Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

Data publikacji 2019-04-09
Data zakończenia 2019-04-19 00:00:00
Instytucja Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534018-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych: tonerów, atramentów, kaset, bębnów, folii, nośników informacji, do urządzeń biurowych zwanych dalej „materiałami”, w okresie od dnia 23 maja 2019 r. do 22 maja 2020 r. Umowa wygasa w przypadku, gdy suma zamówienia osiągnie kwotę 500 000,00 PLN brutto.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0a2d51a2-e85b-4b50-b7a9-dbf1a354b3e4
Biuletyn 534018-N-2019
Zamawiajacy nazwa Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Regon 51421300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-213
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 439 387
Zamawiajacy fax 857 439 254
Zamawiajacy email mpajkert@bialystok.uw.gov.pl
Adres strony url www.bialystok.uw.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bialystok.uw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bialystok.uw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bialystok.uw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretriat Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, pokój nr 49 (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Numer referencyjny OK-III.272.11.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych: tonerów, atramentów, kaset, bębnów, folii, nośników informacji, do urządzeń biurowych zwanych dalej „materiałami”, w okresie od dnia 23 maja 2019 r. do 22 maja 2020 r. Umowa wygasa w przypadku, gdy suma zamówienia osiągnie kwotę 500 000,00 PLN brutto.
Cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 236972,36
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2019-05-23T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-05-22T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto każda dostawa (jeśli dostawa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana wynosi co najmniej 200 000,00 PLN brutto), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu w celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz co najmniej dwóch dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto każda dostawa (jeśli dostawa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana wynosi co najmniej 200 000,00 PLN brutto), wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych - również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania w zakresie wydajności określone przez Zamawiającego: a) dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, wskazanych w załączniku 6 do SIWZ formularz cenowy w pozycjach : 1, 2, 4-6, 16, 19,24-27, 28, 29, 33-37, 39, 45, 46, 50, 51, 57, 58, 73-82, 88,89, 92, 95-100 – dla materiałów równoważnych wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19752 lub równoważne w postaci certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, b) dla wkładów atramentowych (tuszy) do drukarek atramentowych wskazanych w załączniku Nr 6 do SIWZ – formularz cenowy w pozycjach:10, 52, 53, 59-71, 86, 87, 91 - dla materiałów równoważnych wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 lub równoważne w postaci certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, c) dla tonerów kolorowych do drukarek laserowych, wskazanych w załączniku Nr 6 do SIWZ - formularz cenowy:14, 15, 17, 18, 21, 22, 23, 27, 30, 31, 38, 43, 44, 47, 56, 72, 83, 90, 93, 94, 101 - dla materiałów równoważnych wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19798 lub równoważne w postaci certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, d) dla tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych wskazanych w załączniku Nr 6 do SIWZ – formularz cenowy w pozycjach: 137, 138, 139 dla materiałów równoważnych - oświadczenie Wykonawcy, że toner jest polimeryzowany, e) wyniki testów wydajnościowych dla materiałów, przeprowadzonych według standardów, o których mowa w lit. a-c w postaci zaświadczenia podmiotu, posiadającego laboratorium badawcze akredytowane w oparciu o normę ISO/IEC 17025, lub równoważne w przypadku gdy Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w lit. a-c, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, f) oświadczenie Wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów równoważnych, posiadają certyfikat ISO 9001 lub certyfikat równoważny w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych, g) oświadczenie Wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów równoważnych, posiadają certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych pozwalające zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko,
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz.369). Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Kwota wadium: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Wydziału Finansów i Budżetu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Białymstoku Nr 83 1010 1049 0000 3913 9120 0000, z dopiskiem: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu musi zostać złożone w sekretariacie Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem „WADIUM” i być ważne przez cały okres związania ofertą. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-04-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej przy realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)