GuidZP400 |
aee5d688-5cac-4642-8c40-cd027a1a95b3
|
Biuletyn |
535165-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
|
Regon |
29011000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Spacerowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Morawica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-026
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 641 378
|
Zamawiajacy fax |
413 641 226
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@morawica.com.pl
|
Adres strony url |
www.morawica.com.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.morawica.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy 26-026 Morawica ul. Spacerowa 5 - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystościowych.
|
Numer referencyjny |
EZP-252-9/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystościowych, myjących i środków do zmywarek - zgodnie z asortymentem i ilościami oraz parametrami opisanymi w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamówienie zostało podzielone na następujące części (pakiety):
Pakiet Nr I – profesjonalne środki czystościowe;
Pakiet Nr II – preparaty do mycia i czyszczenia;
Pakiet Nr III – środki do zmywarek.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 dostawę o wartości brutto minimum:
dla Pakiet I – 71 000,00 zł.
dla Pakiet II – 8 800,00 zł.
dla Pakiet III – 4 200,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Aktualne karty charakterystyki oraz ulotki wystawionych przez producenta środków;
2) Pozwolenie na wprowadzenie do obrotu lub wpis do rejestru produktów biobójczych lub jeżeli zaoferowany produkt nie posiada w swoim składzie substancji niebezpiecznej należy przedstawić oświadczenie, że dane produkty nie posiadają w swym składzie substancji niebezpiecznej;
3) Dokument potwierdzający dopuszczenie do użytku w pionie żywienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian opisane zostały we wzorach umów, które stanowią załączniki nr 5 i 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Profesjonalne środki czystościowe.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Profesjonalne środki do mycia czyszczenia i nabłyszczania powierzchni i urządzeń sanitarnych , podłóg zgodnie z opisem i ilościami określonymi w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2/I do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Preparaty do mycia i czyszczenia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Preparaty do mycia i czyszczenia - mleczko, proszki do szorowania, mydło, pasta do rąk wg opisu asortymentu i ilości określonych w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2/II do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Środki do zmywarek.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środki do zmywarek, płyny do mycia naczyń, nabłyszczacze wg opisu asortymentu i ilości określonych w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2/III do SIWZ.
|
| |