Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku

Data publikacji 2019-04-10
Data zakończenia 2019-04-18 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536085-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, podzielony na dwie części (pakiety):
- PAKIET Nr 1: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku,
- PAKIET Nr 2: Dostawa dysków twardych i pamięci RAM do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.

2. WYMAGANIA OGÓLNE (dla wszystkich części zamówienia-pakietów: 1 i 2):
1) Oferowany przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1A (Pakiet Nr 1); nr 1B (Pakiet Nr 2) do SIWZ oraz powinien być fabrycznie nowy, do wytworzenia którego zastosowano wcześniej nieużywane części i materiały, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, kompletny, zapakowany w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji producenta oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.

Sprzęt i akcesoria będące przedmiotem zamówienia powinny być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego.

2) Rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilości faktycznie dostarczonego sprzętu i akcesoriów.
3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia jednorazowo, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, w terminie o którym mowa w pkt. 4 SIWZ.
4) Wykonawca dostarczy sprzęt, oprogramowanie i akcesoria komputerowe ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do eksploatacji przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowymi instrukcjami obsługi i konserwacji oraz kartami katalogowymi producenta w języku polskim, kartami gwarancyjnymi, licencjami, certyfikatami i deklaracjami zgodności oraz dokona instalacji i aktywacji oprogramowania na dostarczonym sprzęcie.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w granicach ok. 30 %
z prawem proporcjonalnego zmniejszenia ceny.

6) Rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilości faktycznie dostarczonego sprzętu i akcesoriów.
7) Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) termin płatności: do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury,

b) nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,

c) forma zapłaty - jak we wzorze umowy – załącznik nr 10A (Pakiet Nr 1) i/lub nr 10B (Pakiet Nr 2) do SIWZ,
d) Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
- Wykonawca dostarczy przedmiot umowy jednorazowo, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, nie później niż w terminie, o którym mowa w pkt. 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- przekazanie przedmiotu zamówienia będzie uznane za skuteczne, jeżeli Zamawiający podpisze protokół odbioru jakościowego bez zastrzeżeń,
- ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
- określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
e) Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji,
- Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego,
- Wykonawca będzie obowiązany do dochowania należytej staranności przy realizacji zobowiązań umownych oraz do ścisłej i stałej współpracy z Zamawiającym.

8) Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do reklamacji i gwarancji zawarto we wzorze umowy – załącznik nr 10A (Pakiet Nr 1) i/lub nr 10B (Pakiet Nr 2), które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

9) Informacja o rozwiązaniach równoważnych:

a) przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych,

b) w przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ, zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów, lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń, materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych, i o walorach estetycznych nie gorszych od określonych w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ,
c) w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, tj. powinien wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4883cf71-9c09-4d45-862b-7837f78df111
Biuletyn 536085-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku
Regon 23331770000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Malmeda Icchoka
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-440
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 0-85 678 31 00, 0-85 678 31 07
Zamawiajacy fax 0-85 678 31 03
Zamawiajacy email bkwiatkowska@mopr.bialystok.pl, informatycy@mopr.bialystok.pl
Adres strony url http:// www.mopr.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http:// www.mopr.bialystok.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http:// www.mopr.bialystok.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda Icchoka 8, 15-440 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku
Numer referencyjny ZP.26.1.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, podzielony na dwie części (pakiety): - PAKIET Nr 1: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, - PAKIET Nr 2: Dostawa dysków twardych i pamięci RAM do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku. 2. WYMAGANIA OGÓLNE (dla wszystkich części zamówienia-pakietów: 1 i 2): 1) Oferowany przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1A (Pakiet Nr 1); nr 1B (Pakiet Nr 2) do SIWZ oraz powinien być fabrycznie nowy, do wytworzenia którego zastosowano wcześniej nieużywane części i materiały, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, kompletny, zapakowany w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji producenta oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Sprzęt i akcesoria będące przedmiotem zamówienia powinny być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego. 2) Rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilości faktycznie dostarczonego sprzętu i akcesoriów. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia jednorazowo, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, w terminie o którym mowa w pkt. 4 SIWZ. 4) Wykonawca dostarczy sprzęt, oprogramowanie i akcesoria komputerowe ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do eksploatacji przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowymi instrukcjami obsługi i konserwacji oraz kartami katalogowymi producenta w języku polskim, kartami gwarancyjnymi, licencjami, certyfikatami i deklaracjami zgodności oraz dokona instalacji i aktywacji oprogramowania na dostarczonym sprzęcie. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w granicach ok. 30 % z prawem proporcjonalnego zmniejszenia ceny. 6) Rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilości faktycznie dostarczonego sprzętu i akcesoriów. 7) Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, b) nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma zapłaty - jak we wzorze umowy – załącznik nr 10A (Pakiet Nr 1) i/lub nr 10B (Pakiet Nr 2) do SIWZ, d) Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: - Wykonawca dostarczy przedmiot umowy jednorazowo, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, nie później niż w terminie, o którym mowa w pkt. 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - przekazanie przedmiotu zamówienia będzie uznane za skuteczne, jeżeli Zamawiający podpisze protokół odbioru jakościowego bez zastrzeżeń, - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, e) Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji, - Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego, - Wykonawca będzie obowiązany do dochowania należytej staranności przy realizacji zobowiązań umownych oraz do ścisłej i stałej współpracy z Zamawiającym. 8) Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do reklamacji i gwarancji zawarto we wzorze umowy – załącznik nr 10A (Pakiet Nr 1) i/lub nr 10B (Pakiet Nr 2), które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9) Informacja o rozwiązaniach równoważnych: a) przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych, b) w przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ, zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów, lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń, materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych, i o walorach estetycznych nie gorszych od określonych w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ, c) w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, tj. powinien wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wymienionych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych do załączenia do oferty – oświadczeniach, zgodnie z wzorami, stanowiącymi załącznik nr 4 i 5 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wymienionych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych do załączenia do oferty – oświadczeniach, zgodnie z wzorami, stanowiącymi załącznik nr 4 i 5 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane) co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego, o wartości nie mniejszej niż: - PAKIET NR 1: 100 000,00 zł brutto każda (rozumiana jako jedna umowa), - PAKIET NR 2: 8 000,00 zł brutto każda (rozumiana jako jedna umowa), oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli Wykonawca będzie powoływał się na dostawę wykonywaną, to wartość wykonanej części dostawy na dzień składania ofert nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto (Pakiet nr 1) lub 8 000,00 zł brutto (Pakiet nr 2), do dnia otwarcia ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające że powiązanie z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnia wszelkie obowiązujące w Polsce wymagania dla tego typu sprzętu, dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii, w szczególności określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 maja 2013r. w sprawie zasadniczych wymagań dotyczących ograniczenia niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2013r., poz. 547), posiada oznakowanie CE oraz deklarację zgodności wystawioną przez producenta sprzętu, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami (należy przez to rozumieć oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że oferowany sprzęt jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U z 2014r., poz. 1645 z późn. zm.) - oświadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym, b) dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w załączniku nr 1D do SIWZ, w celu wykazania równoważności zaoferowanego oprogramowania komputerowego równoważnego do opisanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, c) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w opisie przedmioty zamówienia: - certyfikat potwierdzający, że proces produkcji oferowanych materiałów eksploatacyjnych równoważnych przebiega zgodnie z normą ISO 14001 oraz 9001 lub normami równoważnymi, z zastrzeżeniem pkt 5.2.9 ppkt 10, - wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19752 lub równoważną – normą pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, - wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19798 lub równoważną – normą pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, - wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 24711 lub równoważną – normą pomiarów wydajności dla kolorowych kartridży atramentowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, - wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według ISO/IEC 24712 lub równoważną – normą pomiarów wydajności dla kolorowych kartridży lub tonerów dla kolorowych drukarek atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku. Raporty z testów ISO/IEC spełniające wymagania Zamawiającego powinny być wystawione przez laboratorium badawcze, które posiada akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w zakresie badań materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych (lub jednostki równoważnej zgodnie z art. 30b ustawy PZP. Zamawiający wymaga, aby raport przedstawiał pełne badanie wydajności oraz był opatrzony podpisem osoby uprawnionej do wystawiania takiego dokumentu, tj. przedstawiciela laboratorium badawczego, o którym mowa powyżej. Każdy zaoferowany materiał równoważny powinien posiadać ww. badania – Zamawiający nie wyraża zgody na przedstawienie zaświadczeń dotyczących grupy asortymentów (tuszy, tonerów).
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 2A (Pakiet Nr 1) i/lub załącznik nr 2B (Pakiet Nr 2) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 3A (Pakiet Nr 1) i/lub załącznik nr 3B (Pakiet Nr 2) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów –wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, d) oświadczenie potwierdzające równoważność oferowanych materiałów eksploatacyjnych z oryginalnymi – stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ – w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych (tonerów) równoważnych, e) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1. lit. a i b SIWZ. Zamawiający wymaga aby, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1. lit. b SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron, na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144. 3. Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania dostawy, określonego w § 2 ust. 1 wzoru umowy, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu dostawy będą następstwem zdarzeń losowych oraz przyczyn technicznych uniemożliwiających zakończenie realizacji części lub całości przedmiotu umowy, lub okoliczności za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w zakresie w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu dostawy. Zmiana terminu dostawy nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, b) Strony dopuszczają możliwość wydłużenia terminu dostawy, określonego w § 2 ust. 1 wzoru umowy, z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku „siły wyższej” na zasadach określonych w § 12 wzoru umowy, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. O ewentualnym przedłużeniu terminu wykonania dostawy z powodu „siły wyższej”, będzie decydował Zamawiający w trakcie wykonania przedmiotu umowy, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy. 4. Strony mają prawo do zmian zakresu i sposobu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach: a) jeżeli nastąpi zmniejszenie przedmiotu umowy ze względu na nie zrealizowanie przedmiotu umowy w całości, tj. w ilościach (liczbie sprzętu komputerowego i oprogramowania wykazanych w ofercie Wykonawcy), bez konieczności zachowania formy pisemnej, b) jeżeli nastąpią zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w jakim ww. zmiany będą mogły mieć wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia Stron, c) w przypadku konieczności dostarczenia innych (bez zmiany ceny), niż dostępne w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, spowodowanej zakończeniem produkcji towarów lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, oraz w przypadku wprowadzenia zmiany warunków licencjonowania oprogramowania przez producenta lub dystrybutora, d) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy należne z tytułu realizacji niniejszej umowy może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy w przypadku wystąpienia: a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT - wynagrodzenie brutto Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1, płatne po zaistnieniu ww. okoliczności ulegnie zmianie o wartość różnicy pomiędzy nową wartością podatku od towarów i usług (ustaloną w oparciu o stawkę podatku od towarów i usług). W takiej sytuacji wynagrodzenie brutto będzie obejmowało stawkę i wartość obowiązującą w dniu wystawienia faktury. Wynagrodzenie netto Wykonawcy nie ulegnie zmianie, b) Strony przewidują możliwość zmniejszenia wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części dostawy przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie obliczone w oparciu o ceny jednostkowe wymienione w ofercie Wykonawcy, będącej załącznikiem do umowy, z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych dostaw. 6. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia Podwykonawcy w sytuacji, gdy Wykonawca nie zadeklarował w ofercie realizacji zamówienia przy pomocy Podwykonawcy, rezygnacji lub zmiany Podwykonawcy. W przypadku wprowadzenia lub zmiany Podwykonawcy, Wykonawca będzie zobligowany do udowodnienia, że Podwykonawca posiada zdolności techniczne lub zawodowe odpowiadające, proporcjonalnie, co najmniej zdolnościom technicznym i zawodowym wymaganym od Wykonawcy w związku z realizacją umowy (w zakresie dotyczącym podwykonawstwa). Dokumenty potwierdzające zdolność techniczną lub zawodową Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, będą stanowiły załącznik do umowy o podwykonawstwo. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedstawienia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia dotyczących Podwykonawcy, w takim zakresie jakim były żądane w SIWZ.
IV 4 4 data 2019-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, o następującym zakresie: 1) komputer typu All-in-One – 42 sztuki (tego samego producenta i tego samego modelu), 2) drukarka laserowa monochromatyczna sieciowa z duplexem – 15 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu), 3) zasilacz awaryjny UPS – 42 sztuki (tego samego producenta i tego samego modelu), 4) materiały eksploatacyjne (tonery) do drukarki laserowej monochromatycznej sieciowej duplexem z poz. 2 – 20 sztuk (kpl) (tego samego producenta i tego samego modelu). 2. Oferowany sprzęt powinien spełniać wszelkie wymogi dla tego typu sprzętu, dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie, w szczególności określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 maja 2013r. w sprawie zasadniczych wymagań dotyczących ograniczenia niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2017r., poz. 7 z póżn. zm.), posiadać oznakowanie CE oraz deklarację zgodności wystawioną przez producenta sprzętu, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami (należy przez to rozumieć oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że oferowany sprzęt jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U z 2019r., poz. 155) – oświadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym. Dokumenty wystawione w języku obcym muszą być przetłumaczone i podpisane przez Wykonawcę. 3. Oferowany sprzęt i oprogramowanie powinno posiadać szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji, nośniki, kody, sterowniki i programy konieczne do konfigurowania, uruchamiania oraz wykorzystania części i podzespołów komputera oraz karty katalogowe producenta i karty gwarancyjne w języku polskim, licencje, certyfikaty i deklaracje zgodności. 4. Szczegółowe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiającego określone zostały w załączniku nr 1A do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 1. 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań o których mowa w pkt. 3.2. SIWZ Wymagania ogólne, a także wymagań określonych w niniejszym punkcie SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza oprogramowanie równoważne do oprogramowania wskazanego w załączniku nr 1A do SIWZ. Przez oprogramowanie równoważne rozumie się takie, które realizuje wszystkie funkcje i posiada wszystkie cechy opisane w SIWZ oraz spełnia wymagania określone w załączniku Nr 1C do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Opis równoważności zaoferowanego oprogramowania komputerowego. 7. Licencje na oprogramowanie powinny zezwalać na używanie oferowanego oprogramowania przez Zamawiającego. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt: 1) minimum 3 – letniej gwarancji na dostarczone komputery typu All-in-One, licząc od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń, 2) minimum 2 - letniej gwarancji na dostarczone drukarki laserowe monochromatyczne sieciowe z duplexem, licząc od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń, 3) minimum 2 - letniej gwarancji na dostarczone zasilacze awaryjne UPS, licząc od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń, 4) minimum 1 - letniej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne (tonery) do drukarek laserowych monochromatycznych sieciowych z duplexem, licząc od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń. 9. Wymagania w zakresie materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do oferowanych drukarek: 1) Materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia powinny być fabrycznie nowe, tj. wykonane w 100% z nowych elementów, wcześniej nie używane, nieregenerowane, nierefabrykowane, bez śladów uszkodzenia, w fabrycznie nowych opakowaniach producenta nienoszących śladów otwierania, zabezpieczających przed działaniem czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie produktu, takich jak np. światło, kurz, wilgoć, itp.,). Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów (m.in. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek magnetyczny, toner, tusz) powinny być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nieużywane (nie eksploatowane wcześniej w całości, ani też w części w innych materiałach, 2) Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne powinny być oznakowane nazwą producenta oraz kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego, a także termin jego ważności. Oznaczenia powinny być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem, 3) Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne, bezpośrednio na opakowaniu, powinny posiadać listę urządzeń kompatybilnych z oferowanym materiałem eksploatacyjnym, 4) Okres przydatności dostarczanych materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego, 5) Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów regenerowanych, poddawanych procesom ponownego napełniania bądź wymiany jakichkolwiek elementów, 6) Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oryginalnych lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pod warunkiem że posiadają identyczne lub lepsze parametry w odniesieniu do materiałów oryginalnych, tzn. wytworzonych przez producenta urządzeń do których są przeznaczone i nie powodują negatywnych objawów i wyświetlania ostrzegawczych komunikatów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, 7) Za oryginalne materiały eksploatacyjne uznaje się materiały eksploatacyjne, które zostały wyprodukowane lub są zalecane przez producentów urządzeń, w których materiały mają być stosowane, niebędące naśladownictwem lub przeróbką, nieposiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych oraz dostarczone w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu prze producenta. Pod pojęciem zalecane przez producenta danego urządzenia należy rozumieć te materiały eksploatacyjne, które producent wymienił na swojej stronie internetowej przy opisie urządzenia (drukarki) bądź w instrukcji obsługi urządzenia, 8) Za materiały równoważne uznaje się materiały eksploatacyjne: a) kompatybilne z urządzeniami, do których są przeznaczone, zaoferowanymi przez Wykonawcę, b) których parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, w szczególności parametry wydajności i jakości wydruku, pojemności tuszu/tonera, temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalania, są takie same lub lepsze niż oryginalne oferowane przez producentów danych urządzeń do których są przeznaczone, c) pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi, d) które nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu, w tym nie ograniczają pełnej współpracy z oprogramowaniem monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, e) które, w odniesieniu do tonerów i wkładów atramentowych, posiadają wydajność, zgodnie z poniższymi normami: • ISO/IEC 19752 lub równoważną – normą pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, • ISO/IEC 19798 lub równoważną – normą pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, • ISO/IEC 24711 lub równoważną – normą pomiarów wydajności dla kolorowych kartridży atramentowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, • ISO/IEC 24712 lub równoważną – normą pomiarów wydajności dla kolorowych kartridży lub tonerów dla kolorowych drukarek atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, co najmniej taką jak materiałów eksploatacyjnych oryginalnych zalecanych przez producentów zaoferowanych przez Wykonawcę urządzeń, f) które zapewnią prawidłową eksploatację urządzeń, a ich zastosowanie nie będzie powodować uszkodzenia urządzenia lub ograniczenia funkcji i możliwości urządzenia oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzenia, oraz konieczności częstszej konserwacji urządzeń (np. czyszczenie wnętrza drukarki spowodowane wysypywaniem się tonera lub wymianą materiałów eksploatacyjnych, tj. rolek, wałków itp.) niż przewiduje to producent w instrukcji obsługi, a ich zamontowanie i używanie nie może spowodować utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, g) zaopatrzone w umieszczone bezpośrednio na materiale (kasecie z tonerem, pojemniku z tuszem, itp.) informacje identyfikujące dany produkt i producenta, w tym co najmniej: znak firmowy lub logotyp producenta, numer katalogowy (symbol) produktu, h) fabrycznie opakowane w nienoszące śladów otwierania opakowania producenta (opakowania zewnętrzne), zawierające trwale umieszczone na opakowaniach oznaczenia, pozwalające na identyfikację produktu oraz producenta, w tym co najmniej: nazwę producenta, znak firmowy lub logotyp producenta, numer katalogowy (symbol) produktu oraz listę modeli urządzeń, do których dany materiał jest przeznaczony (lista kompatybilności), oraz fabrycznie opakowane w wewnętrzne, szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed kontaktem z otoczeniem, i) które w żadnym stopniu nie powinny naruszać praw patentowych ani innej własności intelektualnej, 9) Wykonawca powinien zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/zabarwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych lub kolorowych smug na nośniku w miejscach nieprzeznaczonych do zadrukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych), 10) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowany materiał eksploatacyjny jest równoważny w stosunku do materiału oryginalnego. W związku z tym, Wykonawca, zobowiązany będzie, na potwierdzenie równoważności oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych, złożyć wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające równoważność oferowanych materiałów eksploatacyjnych z oryginalnymi – stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, oraz na wezwanie Zamawiającego, dla wszystkich oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych, oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich równoważność z materiałami oryginalnymi oraz potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj.: a) wszystkie dane techniczne (dokładny opis) umożliwiające jego porównanie z parametrami materiału zalecanego przez producenta oferowanych przez Wykonawcę drukarek, b) certyfikat potwierdzający, że proces produkcji oferowanych materiałów równoważnych przebiega zgodnie z normą ISO 14001 oraz 9001 lub normami równoważnymi, c) wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, d) wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, e) wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 24711 dla kolorowych kartridży atramentowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, f) wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 24712 dla kolorowych kartridży lub tonerów dla kolorowych drukarek atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku. Raporty z testów ISO/IEC spełniające wymagania Zamawiającego powinny być wystawione przez laboratorium badawcze, które posiada akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w zakresie badań materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych (lub jednostki równoważnej zgodnie z art. 36b ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający wymaga, aby raport przedstawiał pełne badanie wydajności. Każdy zaoferowany materiał równoważny powinien posiadać ww. badania. Zamawiający nie wyraża zgody na przedstawienie zaświadczeń dotyczących grupy asortymentów, 11) Do wymagań dotyczących certyfikatów i norm, o których mowa w ppkt. 10, stosuje się zapisy art. 30b ustawy Prawo zamówień publicznych. „Art. 30b. 1. Zamawiający może wymagać od wykonawców przedstawienia certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 2. Przez jednostkę oceniającą zgodność rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE l 218 z 13.08.2008, str.30). 3. W przypadku wymagania przedstawienia certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. 4. Zamawiający akceptuje odpowiednie środki dowodowe, inne niż te, o których mowa w ust. 1 i 3, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w ust. 1 i 3, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.”, 12) w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, gdy będą one budzić wątpliwości, co do ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zwartym w SIWZ lub prawem patentowym podmiotów trzecich, Zamawiający, na etapie wyboru ofert, może wezwać Wykonawcę do złożenia próbek dla danych produktów (po 1 próbce wybranych pozycji), które podda ocenie zgodności z wymaganiami i oświadczeniami oraz będzie miał prawo do poddania ich weryfikacji (w tym przekazania produktu do weryfikacji właścicielowi patentu). Badania, weryfikacja próbek odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego, na urządzeniach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy próbki do badań nieodpłatnie i nie będzie z tego tytułu dochodził żadnych roszczeń. W przypadku, gdy w trakcie badania, weryfikacji próbek uszkodzeniu ulegnie urządzenie na którym przeprowadzane będą testy, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia od Wykonawcy zwrotu kosztów naprawy lub wymiany urządzenia na nowe, jeżeli uszkodzenie będzie wynikiem zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. Z wyjątkiem oferty wybranej jako najkorzystniejsza, po rozstrzygnięciu postępowania, na swój wniosek Wykonawca może odebrać złożone próbki. Zamawiający zastrzega, że w toku prowadzonych testów, próbki mogą zostać częściowo lub całkowicie zużyte lub uszkodzone, 13) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie urządzeń spowodowane użyciem dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych, niezależnie od tego czy urządzenia są objęte gwarancją producenta czy nie. W tym celu Wykonawca dołączy oświadczenie, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, zawierające: a) zobowiązanie Wykonawcy do zwrotu Zamawiającemu kosztów naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu, jeżeli uszkodzenie nastąpiło w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę oraz w przypadku wystąpienia takiej konieczności do wymiany na własny koszt uszkodzonego urządzenia, na urządzenie fabrycznie nowe o takich samych lub wyższych parametrach technicznych i cechach, jeżeli okaże się, że naprawa urządzenia zgodnie z opinią autoryzowanego serwisu producenta sprzętu lub wskazanego przez niego rzeczoznawcę, będzie niemożliwa, b) zobowiązanie do przejęcia obowiązków gwaranta urządzenia z chwilą, gdy gwarant odmówi w ramach gwarancji usunięcia uszkodzenia tego urządzenia spowodowanego użyciem równoważnego materiału eksploatacyjnego, nabytego w ramach niniejszego postępowania. Wykonawca będzie pełnił rolę gwaranta tego urządzenia przez okres, który pozostanie do upływu gwarancji obowiązującej przez producenta urządzenia. 14) W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do: a) udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne, b) pokrycia kosztów naprawy urządzenia, w razie stwierdzenia w urządzeniu uszkodzenia lub ujawnienia się wady fizycznej na skutek zastosowania dostarczonego przez Wykonawcę materiału eksploatacyjnego, z przysługującego wynagrodzenia za dostawę oraz dostarczenia na czas niesprawności urządzenia sprzętu zastępczego o parametrach nie gorszych niż uszkodzony, a gdy naprawa nie będzie możliwa do dostarczenia na własny koszt nowego urządzenia o takich samych lub wyższych parametrach (standardzie i funkcjonalności) lub zwrotu kosztów brutto zakupu nowego urządzenia takiego samego lub innego o takim samym lub nie gorszym standardzie i funkcjonalności oraz takich samych parametrach lub parametrach lepszych, w terminie 2 tygodni od dnia wydania pisemnej opinii/ekspertyzy przez autoryzowany serwis producenta urządzenia lub wskazanego przez niego rzeczoznawcę, stwierdzającej przyczyny uszkodzenia urządzenia. Podstawą do wystąpienia z roszczeniami w stosunku do Wykonawcy będzie pisemna opinia autoryzowanego serwisu producenta urządzenia, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, oraz faktura wystawiona za naprawę. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia na koszt Wykonawcy, c) w przypadku, gdy dostarczone materiały eksploatacyjne spowodują zabrudzenie mechaniczne urządzenia przez wysypujący się wkład barwiący, Wykonawca zobowiązany będzie do oczyszczania urządzenia w budynku Zamawiającego, w którym to urządzenie jest eksploatowane, na własny koszt w terminie 48 godzin od otrzymania pisemnego zgłoszenia od Zamawiającego, d) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, iż wydajność, jakość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych uniemożliwia prawidłowy wydruk lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia materiałów eksploatacyjnych bądź użycie dostarczonego materiału spowoduje konieczność częstszej konserwacji urządzenia (np. czyszczenie wnętrza drukarki spowodowane wysypywaniem się tonera lub wymianę materiałów eksploatacyjnych, tj. rolek, wałków, itp.), Wykonawca zobowiązany będzie do gwarancyjnej wymiany materiału na nowy, wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) bez zmiany ceny, w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym materiale (e-mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy, 15) Wykonawca, który oferuje oryginalny materiał eksploatacyjny, powinien podać w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ, nazwę oraz oznaczenie, tj. numer katalogowy (SYMBOL) producenta oferowanego materiału oryginalnego. Oznaczenie powinno jednoznacznie wskazywać tylko na jeden produkt. W przypadku pozycji w „kilku kolorach” należy wpisać oznaczenie dla oferowanych kolorów, 16) Wykonawca, który oferuje równoważny materiał eksploatacyjny, powinien podać w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ, nazwę oraz oznaczenie, tj. kod (SYMBOL) producenta oferowanego materiału równoważnego. Oznaczenie powinno jednoznacznie wskazywać tylko na jeden produkt. W przypadku pozycji w „kilku kolorach” należy wpisać oznaczenie dla oferowanych kolorów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa . PAKIET NR 2: Dostawa dysków twardych i pamięci RAM do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dysków twardych i pamięci RAM do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, o następującym zakresie: 1) pamięć RAM – 12 sztuki (tego samego producenta i tego samego modelu), 2) dysk twardy – 4 sztuki (tego samego producenta i tego samego modelu). 2. Szczegółowe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiającego określone zostały w załączniku nr 2A do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 2. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań o których mowa w pkt. 3.2. SIWZ Wymagania ogólne, a także wymagań określonych w niniejszym punkcie SIWZ. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone akcesoria: 1) minimum 3 – letniej gwarancji na dostarczone pamięci RAM, licząc od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń, 2) minimum 3 – letniej gwarancji na dostarczone dyski twarde, licząc od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń.
  

Criterion

Kryteria cena oferty (C )
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji (G)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)