Dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej

Data publikacji 2019-04-09
Data zakończenia 2019-04-17 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535574-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i koszulek z nadrukiem dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej.
2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załączniki nr 4 A i B do SIWZ oraz w formularzach rzeczowo-cenowym załączniki nr 3 A i B do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielny na części:
część I: układanka plastikowa - puzzle,
część II: pływający brelok do kluczy,
część III: drewniana układanka klocki,
część IV: długopis z autorskim nadrukiem,
część V: linijka metalowa,
część VI: koszulka t-shirt damskie i męskie.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia
5. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 5 A i B do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 92aa3c0a-b2f5-4d55-952f-34a7b28afb8b
Biuletyn 535574-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska
Regon 16200000000000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 472 400
Zamawiajacy fax 583 472 913
Zamawiajacy email dzp@pg.gda.pl
Adres strony url www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk Gmach B, pok.212
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny ZP/91/055/D/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i koszulek z nadrukiem dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej. 2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załączniki nr 4 A i B do SIWZ oraz w formularzach rzeczowo-cenowym załączniki nr 3 A i B do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia nie został podzielny na części: część I: układanka plastikowa - puzzle, część II: pływający brelok do kluczy, część III: drewniana układanka klocki, część IV: długopis z autorskim nadrukiem, część V: linijka metalowa, część VI: koszulka t-shirt damskie i męskie. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia 5. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 5 A i B do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym, że: dostawa zamówienia podstawowego nastąpi w terminie do dnia 15 maja 2019 r. Zamówienia objęte prawem opcji będą realizowane w terminach: część I – V: maksymalnie 10 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia; część VI: maksymalnie 8 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia.
Okreslenie warunkow Do prowadzenia działalności obejmującej przedmiot zamówienia nie wymaga się zezwoleń. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca podaje Zamawiającemu w formularzu oferty adres strony internetowej , na której dostępny jest właściwy rejestr. W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. może skorzystać z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych,
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty, 2. Formularze rzeczowo-cenowe, 3. Opcjonalnie pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, 4. Opcjonalnie - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium - dokument zalecany do załączenia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: część I –puzzle: 87,00 PLN, część II – brelok: 75,00 PLN, część III- klocki: 200,00 PLN, część IV- długopis: 230,00 PLN, część V – linijka metalowa: 200,00 PLN, część VI – koszulki: 540,00 PLN. W przypadku, kiedy wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia, należy wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie tych części. 2. W przypadku składania oferty na dwie części, wykonawca wnosi wadium w wysokości sumy wadiów dla obu części. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: „WADIUM – dostawa artykułów promocyjnych dla Działu Promocji, ZP/91/055/D/19” Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie: a. zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących stawek podatkowych: cena umowy brutto może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT, na skutek zmiany obowiązujących przepisów, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury; b. zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; c. zmiana nazwisk pracowników uprawnionych do składania i odbioru zamówień, d. wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, leżącego poza zasięgiem i kontrolą stron.
IV 4 4 data 2019-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.04.2019 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach B, Kwestura –sala konferencyjna

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Układanka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym, że: dostawa zamówienia podstawowego nastąpi w terminie do dnia 15 maja 2019 r. Zamówienia objęte prawem opcji będą realizowane w terminach: część I – V: maksymalnie 10 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia;
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i koszulek z nadrukiem dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej. 2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załączniki nr 4 A do SIWZ oraz w formularzach rzeczowo-cenowym załączniki nr 3 A.1 i 3.B1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia nie został podzielny 6 na części. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia 5. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 5 A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pływający brelok do kluczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym, że: dostawa zamówienia podstawowego nastąpi w terminie do dnia 15 maja 2019 r. Zamówienia objęte prawem opcji będą realizowane w terminach: część I – V: maksymalnie 10 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i koszulek z nadrukiem dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej. 2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załączniki nr 4 A do SIWZ oraz w formularzach rzeczowo-cenowym załączniki nr 3 A. 2 i 3.B. 2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia nie został podzielny na6 części. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia 5. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 5 A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drewniana układanka klocki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym, że: dostawa zamówienia podstawowego nastąpi w terminie do dnia 15 maja 2019 r. Zamówienia objęte prawem opcji będą realizowane w terminach: część I – V: maksymalnie 10 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia;
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i koszulek z nadrukiem dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej. 2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załączniki nr 4 A do SIWZ oraz w formularzach rzeczowo-cenowym załączniki nr 3 A.3 i 3B.3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia nie został podzielny na 6 części. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia 5. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 5 A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Długopis z autorskim nadrukiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym, że: dostawa zamówienia podstawowego nastąpi w terminie do dnia 15 maja 2019 r. Zamówienia objęte prawem opcji będą realizowane w terminach: część I – V: maksymalnie 10 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia;
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i koszulek z nadrukiem dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej. 2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załączniki nr 4 A do SIWZ oraz w formularzach rzeczowo-cenowym załączniki nr 3 A.4 i 3B.4 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia nie został podzielny na części. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia 5. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 5 A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Linijka metalowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym, że: dostawa zamówienia podstawowego nastąpi w terminie do dnia 15 maja 2019 r. Zamówienia objęte prawem opcji będą realizowane w terminach: część I – V: maksymalnie 10 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia;
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i koszulek z nadrukiem dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej. 2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załączniki nr 4 A do SIWZ oraz w formularzach rzeczowo-cenowym załączniki nr 3 A.5 i 3B.5 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia nie został podzielny na 6 części. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia 5. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 5 A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Koszulki t-shirt z nadrukiem damskie i męskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym, że: dostawa zamówienia podstawowego nastąpi w terminie do dnia 15 maja 2019 r. Zamówienia objęte prawem opcji będą realizowane w terminach: część VI: maksymalnie 8 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia;
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i koszulek z nadrukiem dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej. 2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załączniki nr 4 B do SIWZ oraz w formularzach rzeczowo-cenowym załączniki nr 3 A.6 i 3B.6 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia nie został podzielny na części: 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia 5. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 5 B do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Czas dostawy dla zamówienia w ramach opcji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)