Dostawa i montaż wyposażenia pracowni gastronomicznej dla Zespołu Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim

Data publikacji 2019-04-09
Data zakończenia 2019-04-25 00:00:00
Instytucja Powiat Opolski
Miejscowość Opole Lubelskie
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534899-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej:
1. część nr 1 zamówienia – Dostawa i montaż stanowiska mycia naczyń, w tym: zmywarki do naczyń z niezbędnym zestawem: kompletu dozowników, kompletu koszy i podstawą do zmywarki, szafy magazynowej, stołu ze zlewem i baterią zlewozmywakową – 1 zestaw,
2. część nr 2 zamówienia – Dostawa i montaż stanowiska sporządzania potraw i napojów, w tym: stół z płytą roboczą wyposażony w stół roboczy na szafce, okap przyścienny skrzyniowy, stół ze zlewem i baterią zlewozmywakową, kuchenkę indukcyjną 4-palnikową, piekarnik elektryczny, półkę nadstawną przelotową, wspólną dla dwóch zestawów – 6 zestawów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7915f52c-b7f4-414a-a1c5-cab55b74c098
Biuletyn 534899-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Opolski
Regon 43102908500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Opole Lubelskie
Zamawiajacy kod pocztowy 24-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 276 122
Zamawiajacy fax 818 272 236
Zamawiajacy email starostwo@opole.lublin.pl
Adres strony url www.opole.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie opolskim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub posłańcem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia pracowni gastronomicznej dla Zespołu Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim
Numer referencyjny EZKS.272.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy dwie
Okreslenie przedmiotu Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 1. część nr 1 zamówienia – Dostawa i montaż stanowiska mycia naczyń, w tym: zmywarki do naczyń z niezbędnym zestawem: kompletu dozowników, kompletu koszy i podstawą do zmywarki, szafy magazynowej, stołu ze zlewem i baterią zlewozmywakową – 1 zestaw, 2. część nr 2 zamówienia – Dostawa i montaż stanowiska sporządzania potraw i napojów, w tym: stół z płytą roboczą wyposażony w stół roboczy na szafce, okap przyścienny skrzyniowy, stół ze zlewem i baterią zlewozmywakową, kuchenkę indukcyjną 4-palnikową, piekarnik elektryczny, półkę nadstawną przelotową, wspólną dla dwóch zestawów – 6 zestawów.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin zakończenia (skrócenie terminu realizacji) jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. 12 SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia określonego w rozdziale 4 SIWZ, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to, ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 srodki ochrony 7.14. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzegł nie później niż w terminie składania, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: 1) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą, 2) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były trwale spięte i oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
IV 4 4 data 2019-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe za skrócenie terminu realizacji do dnia: 10 sierpnia br. - 10 pkt; 1 sierpnia br. - 20 pkt; 20 lipca br. - 30 pkt; 10 lipca br. - 40 pkt;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe za skrócenie terminu realizacji do dnia: 10 sierpnia br. - 10 pkt; 1 sierpnia br. - 20 pkt; 20 lipca br. - 30 pkt; 10 lipca br. - 40 pkt;
  

Criterion

Kryteria skrócenie terminu realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)