GuidZP400 |
d6734a44-eaf3-4dc1-a5db-c723d7a02750
|
Biuletyn |
536110-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
|
Regon |
10393032000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
142A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-551
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 46-31-000,
|
Zamawiajacy fax |
22 46 31 025
|
Zamawiajacy email |
dzp@frse.org.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.frse.org.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest finansowane z programów edukacyjnych UE obsługiwanych przez FRSE
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Fundacja korzystająca ze środków publicznych
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.frse.org.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.frse.org.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
do siedziby zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Aleje Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszwa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE w podziale na części.
|
Numer referencyjny |
ZP-9/FRSE/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE w podziale na części.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. b) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Próbki potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom (opisowi) wskazanemu w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca załącza do oferty nieodpłatnie jedną próbkę wszystkich pozycji opisu przedmiotu zamówienia wraz z ich opakowaniami jednostkowymi.
2. Księgę wszystkich materiałów promocyjnych wraz z pełną kolorystyką, powierzchnią zadruku (wizualizacja, wymiary) wg wzoru (Załącznik nr 7)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w następujących przypadkach:
1) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji
i wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy -
w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających bezpośredni związek z niniejszą umową,
w tym umów zawartych pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi lub następstwem, w przypadku, gdy zmiany te nie były znane w dniu zawarcia umowy,
2) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji
i wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy,
w przypadku konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań, niż wskazane pierwotnie w przedmiocie Umowy ze względu na zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w przypadku gdy okoliczności te nie były znane w dniu zawarcia Umowy,
3) w zakresie przedmiotu Umowy w przypadku zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą one wymierne korzyści Zamawiającemu, a nie zmieniają wartości umowy.
4) w zakresie terminu realizacji Umowy, przedmiotu umowy (w tym sposobu realizacji) w przypadku, prac nad uchwaleniem lub nowelizacją powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które może mieć wpływ na realizację Umowy, a przewidywany kierunek zmian wskazuje na potrzebę wstrzymania, zawieszenia lub ograniczenia świadczeń stanowiących przedmiot umowy w oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach prawa,
5) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), przy niezmiennym poziomie wynagrodzenia, jeśli dzięki zmianom nastąpi poprawa wydajności, jakości prac związanych z przedmiotem Umowy;
6) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), wynagrodzenia
w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z części prac w następstwie wystąpienia okoliczności, które nie były znane w momencie zawarcia umowy, oraz których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. W takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmniejszeniu proporcjonalnie do zmiany zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia;
7) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), w wyniku zmian
w strukturze lub organizacji Zamawiającego mających wpływ na zakres prac Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a w razie ograniczenia zakresu prac ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu,
8) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji oraz pozostałych elementów Umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej pierwotnymi postanowieniami;
9) w zakresie zmian doprecyzowujących treść Umowy jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów,
10) w zakresie terminu obowiązywania Umowy poprzez jego wydłużenie,
z zachowaniem niezmiennego poziomu wynagrodzenia, w sytuacji gdy taka zmiana umożliwi realizację w większym zakresie,
11) w zakresie zmian podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy zmiana ta nie pogorszy jakości świadczeń, do których zobowiązany jest Wykonawca lub zmiana ta jest niezbędna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy,
12) W zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającej ze zmiany przepisów dot. stawki podatku VAT:
a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość proporcjonalnego zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmian stawki podatku VAT;
b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT powodującej zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmian stawki podatku VAT;
|
IV 4 4 data |
2019-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE - część 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca załączy do oferty nieodpłatnie jedną próbkę wszystkich pozycji opisu przedmiotu zamówienia wraz z ich opakowaniami jednostkowymi oraz księgę wszystkich materiałów promocyjnych wraz z pełną kolorystyką, powierzchnią zadruku (wizualizacja, wymiary) wg wzoru (Załącznik nr 7).
|
Zalacznik krotki opis |
przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE - część 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca załączy do oferty nieodpłatnie jedną próbkę wszystkich pozycji opisu przedmiotu zamówienia wraz z ich opakowaniami jednostkowymi oraz księgę wszystkich materiałów promocyjnych wraz z pełną kolorystyką, powierzchnią zadruku (wizualizacja, wymiary) wg wzoru (Załącznik nr 7).
|
Zalacznik krotki opis |
przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE - część 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca załączy do oferty nieodpłatnie jedną próbkę wszystkich pozycji opisu przedmiotu zamówienia wraz z ich opakowaniami jednostkowymi oraz księgę wszystkich materiałów promocyjnych wraz z pełną kolorystyką, powierzchnią zadruku (wizualizacja, wymiary) wg wzoru (Załącznik nr 7).
|
Zalacznik krotki opis |
przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE - część 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca załączy do oferty nieodpłatnie jedną próbkę wszystkich pozycji opisu przedmiotu zamówienia wraz z ich opakowaniami jednostkowymi oraz księgę wszystkich materiałów promocyjnych wraz z pełną kolorystyką, powierzchnią zadruku (wizualizacja, wymiary) wg wzoru (Załącznik nr 7).
|
Zalacznik krotki opis |
przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE - część 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca załączy do oferty nieodpłatnie jedną próbkę wszystkich pozycji opisu przedmiotu zamówienia wraz z ich opakowaniami jednostkowymi oraz księgę wszystkich materiałów promocyjnych wraz z pełną kolorystyką, powierzchnią zadruku (wizualizacja, wymiary) wg wzoru (Załącznik nr 7).
|
Zalacznik krotki opis |
przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE
|
| |