GuidZP400 |
92aa3c0a-b2f5-4d55-952f-34a7b28afb8b
|
Biuletyn |
535574-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska
|
Regon |
16200000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 472 400
|
Zamawiajacy fax |
583 472 913
|
Zamawiajacy email |
dzp@pg.gda.pl
|
Adres strony url |
www.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk Gmach B, pok.212
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej
|
Numer referencyjny |
ZP/91/055/D/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i koszulek z nadrukiem dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej.
2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załączniki nr 4 A i B do SIWZ oraz w formularzach rzeczowo-cenowym załączniki nr 3 A i B do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielny na części:
część I: układanka plastikowa - puzzle,
część II: pływający brelok do kluczy,
część III: drewniana układanka klocki,
część IV: długopis z autorskim nadrukiem,
część V: linijka metalowa,
część VI: koszulka t-shirt damskie i męskie.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia
5. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 5 A i B do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym, że: dostawa zamówienia podstawowego nastąpi w terminie do dnia 15 maja 2019 r.
Zamówienia objęte prawem opcji będą realizowane w terminach:
część I – V: maksymalnie 10 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia;
część VI: maksymalnie 8 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Do prowadzenia działalności obejmującej przedmiot zamówienia nie wymaga się zezwoleń. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca podaje Zamawiającemu w formularzu oferty adres strony internetowej , na której dostępny jest właściwy rejestr. W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. może skorzystać z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych,
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty, 2. Formularze rzeczowo-cenowe, 3. Opcjonalnie pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, 4. Opcjonalnie - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium - dokument zalecany do załączenia.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część I –puzzle: 87,00 PLN,
część II – brelok: 75,00 PLN,
część III- klocki: 200,00 PLN,
część IV- długopis: 230,00 PLN,
część V – linijka metalowa: 200,00 PLN,
część VI – koszulki: 540,00 PLN.
W przypadku, kiedy wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia, należy wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie tych części.
2. W przypadku składania oferty na dwie części, wykonawca wnosi wadium w wysokości sumy wadiów dla obu części.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem:
„WADIUM – dostawa artykułów promocyjnych dla Działu Promocji, ZP/91/055/D/19”
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie:
a. zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących stawek podatkowych: cena umowy brutto może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT, na skutek zmiany obowiązujących przepisów, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury;
b. zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy;
c. zmiana nazwisk pracowników uprawnionych do składania i odbioru zamówień,
d. wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, leżącego poza zasięgiem i kontrolą stron.
|
IV 4 4 data |
2019-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.04.2019 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach B, Kwestura –sala konferencyjna
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Układanka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym, że: dostawa zamówienia podstawowego nastąpi w terminie do dnia 15 maja 2019 r.
Zamówienia objęte prawem opcji będą realizowane w terminach:
część I – V: maksymalnie 10 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia;
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i koszulek z nadrukiem dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej.
2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załączniki nr 4 A do SIWZ oraz w formularzach rzeczowo-cenowym załączniki nr 3 A.1 i 3.B1 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielny 6 na części.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia
5. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 5 A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pływający brelok do kluczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym, że: dostawa zamówienia podstawowego nastąpi w terminie do dnia 15 maja 2019 r.
Zamówienia objęte prawem opcji będą realizowane w terminach:
część I – V: maksymalnie 10 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i koszulek z nadrukiem dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej.
2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załączniki nr 4 A do SIWZ oraz w formularzach rzeczowo-cenowym załączniki nr 3 A. 2 i 3.B. 2 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielny na6 części.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia
5. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 5 A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Drewniana układanka klocki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym, że: dostawa zamówienia podstawowego nastąpi w terminie do dnia 15 maja 2019 r.
Zamówienia objęte prawem opcji będą realizowane w terminach:
część I – V: maksymalnie 10 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia;
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i koszulek z nadrukiem dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej.
2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załączniki nr 4 A do SIWZ oraz w formularzach rzeczowo-cenowym załączniki nr 3 A.3 i 3B.3 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielny na 6 części.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia
5. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 5 A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Długopis z autorskim nadrukiem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym, że: dostawa zamówienia podstawowego nastąpi w terminie do dnia 15 maja 2019 r.
Zamówienia objęte prawem opcji będą realizowane w terminach:
część I – V: maksymalnie 10 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia;
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i koszulek z nadrukiem dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej.
2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załączniki nr 4 A do SIWZ oraz w formularzach rzeczowo-cenowym załączniki nr 3 A.4 i 3B.4 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielny na części.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia
5. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 5 A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Linijka metalowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym, że: dostawa zamówienia podstawowego nastąpi w terminie do dnia 15 maja 2019 r.
Zamówienia objęte prawem opcji będą realizowane w terminach:
część I – V: maksymalnie 10 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia;
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i koszulek z nadrukiem dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej.
2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załączniki nr 4 A do SIWZ oraz w formularzach rzeczowo-cenowym załączniki nr 3 A.5 i 3B.5 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielny na 6 części.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia
5. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 5 A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Koszulki t-shirt z nadrukiem damskie i męskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym, że: dostawa zamówienia podstawowego nastąpi w terminie do dnia 15 maja 2019 r.
Zamówienia objęte prawem opcji będą realizowane w terminach:
część VI: maksymalnie 8 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia;
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i koszulek z nadrukiem dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej.
2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załączniki nr 4 B do SIWZ oraz w formularzach rzeczowo-cenowym załączniki nr 3 A.6 i 3B.6 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielny na części:
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia
5. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 5 B do SIWZ.
|
| |