratora szt. 40
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa PAKIET NR 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Jednorazowy filtr antybakteryjny mały (średnica 2-3 cm) do urządzenia ssąco - płuczącego, z końcówką luer lock (żeńska - męska) szt. 40
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa PAKIET NR 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw do szynowania moczowodów z cewnikiem podwójnie zagiętym do urs. Sterylny. Skład zestawu; cewnik typu J typ otwarty otwarty lub otwarty zamkniety wykonany z poliuretenu skalowany co 1 cm z linią pozycjonujacą. Sterowany popychacz połaczony z cewnikiem nawet po usunięciu prowadnicy. Prowadnica z ruchomym rdzeniem. Popychacz dł.min.80cm, rozmiar 4,8F,dł. 26/28/30cm szt. 125
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa PAKIET NR 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Mankiet infuzyjny wielokrotnego użytku. Mankiet do szybkiego przetaczania o poj. 500 ml przezroczysty z manometrem umieszczonym w górnej części o zakresie 0-700 mmHg. Od mankietu odchodzi dren łączący gruszkę z zaworem ręcznym. Całość pozbawiona lateksu. szt. 5
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa PAKIET NR 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw jednorazowy, jałowy do żywienia pacjentów bezpośrednio do jelita cienkiego lub dwunastnicy. CH9-CH10. szt 10
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa PAKIET NR 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Haczyk wielorazowy porcelanowy, w kształcie litery C do elektrody monopolarnej, kompatybilny z uchwytem firmy Aesculap szt. 2 Gwarancja min. 12 m-cy
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa PAKIET NR 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Uzupełniający zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa, bez peana, zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowy z wbudowanym przewodem do odessania pacjenta znad mankietu, posiadający sztywny samoblokujący sie mandaryn z otworem na prowadnicę Seldingera. Pakowany na jednej, sztywnej tacy umożliwiającej szybkie otwarcie zestawu. Rozmiar 8-9 szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa PAKIET NR 23
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Podkłady chłonne na stół operacyjny: 1. Zestaw do ochrony stołu operacyjnego. Skład: serweta chłonna, przeciwodleżynowa 5-warstwowa. Posiada absorbcyjną, wysokochłonną warstwę środkową o zawartosci min. 45% polimerowego żelu superabsorbcyjnego, zamknieta w powłoce celulozowej o chłonności min. 35ml/100cm2. Warstwa spodnia, pełnobarierowa, wykonana z 3-warstwowj foli polietylenowej. Gramatura wkładu chłonnego 295G/m2, Gramatura foli PE 38 +/- 2G/m2. Rozmiar min. 102x229cm +/- 5cm, Rdzeń chłonny 51x205 +/- 3 cm szt. 420; 2. Zestaw do ochrony stołu operacyjnego. Skład: serweta chłonna, przeciwodleżynowa 5-warstwowa. Posiada absorbcyjną, wysokochłonną warstwę środkową o zawartosci min. 45% polimerowego żelu superabsorbcyjnego, zamknieta w powłoce celulozowej o chłonności min. 35ml/100cm2. Warstwa spodnia, pełnobarierowa, wykonana z 3-warstwowj foli polietylenowej. Gramatura wkładu chłonnego 295G/m2, Gramatura foli PE 38 +/- 2G/m2. Rozmiar min. 102x152cm +/- 5cm, Rdzeń chłonny 51x130 +/- 3 cm szt. 210;
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa PAKIET NR 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Sterylny pokrowiec na panel sterowania wykonany z folii polietylenowej nie barwionej, okrągły, średnica 120cm, ściągany na troki. szt 170
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa PAKIET NR 25
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Gaza hemostatyczna - utleniona regenerowana celuloza, wchłanialna, 7,5x10cm szt. 36
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa PAKIET NR 26
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Gaza hemostatyczna - utleniona celuloza, wchłanialna, 5x7,5cm szt. 36; 2. Gaza hemostatyczna - utleniona celuloza, wchłanialna, 7,5x10cm szt. 36;
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa PAKIET NR 27
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Opatrunek hydrożelowy utrzymujący poziom wilgoci na powierzchni rany, przyspieszający procesy ziarninowania rozmiar 10 x 12 cm szt 20; 2. Opatrunek hydrożelowy utrzymujący poziom wilgoci na powierzchni rany, przyspieszający procesy ziarninowania rozmiar 12 x 24 cm szt 20; 3. Opatrunek hydrożelowy utrzymujący poziom wilgoci na powierzchni rany, przyspieszający procesy ziarninowania rozmiar 25 x 25 cm na twarz szt 20; 4. Opatrunek hydrożelowy utrzymujący poziom wilgoci na powierzchni rany, przyspieszający procesy ziarninowania rozmiar 20 x 40 cm szt 20;
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa PAKIET NR 28
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Żelatynowa gąbka absorbująca o działaniu hemostatycznym 70x 50 x 1 mm szt 100; 2. Żelatynowa gąbka absorbująca o działaniu hemostatycznym 80x 50 x 10 mm szt 100;
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa PAKIET NR 29
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Tupfery z gazy 17 nitkowej niejałowe z RTG typu kula 20x20 cm. szt 2 100; 2. Tupfery z gazy 17 nitkowej niejałowe z RTG typu fasola 15x15 cm. szt 1 300;
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa PAKIET NR 30
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Plaster do mocowania cewników donaczyniowych obwodowych i centralnych. Plaster w kształcie Ω dla dorosłych, sterylny, szczelnie zapakowany. Przezroczysta, przepuszczająca powietrze membrana i elastyczne plastry mocujące, bariera przed przenikaniem bakterii i płynów. Rozmiar 7,5 cm x 6,5 cm. Opakowanie 100 szt. opak. 20; 2. Opatrunek mocujący do cewnika centralnego, przezroczysty CHG 8,5 cm x 11,5 cm sterylny, połączony z kompresem żelowym CHG, paroprzepuszczalny o działaniu bakteriobójczym (1 op. - 25 szt.) opak. 10;
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa PAKIET NR 31
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Fartuch chirurgiczny niesterylny z nieprzemakalnymi wstawkami szt. 150
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa PAKIET NR 32
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Fartuch ochronny do przygotowywania cytostatyków - mankiet z zaczepem na kciuk ochronny wyrób medyczny: ochrona przed kontaktem z płynami - nieprzemakalny, typu "odsłonięte plecy" oraz posiadający specjalne nacięcia dla bezpiecznego ściągania. Fartuch ochronny przeznaczony do kontaktu z lekami do chemioterapii posiadający badania (należy dołączyć na wezwanie Zamawiającego) na brak przenikania substancji chemicznych przy zastosowaniu cytostatyków dla obserwacji w czasie min. 4 godz. dla: Cyclophosphamide 20 mg/ml, Doxorubicyna 2mg/ml, Cisplatyna 1mg/ml, Carmustyna 3,3mg/ml. Fartuch niepalny oraz zapewniający ochronę przed penetracją przez krwiopochodne patogeny wg PN-EN 374-2, mankiet z zaczepem na kciuk. Rozmiar uniwersalny. szt. 160; 2. Fartuch ochronny do procedur awaryjnych i przygotowywania cytostatyków z elastycznym mankietem jako wyrób medyczny posiadający badania wg. EN-374. Na wezwanie Zamawiającego należy załączyć wyniki badań dotyczące odporności na przenikanie płynnych cytostatycznych substancji chemicznych w zakresie minimum jak poniżej - bez przeniknięcia po min. 4 godz. dla: - Cyclophosphamide 20 mg/ml, - Doxorubicin 2mg/ml, - Cisplatyna 1mg/ml, - Carmustyna 3,3 mg/ml. Wymagany fartuch niepalny. Fartuch wykonany z barierowej włókniny do procedur wysokiego ryzyka, rozmiar uniwersalny z paskami do wiązania. szt. 10;
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa PAKIET NR 33
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Maska do procedur przygotowywania cytostatyków. Sklasyfikowana jako wyrób medyczny wg Dyrektywy 2007/47/WE oraz spełniająca wszystkie wymagane parametry dla rzeczonej grupy wyrobów medycznych zgodnie z PN-EN-14683 (odporność na rozpryski ≥ 160 mm Hg, skuteczność filtracji bakteryjnej (BFE) ≥99%, skuteczność filtracji dla cząstek (0.1 microna) ≥99%, opór powietrza wdychanego i wydychanego czyli ciśnienie róźnicowe (w Pa) "Delta P" ˂5 mmH2O, jednocześnie zapewnia odpowiednie wymagania zdrowia i bezpieczeństwa zawarte w dyrektywie 89/686/EWG oraz w zharmonizowanej Normie EN 149:2001 w zakresie wymaganej skuteczności materiału filtrującego wobec aerozoli modelowych (Penetracji Materiału Filtrującego) odpowiednio dla wielkości cząstek NaCl - 0,3 µm jako Maska typu Respirator o stopniu wydajności filtra na poziomie nie mniejszym niż 95% cząsteczek przebadana w testach i rekomendowana do chemioterapii. Badania na przenikanie cytostatycznych substancji chemicznych (wyniki badań należy dołączyć na wezwanie Zamawiającego). szt. 160; 2. Oprawka okularowa plastikowa (różne kolory) kompatybilna z wymiennymi osłonkami foliowymi z poz. 3 spełniające wymagania Dyrektywy 89/686/EWG zgodnie z kategorią I. szt. 2; 3. Wymienne osłony foliowe kompatybilne z oprawkami z poz. 2 spełniające wymagania Dyrektywy 89/686/EWG zgodnie z kategorią I. szt. 160; 4. Czepek do ochrony głowy szt. 160; 5. Ochraniacze na buty wykonane z włókniny trójwarstwowej SMS polipropylenowej bez zawartości lateksu, polietylenu, poliestru i celulozy, dodatkowo posiadające min. 5 antypoślizgowych pasków o szerokości 0,5-1 cm każdy par 160;
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa PAKIET NR 34
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Rękawice chirurgiczne jałowe, lateksowe pudrowane skrobią kukurydzianą AQL= < 1,5 po zapakowaniu, posiadające kciuk przeciwstawny, anatomicznie zgięte palce, poziom protein < 110 µg/g, potwierdzone wynikami badań na przenikalność dla wirusów, sterylizowane radiacyjnie. Rozm. 6,5; 7; 7,5; 8; 8,5; para (bez zawartości ftalanów) par 500
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa PAKIET NR 35
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Rękawice do przygotowywania cytostatyków, nitrylowe, długość min. 240 mm, sterylne, bezpudrowe, posiadające badania (należy dostarczyć na wezwanie Zamawiającego) dotyczące odporności na przenikanie płynnych cytostatycznych substancji chemicznych w zakresie minimum jak poniżej - bez przeniknięcia po min. 2 godz. dla: 5-Fluorouracil 50 mg/ml, Cyclophosphamide 20 mg/ml, Doxorubicin 2mg/ml, Taxol 6 mg/ml, Cisplatin 1.0 mg/ml, Carmustyna 3,3 mg/ml, zgodne z PN EN-455 oraz PN EN -374 (bariera przed krwiopochodnymi patogenami. Rozmiar S, M, L. par 380; 2. Rękawice do procedur awaryjnych, nitrylowe, długość min. 300 mm - niesterylne, bezpudrowe posiadające badania (należy dostarczyć na wezwanie Zamawiającego) dotyczące odporności na przenikanie płynnych cytostatycznych substancji chemicznych w zakresie minimum jak poniżej - bez przeniknięcia po min. 4 godz. dla: 5-Fluorouracil 50 mg/ml, Cyclophosphamide 20 mg/ml, Doxorubicin 2mg/ml, Taxol 6 mg/ml, Cisplatin 1.0 mg/ml, Carmustyna 3,3 mg/ml, zgodne z PN EN-455 oraz PN EN -374 (bariera przed krwiopochodnymi patogenami. Rozmiar XS, S, M, L, XL. par 20;
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa PAKIET NR 36
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Taśma barwiąca do myjni Getinge S-46 szt. 10
  
Zalacznik czesc nr 37
Zalacznik nazwa PAKIET NR 37
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Taśma barwiąca do zgrzewarki sterylizacyjnej Hawo-med. szt. 7
  
Zalacznik czesc nr 38
Zalacznik nazwa PAKIET NR 38
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Paski gumowe do mocowania elektrod 100 x 10cm szt. 6; 2. Paski gumowe do mocowania elektrod 40 x 10cm szt. 6;
  
Zalacznik czesc nr 39
Zalacznik nazwa PAKIET NR 39
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Elektrody do fizykoterapii wielorazowe 6cm/ 12cm szt. 20; 2. Elektrody do fizykoterapii wielorazowe 7,5cm/ 9cm szt. 20;
  
Zalacznik czesc nr 40
Zalacznik nazwa PAKIET NR 40
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Papier do videoprintera MITSUBISHI - K 061 rolka, 40; 2. Papier do EKG 60x25 rolka, 50; 3. Papier do EKG 100x50 rolka, 10; 4. Papier do EKG 112x25 rolka, 1 115; 5. Papier światłoczuły do aparatu USG Mindray - Videoprinter P-93 - K91 HG CE Mitsubischi wym 110x18 szt. 60; 6. Papier do defibrylatora typ TEC 5531 Nihon Kohden 50x100x200 szt. 100; 7. Papier do KTG CADENCE 112x90x150 szt. 150; 8. Papier do KTG model FC - 700, 215x20m szt. 250;
  
Zalacznik czesc nr 41
Zalacznik nazwa PAKIET NR 41
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Papier termoczuły lub taśma papierowa do myjni Getinge S-46 (57 mm) szt. 5
  
Zalacznik czesc nr 42
Zalacznik nazwa PAKIET NR 42
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Papier termoczuły do sterylizatora HS33 (57 mm) szt. 10
  
Zalacznik czesc nr 43
Zalacznik nazwa PAKIET NR 43
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Rolki kasowe termoczułe do myjni automatycznej CYW 501 CHOYANG, szerokość 55 mm x dł. 15 m szt. 10
  
Zalacznik czesc nr 44
Zalacznik nazwa PAKIET NR 44
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Filtry do wody do myjni automatycznej CYW 501 CHOYANG szt. 10
  
Zalacznik czesc nr 45
Zalacznik nazwa PAKIET NR 45
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Masa Parafango do okładów, zielona lub czarna kg 20
  
Zalacznik czesc nr 46
Zalacznik nazwa PAKIET NR 46
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Okłady żelowe do podgrzewania 18-20 cm/ 30cm szt. 5; 2. Okłady żelowe do podgrzewania 28-35 cm/ 18-25 cm szt. 5;
  
Zalacznik czesc nr 47
Zalacznik nazwa PAKIET NR 47
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Oliwka do masażu. Opakowanie 250-300 ml opak. 10
  
Zalacznik czesc nr 48
Zalacznik nazwa PAKIET NR 48
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Ssaki uszne o średnicy 1,5 mm, wielorazowe szt. 1; 2. Ssaki nosowe proste o średnicy 3,0 mm, wielorazowe szt. 2; 3. Ssaki uszne o średnicy 1,8 mm, wielorazowe szt. 1; Gwarancja min. 12 m-cy
  
Zalacznik czesc nr 49
Zalacznik nazwa PAKIET NR 49
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Mata korekcyjna z kolcami, długość 150cm, szerokość 60 cm szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 50
Zalacznik nazwa PAKIET NR 50
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Dysk równowagi, średnica 35-40 cm szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 51
Zalacznik nazwa PAKIET NR 51
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Piłki sensomotoryczne z kolcami, średnica 28-30 cm szt. 2; 2. Piłki sensomotoryczne z kolcami, średnica 40 cm szt. 2; 3. Piłki sensomotoryczne z kolcami, średnica 45 cm szt. 2; 4. Piłki sensomotoryczne z kolcami, średnica 100 cm szt. 1; 5. Piłki rehabilitacyjne z kolcami typu jeż, średnica 8 cm szt. 10;
  
Zalacznik czesc nr 52
Zalacznik nazwa PAKIET NR 52
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Taśmy gumowe do ćwiczeń, zielona, 150 cm szt. 10; 2. Taśmy gumowe do ćwiczeń, czerwona, 150 cm szt. 10; 3. Taśmy gumowe do ćwiczeń, czarna, 150 cm szt. 10;
  
Zalacznik czesc nr 53
Zalacznik nazwa PAKIET NR 53
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Makarony do pływania 115 x 7 cm szt. 10
  
Zalacznik czesc nr 54
Zalacznik nazwa PAKIET NR 54
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Drabinka drewniana do podciągania w łóżku, z uchwytem do mocowania, 4 szczeble z tworzywa sztucznego w odstępach co 19 cm, długość linki 3 m, szerokość 25 cm, średnica 2,5 cm. Wyrób medyczny. szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 55
Zalacznik nazwa PAKIET NR 55
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Podwieszka jednostawowa materiałowa szt. 12; 2. Podwieszki dwustawowe materiałowe szt. 12;
  
Zalacznik czesc nr 56
Zalacznik nazwa PAKIET NR 56
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Linka do podwieszeń 100 - 120 cm, bloczek, esik kompletów 24
  
Zalacznik czesc nr 57
Zalacznik nazwa PAKIET NR 57
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Złączki uniwersalne "krokodylek", gniazda małe, damskie, męskie szt. 8
  
Zalacznik czesc nr 58
Zalacznik nazwa PAKIET NR 58
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Woreczki z piaskiem do mocowania elektrod 21cm/ 28cm szt. 4
  
Zalacznik czesc nr 59
Zalacznik nazwa PAKIET NR 59
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Filtry do Sollux (2 szt. czerwone, 2 szt. niebieskie) szt. 4
  
Zalacznik czesc nr 60
Zalacznik nazwa PAKIET NR 60
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Żarówki do Sollux 375W gwint E40 szt. 2; 2. Żarówki do Sollux 375W gwint E27 szt. 2;
  
Zalacznik czesc nr 61
Zalacznik nazwa PAKIET NR 61
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Opaski Z-Band Direct do drukarki Zebra 10006995K. Opaski w kolorze białym, rozmiar 25x279 mm. Opakowanie = 200 szt. opak. 25
  
Zalacznik czesc nr 62
Zalacznik nazwa PAKIET NR 62
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Pokrowce antystatyczne na ubrania do szatni 60 x 90-137 cm szt. 210
  
Zalacznik czesc nr 63
Zalacznik nazwa PAKIET NR 63
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Wieszaki ubraniowe, drewniane, szerokość 40,5 cm szt. 40
  
Zalacznik czesc nr 64
Zalacznik nazwa PAKIET NR 64
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Kieliszki do leków jednorazowe szt. 4 000
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)