GuidZP400 |
891ac628-af7b-4fad-a6ff-0c892a8031e5
|
Biuletyn |
529025-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Ekonomiczno - Technicznych w Gliwicach
|
Regon |
27658625600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Władysława Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
132
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-103
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0 32 279 66 96
|
Zamawiajacy fax |
0 32 279 66 97
|
Zamawiajacy email |
szkola@zset.edu.pl
|
Adres strony url |
http://zset.strefa.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest realizowane przez Zamawiającego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zset.strefa.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
OFERTY należny składać listownie, osobiście, za pomocą poczty lub kurierem. W przypadku ofert przesyłanych poczta/kurierem decyduje data wpływy do sekretariatu szkoły.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNO-TECHNICZNYCH W GLIWICACH ul. Sikorskiego 132, 44-103 Gliwice, sekretariat szkoły, I pietro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa doposażenia w pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie do realizacji zajęć w ramach projektu „W przyszłość z dobrym zawodem z Zespołem Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Gliwicach”.
|
Numer referencyjny |
ZSET/Pzp/03/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia w pomoce dydaktyczne oraz oprogramowanie do realizacji zajęć w ramach projektu „W przyszłość z dobrym zawodem z Zespołem Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Gliwicach”. Zamówienie jest realizowane przez Zamawiającego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego 2. Przedmiot zamówienia obejmuje doposażenie pracowni nauki zawodów: technik ekonomista, technik logistyk, technik organizacji reklamy i technik cyfrowych procesów graficznych. 3. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych, w związku z powyższym Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części:
CZĘŚĆ 1 – WÓZEK NA LAPTOPY
CZĘŚĆ 2 – OPROGRAMOWANIE DO NAUKI ZAWODU: TECHNIK LOGISTYK_PROGRAM MAGAZYNOWY
CZĘŚĆ 3– OPROGRAMOWANIE DO NAUKI ZAWODU: TECHNIK LOGISTYK_PROGRAM TRANSPORTOWY
CZĘŚĆ 4 – DOPOSAŻENIE DO PRACOWNI NAUKI ZAWODU: TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY I TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH_cz.1
CZĘŚĆ 5 – DOPOSAŻENIE DO PRACOWNI NAUKI ZAWODU: TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY I TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH_cz.2
CZĘŚĆ 6 – PROGRAM DO TWORZENIA INDYWIDUALNEGO PLANU DZIAŁANIA
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy dydaktycznych, sprzętu został zawarty w formularzach cenowych stanowiących ZAŁACZNIKI NR 4A-4F do SIWZ. Przedstawione w formularzu cenowym wskazania na produkty z podaniem nazwy producenta lub normy należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Pzp (t.j. Dz.U.
z 2017 r. poz. 1579 z pózn. zm.), a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisywanym powyżej. Oznacza to, ze Wykonawca może zaproponować inne niż wyszczególnione w formularzu cenowym z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych.
5.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, który musi posiadać cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ.
6. Produkty musza być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów.
7. Dostarczone pomoce dydaktyczne, sprzęt i materiały szkoleniowe muszą posiadać oznakowanie CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności: ustawa o systemach oceny
zgodności i nadzoru rynku z dnia 13 kwietnia 2016 r. (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1398), ustawa o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1226) wraz z wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami. 8. Wymagany termin gwarancji: minimum 24 miesiące od dnia odbioru dostawy, Wymagany termin rękojmi: minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te Powinny byc wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej
|
Inne dokumenty niewymienione |
- wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym wykonawca nie prowadza
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniajace
wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwa jednostka certyfikująca kraju, w którym wykonawca
ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lubbuzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: 1. Zamawiający dopuszcza
zmianę umowy w przedmiocie zamówienia i zaoferowanie produktów innych niż wycenione przez Wykonawce w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, w przypadku gdy produkty wyszczególnione w formularzu zostaną wycofane z produkcji lub będą czasowo niedostępne na rynku lub zostaną zastąpione przez inne produkty. Nowo zaoferowane produkty muszą posiadać parametry nie gorsze niż opisane
w przedmiotowym formularzu i spełniać wszystkie wymagania w nim zawarte. 2. Dopuszczalna jest również zmiana cen jednostkowych w zakresie nowo oferowanych produktów, jednak ceny nie mogą być wyższe
od cen przedstawionych w dniu składania oferty. Wykonawca przed dokonaniem dostawy zobowiązany będzie uzyskać na piśmie, faksem lub mailem akceptacje Odbiorcy na zmianę w przedmiocie umowy i zaoferowaniu
innych produktów, wykazując, ze nowo zaoferowane produkty posiadają wszystkie parametry opisane w załączniku nr 2 do niniejszej umowy. W przypadku braku akceptacji, Wykonawca winien dostarczać
przedmiot zamówienia zgodny z przedstawiona oferta przetargowa. 3. Dostarczenie produktów innych niż wymienione w załączniku nr 2 do niniejszej umowy bez uprzedniej zgody Odbiorcy będzie traktowane jako
dostarczenie towaru wadliwego. 4. W przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w § 3 ust. 1 ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, ze kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie. 4**.
W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług całkowita wartość umowy wskazana w § 3 ust. 1** ulegnie stosownej zmianie, z tym, ze kwota wynagrodzenia którym mowa w § 3 ust. 1** nie ulegnie zmianie. 5.
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. * dotyczy transakcji, w wyniku których podatek VAT zobowiązany jest rozliczyć Zamawiający
|
IV 4 4 data |
2019-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
WÓZEK NA LAPTOPY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Ilość półek na laptopy: 20
Koła: 2 stałe, 2 skrętne w tym 1 z hamulcem
Uchwyt: uchwyt do wygodnego poruszania wózkiem
Akcesoria elektryczne
• przewód zasilający o długości trzy metry z wtyczką, dwadzieścia gniazdek elektrycznych
• po podłączeniu przewodu zasilającego do gniazdka prąd płynie do wszystkich 20 gniazdek z bolcem
Zamknięcie: drzwi zamykane zamkiem renomowanego producenta ryglującym w trzech punktach, do każdego zamka dwa klucze w komplecie, zamek w systemie klucza master
Gwarancja: minimum 24 miesiące dla szkoły
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
OPROGRAMOWANIE DO NAUKI ZAWODU: TECHNIK LOGISTYK_PROGRAM MAGAZYNOWY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Programu komputerowego obsługujące magazyn pod kątem logistycznym klasy WMS. Powinien działać na platformach Windows 8/10. Program powinien:
być całkowicie w języku polskim
pracować stanowiskowo, - być niezależnym na każdym komputerze /od zewnętrznej i wewnętrznej sieci informatycznej/;
być zakupiony na własność zamawiającego;
mieć bezpłatne aktualizacje, i co najmniej pięcioletnie wsparcie techniczne;
posiadać dokumentację użytkowania;
posiadać demonstracyjną bazę wsadową;
umożliwiać w dowolnym momencie archiwizację i odtwarzanie zasobu na jednostkach pamięci dostępnych w komputerze;
prowadzić kartoteki zasobowe;
wystawiać dokumenty wewnętrzne dyspozycji i alokacji zasobu magazynowego;
generować dokumenty zewnętrzne;
dokonywać inwentaryzacji okresowych i bieżących całego /lub wybranego/ zasobu magazynowego;
tworzyć bazę dostawców i odbiorców z możliwością opisu własnego/komentarza;
umożliwiać odczyt kodów paskowych dla operacji i zasobu;
umożliwiać drukowanie etykiet ładunkowych wraz z wygenerowanymi kodami paskowymi;
umożliwiać definiowanie ścieżek lokalizacji dostawy i zbiórki;
obsługę kompletacji na poziomach zamówienie, jednostki transportowej, ładunkowej;
wystawiania faktur za czynności logistyczne na obcym zasobie;
zarządzać zasobami ludzkimi na poziomie zleceń i zadań /what to do/; kontrola wydajności i czasu pracy magazynierów
umożliwiać wprowadzenie alertów informujących o wezwaniu dostawy uzupełniającej/stanów krytycznych planowanych poziomów;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 3– OPROGRAMOWANIE DO NAUKI ZAWODU: TECHNIK LOGISTYK_PROGRAM TRANSPORTOWY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Program komputerowy obsługujący i zarządzający zasobem transportowym, zarządzający kierowcami, spedytorami, zleceniami transportowymi i pozostałymi zasobami firmy pod kątem logistycznym klasy TSL. Powinien działać na platformach Windows 8/10. Program powinien:
być całkowicie w języku polskim
pracować stanowiskowo, - być niezależnym na każdym komputerze /od zewnętrznej i wewnętrznej sieci informatycznej/;
- być zakupiony na własność zamawiającego;
mieć bezpłatne aktualizacje, i co najmniej
pięcioletnie wsparcie techniczne;
posiadać dokumentację użytkowania;
posiadać demonstracyjną bazę wsadową;
działać w czasie rzeczywistym
mieć wsparcie w postaci szkoleń dla nauczycieli
umożliwiać w dowolnym momencie archiwizację i odtwarzanie zasobu na jednostkach pamięci dostępnych w komputerze;
prowadzić kartoteki zasobowe;
umożliwiać wprowadzenie zlecenia z podglądem i wydrukiem potwierdzenia przyjęcia;
przygotowywać zlecenia dla przewoźnika z wydrukiem i wysyłką mailem;
kolekcjonować, klasyfikować klientów;
kolekcjonować, klasyfikować przewoźników;
umożliwiać tworzenie, redagowanie tras, kompletacji załadunków i rozładunków;
umożliwiać zakup i sprzedaż towarów/materiałów/usług
generować dokumenty: zapytania ofertowe, oferty, zamówienia, Faktury Pro Forma, Faktury Vat, Faktury korygujące, noty obciążeniowe, korekty, wezwania dom zapłaty, Pz, Wz, Rw, Mm.
podawać stany magazynowe --. salda - bilanse otwarcia/zamknięcia obroty na całości i wybranym zasobie - kartoteki magazynowe KTM.
planować stany minimalne zasobów
umożliwiać kształtowanie grup marż, cen towarów/usług
wczytywać dane o kontrahencie/przewoźniku z bazy GUS oraz giełdy Trans,
przygotować druki CRM i Krajowego Listu Przewozowego,
prowadzić katalogi pojazdów z przypominaniem o przeglądach, ubezpieczeniach itp, z rejestracją napraw, kosztów, wyposażenia z wydrukiem protokołu przekazania, odbioru pojazdu;
analizować rentowności zleceń,
oceniać pracę spedytorów,
zarządzać pracą kierowców,
obliczać rentowności samochodów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 4 – DOPOSAŻENIE DO PRACOWNI NAUKI ZAWODU: TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY I TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH_cz.1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
W skład doposażenia wchodzą:
Laminator rolowy
Bigówka o szerokości
Zszywacze profesjonalne
Oczkarka z kompletem oczek
Urządzenie do krojenia
Trymer 100cm
Zestaw papierów o różnym formacie oraz folii do laminatora
Kostka introligatorska
Bindownica z zestawem materiałów eksploatacyjnych (grzbiety + okładki)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 5 – DOPOSAŻENIE DO PRACOWNI NAUKI ZAWODU: TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY I TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH_cz.2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
w skład doposażenia wchodzą:
Lampa błyskowa do aparatu
Kabel synchro do lamp studyjnych
Filtr polaryzacyjny
Obiektyw do makrofotografii
Softbox FreePower z podwójnym dyfuzorem
Czasza do
modelowania światła
Lustrzanka cyfrowa
Światłomierz
Kamera cyfrowa
Mikrofon do kamery
Kabel do mikrofonu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 6 – PROGRAM DO TWORZENIA INDYWIDUALNYGO PLANU DZIAŁANIA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Program komputerowy pozwalający na zaplanowanie indywidualnego planu kariery zawodowej – przygotowanie indywidualnego planu działania. Program ma zawierać moduł do stworzenia Indywidualnego Planu Działania. Dodatkowo powinien umożliwiać przeprowadzenie testów własnych wartości, zainteresowań, umiejętności, predyspozycji, mocnych i słabych stron oraz własnej osobowości. Powinien zawierać interaktywne zestawy zadań i ćwiczeń, które wspomagają proces zdobywania wiedzy o sobie samym, zawodach, możliwościach kształcenia oraz rynku pracy.
Wersja językowa: Polska. Ilość stanowisk: w zależności od licencji, min. 2 stanowiska komputerowe w obrębie jednego miejsca użytkowania. Typ licencji: Komercyjna. Ważność licencji: Wieczysta
|
| |