GuidZP400 |
6d6f3ea7-4913-496d-b465-58f006de61ab
|
Biuletyn |
535169-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
|
Regon |
52450700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piramowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kędzierzyn-Koźle
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 40 34 451
|
Zamawiajacy fax |
77 40 34 451
|
Zamawiajacy email |
zp@kedzierzynkozle.pl
|
Adres strony url |
http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 7.6 – Konkurencyjny rynek pracy, Godzenie życia prywatnego i zawodowego..
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32/pok. 417, IIIp, 47-200 Kędzierzyn-Koźle.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oraz montaż sprzętu do nowoutworzonych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Żłobku nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piotra Skargi 25 w ramach projektu pod nazwą: "Żłobek dla malucha szansą na powrót rodzica do pracy", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020, oś priorytetowa 7.6 - Konkurencyjny rynek pracy, Godzenie życia prywatnego i zawodowego.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.27.2019.AS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa oraz montaż wyposażenia do nowoutworzonych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Żłobku nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piotra Skargi 25 w ramach projektu pod nazwą: Żłobek dla malucha szansą na powrót rodzica do pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 7.6 – Konkurencyjny rynek pracy, Godzenie życia prywatnego i zawodowego.
1) Kod Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 39710000-2 – elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
CPV 32331600-8 – odtwarzacze plików MP3
CPV 39221000-7 – sprzęt kuchenny
2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia do nowoutworzonych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Żłobku nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: załadunku, dostarczenia, rozładunku i montażu wyposażenia wraz z gwarancją jakości za dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne).
3) Zakres zamówienia obejmuje dostawę odtwarzaczy CD i czajników elektrycznych oraz dostawę i montaż zmywarko-wyparzarek we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Żłobka nr 3, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia- Szczegółowa specyfikacja dostaw, stanowiący integralną część SIWZ.
4) W ofercie należy podać kwoty za poszczególne elementy zamówienia (Załącznik nr 1A do oferty).
5) Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty.
6) Cały przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, w 100% bezpieczny dla dzieci; wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać – deklarację zgodności producenta stwierdzającą, że oferowane wyroby posiadają właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty, stwierdzające, że spełniają wszelkie normy i wymagania przewidziane dla nich prawem.
7) Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
8) Zmywarko-wyparzarki muszą spełniać normy HACCP.
9) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
10) Wykonawca zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków żłobka, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Dokona pierwszego podłączenia i wykona próbę rozruchową (zmywarko-wyparzarek) i przekaże sprzęt do odbioru Zamawiającemu.
11) Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja powołana przez Zamawiającego, która zobowiązana jest sprawdzić wyposażenie pod względem ilościowym i pokwitować ich odbiór.
12) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: nowoutworzone miejsca opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Żłobku nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu, przy ul. Piotra Skargi 25, 47-224 Kędzierzyn-Koźle.
13) Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia.
14) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. II SIWZ Istotne postanowienia umowy oraz cz.III Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikiem zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ.
15) Zamawiający nie stawia wymogów o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w zakresie konieczności zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących niniejsze zamówienie.
|
Cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp do złożenia w szczególności następujących dokumentów: W zakresie nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp: 1.1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2.Dokumenty podmiotów zagranicznych. 2.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 1.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW wraz z załącznikiem 1A - Szczegółowa specyfikacja dostaw;
2.Dokumenty i oświadczenia, które zgodnie z postanowieniami pkt 8 IDW należy przedłożyć wraz z ofertą,
3.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników. Wzór takiego pełnomocnictwa – załącznik Nr 4 do IDW. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 3.2 Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.3 Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3.5 Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. 4. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Z uwagi na brak określenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (pkt III. 3 ogłoszenia)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Podstawa,zakres, charakter i warunki wprowadzania zmian zostały wskazane w istotnych postanowieniach umowy część II SIWZ Istotne postanowienia umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|
IV 6 6 |
Do spraw nieuregulowanych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp oraz Kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, z siedzibą przy ul. Grzegorza Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, adres e-mail: prezydent@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-338.; Sposób kontaktu z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Kędzierzyn-Koźle: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32, adres e-mail: inspektor@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-346; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|